Tuomas Vänttinen Pelicansiin?

  • 2 409
  • 5

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Availlaan taas vähän herkemmin uusia topiceja, ettei noita mammuttiketjuja pääse syntymään.

Vänttistä kovasti huhuavat Lahteen tuolla SaiPan puolelle. Mihinköhän rooliin herra on tulossa? Meillä on jo näitä saman sarjan laitureita Karo, Tupe ja Jeppe. Vänttinen ilmeisesti pystyy myös pelaamaan keskellä. Luultavasti hankinta on suhteellisen kallis, niin tuskin häntä ihan kolmosketjuunkaan haetaan.

Minulle kelpaa, jos hinta on oikea ja sopiva rooli löytyy.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin vähän tietoa itsellä Vänttisestä. Oliko tämä se sama "hullu", joka taklasi Salmelaa Lappeenrannassa ja sai pari peliä penalttia?

Potentiaalinen, nuori kaveri. Luulisin myös, että on melko hintava ratkaisu jämäketjuihin, joten ratkaisijaksi häntä kai haetaan. Onko Vänttisestä siihen? Tuon tason pelaajien hinta on kuitenkin nykyliigassa noussut kohtuuttoman kovaksi. Ja miten varma tämä siirto ylipäätänsä on? Tuskin korvaa taas kerran sopimuksen hylkäävää Jantusta?
 

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Raúl kirjoitti:
Ja miten varma tämä siirto ylipäätänsä on? Tuskin korvaa taas kerran sopimuksen hylkäävää Jantusta?

Hieman sama kävi mullakin mielessä, että Jarnaa ei täällä nähtäisi ensi kaudella. Siihen viittaavat jo miehen antamat lausunnot "Kaudesta jäi paha maku suuhun ja haluan vielä menestyä" yms. Jantusen vaihtoehto Vänä ei voi olla..eihän?
 

ahal

Jäsen
Vähän minäkin Vänän liikkeitä ihmettelen, jos totta ovat. Mutta onhan siellä valmis linkki, Ili Kaarna, ja maestro valmentajana, joten se selittää osan kiinnostuksesta. Viime kaudellahan Vänä taisi käväistä Mestiksessäkin (Haukat) ja toissa kaudella urakoi sekä KooKoossa että A-junnuissa. Itse toivon, että yhden kauden vielä sputnikeissa pelaisi, vastuuta olisi jaossa kyllä.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
lommi kirjoitti:
Hieman sama kävi mullakin mielessä, että Jarnaa ei täällä nähtäisi ensi kaudella. Siihen viittaavat jo miehen antamat lausunnot "Kaudesta jäi paha maku suuhun ja haluan vielä menestyä" yms. Jantusen vaihtoehto Vänä ei voi olla..eihän?

Ei mun mielestä Jantusen tarvi enää menestyä. Lahteen vaan pelaamaan jumbofinaaleita... Täällähän pelataan ens kaudella pitkään keväälle, mutta jos Jantusta ei Lahdessa kiinnosta pelata niin ihan sama vaikka tulisi Eki Jantunen miehen puolesta jos haluaa täällä pelata. Tuskin Vänttisestä on Jantusen oletettuun rooliin, mutta olisiko Jantusestakaan?
 

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Dvozak kirjoitti:
Ei mun mielestä Jantusen tarvi enää menestyä. Lahteen vaan pelaamaan jumbofinaaleita... Täällähän pelataan ens kaudella pitkään keväälle, mutta jos Jantusta ei Lahdessa kiinnosta pelata niin ihan sama vaikka tulisi Eki Jantunen miehen puolesta jos haluaa täällä pelata. Tuskin Vänttisestä on Jantusen oletettuun rooliin, mutta olisiko Jantusestakaan?


Samoilla linjoilla ollaan. Vänän tuloon en usko tai en ainakaan ole siitä kuullut. Miestä on kyllä kyselty tänne, sen tiedän. Kyllä se Jantusen poika on ihan tarpeeksi menestystä saanut ja nyt olisi aika kantaa korret kekoon lahtelaisen kiekkoilun hyväksi. Ja jos ei kiinnosta palata Lahteen vieläkään niin saa mun puolesta olla tulematta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös