Tuntuu ihmeelliseltä, että jos Pihlman olisi tehnyt sopimuksen Suomeen JYPin kilpailijaan niin noinkohan hänen olisi annettu harjoitella JYPin organisaatiossa johon D-Team ja A-junnut kuuluvat. Luulisi, että ehtona olisi ollut jotain että soppari tehtävä ulkomaille.
Aho ei ole kuuleman mukaan edes hinnasta tietoinen, joten hattusi ovat turvassa.Kärpillä on rahaa mutta ei varmasti siellä pelaa tai joudun syömään monta hattua.
Hevosmiesten tietotoimistolta kuultu, että Pihlman suuntaa pääkaupunkiseudulle.
Tiskirätti Makkosen saisi kyllä paiskata rosterista mäkeen jos Pilen saisi takaisin kokoonpanoon. No eihän sitä ikinä tiedä mitä tässä vielä tapahtuu,
Olen tästä asiasta ennenkin tällä foorumilla väitellyt ja esim. nimimerkki köpi on ollut kokoajan minua vastaan kun olen toivonut pihlmanin jäävän jyppiin. Jos Pihlman jokereihin menee ja ensi kaudella Jokereiden ykköskenttä on Pihlman-Immonen-Virtanen, niin kyllä ainakin minua vituttaa. Edelleen pidän kantani Pihlmanille on löydyttävä rooli. Vaikka sitten Makkoselle kenkää, ihan sama.
Vaikka toivonkin että Pile jatkaisi JYPissä ehkäpä juuri Makkosenkin kustannuksella, kannattaa silti miettiä realistisestikin näitä juttuja..
Kyllä vai ei Pihlmanille? Ja mieti ihan rauhassa ja realistisesti ennen kuin vastaat.
Tämän ratkasunhan Seppänen joutuu tekemään? Vaikka halua ja tahtoa on molemmilla osapuolilla kuinka paljon tahansa. Saas nähdä......
No vastataan. Jos Makkoselle ja/tai Pesoselle löytyy seura hyvässä yhteisymmärryksessä eikä JYP joudu maksumieheksi niin KYLLÄ. Jos pitää kaivaa taas lisää rahaa niin EI. Makkonen toisaalta tuskin JYPiin on jäämässä joten olisi oiva peliliike jos onnistuisi..
SM-liigasta ei taida löytyä sellaista joukkuetta, joka olisi Makkosen suuren palkan valmis maksamaan. Samalla hinnalla saa kuitenkin NHL:sta pudonneen motivoituneen jätkän, joka tähyää ensi kaudeksi taas NHL:aan.
Makkonen, tai kukaan muukaan joukkueessa nyt pelaava pelaaja ei mielestäni ole ansainnut sitä, että fanit alkavat toivottamaan miehen tervemenneeksi kun yksi JYP-mies toipuu pitkältä sairaslomaltaan.