Tuomas Kiiskinen

  • 138 249
  • 329

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kaupungin valotauluilla pyörii Kiiskisen kuva, nimi sekä numero ja yläpuolella teksti "tervetuloa kottiin!". Eli tämä on siis sillä selvä.

Pics or didnt happen
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan FB:ssä video jo Kiiskisestä (klo 13:00 varmaanki julkistus), videossa juurikin ko. valomainos "tervetuloa kottiin! -teksteineen
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jännä markkinointitapa valittu, vahvistetaan Kiiskisen paluu ennen varsinaista julkaisuhetkeä. Onkohan luvassa jotain muutakin kuin 1-2v pelaajasopimus.

Ettei tuo ole joku savolainen arvuutteluleikki? Pitää osata arvata kuka Kiiskinen on kyseessä, ja vihjeenä vielä kuva helpottamassa arvuuttelua?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olisi kelvannut SaiPaankin. Toki hienoa nähdä kisu liigassa ja kalevan paidassa. Pelasi upean syksyn viimekaudella SaiPassa, ja arvostan pelaajan kyllä todella korkealle. Hienoa saada näitä taito pelaajia liigaan ainaisten koohottajien tilalle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vähän toivoin useemman vuoden pahvia, mutta kai tääkin riittää. Riittää että nään LEGENDAARISEN KisKissin KalPa nutussa. Oon niin junnu...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Kalakukko

Jäsen
Ei pitäs oppia jos minä en oo ollu oppilaana... Kiiskinen ei oo mikaan Voutilainen vaan arvonsa tietävä ammattilainen.

Ikä vaan ei armahda ketään. Kun kilometrit on kropasta lopussa, niin silloin ne on. Tässä on tullut nähtyä Miettisen, Kermanin, Voutilaisen, Hentusen, Jokelan ja Kapasen urien viimeiset hetket KalPassa, eivätkä ne pääsääntöisesti ole olleet kovin nättejä. Olen todella positiivisesti yllättynyt, että Kiiskisen kanssa tehtiin nyt vain vuoden lappu.
 
Peukku ylös tälle sopparille. Saahan sitä sopimusta jatkettua, jos ensi kausi näyttää että pärjää Liigassa ja on vielä pelihaluja. Pitkä soppari, jonka ensimmäisenä vuotena todetaan ettei enää riitä, olisi huono ratkaisu seuran kannalta.
 

Kultaranne#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Ymmärrän puheet "erinomaisesta" yksivuotisesta sopparista, seuran taloudellinen näkökulma huomioiden. Mutta olen melko varma, että kahden Ruotsin mestaruuden Kisu on ensi kaudella joukkueen tärkeimpiä yksilöitä – esimerkki niin kentällä kuin sen ulkopuolella. Joukkuepelaaja viimeisen päälle. Takuuvarma yli 35 pisteen mies. Sopimusta jatketaan vielä ja koko Jatkoajan KalPa-osasto juhlii!
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Itsekin uskon tähän että Kiiskinen on joukkueen top3 pistemies ja siihe vielä jäätävä kokemus, esimerkin näyttö jne päälle. Mutta voi hyvinkin olla ettei Kiiskinen itse halua pelata vuotta pitempään. Tämä paluu varmistaa oikeutuksen paidan nostoon ja rahat on tienattu jo.
 

KoKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Kiiskinen lipsautti KalPan haastattelussa että ”varmasti mielenkiintoisia kausia - tai ainakin ensi kausi edessä”. Varmasti vain lipsautus joka ei tarkoita mitään, mutta mukava spekuloida, että onko sopimusneuvotteluissa puhuttu jo esim kausista 22-23 ja 23-24. Nyt päädytty vuoden sopimukseen KalPan pienentyneen pelaajabudjetin takia ja mahdollisesti ensi kauden ja koronan jälkeen katsotaan arvokkaampaa sopimusta pelaajabudjetin mahdollisesti noustessa?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ymmärrän puheet "erinomaisesta" yksivuotisesta sopparista, seuran taloudellinen näkökulma huomioiden. Mutta olen melko varma, että kahden Ruotsin mestaruuden Kisu on ensi kaudella joukkueen tärkeimpiä yksilöitä – esimerkki niin kentällä kuin sen ulkopuolella. Joukkuepelaaja viimeisen päälle. Takuuvarma yli 35 pisteen mies. Sopimusta jatketaan vielä ja koko Jatkoajan KalPa-osasto juhlii!
Olen itse samaa mieltä. Kisu on ensi kaudella pistepörssin top 10 hyökkääjä. Veikkaisin että tekee ns. "Kontiolat", jos vaan ehjänä pysyy.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Edellinen SaiPa visiitti ei tue väitettä että yli 40p menisi. Varmasti vahvistus. Kaikki mahdollista toki.
Ei Kiiskisen tarvitse tehdä järjettömiä määriä pisteitä. Kokemus on tärkein asia. SaiPan peli näytti Kiiskisen aikana erittäin hyvältä ja Kisun lähdettyä pelin taso tippui huomattavasti. Ja Kuopiolle tämä sopimus on myös erittäin iso asia. Hienoa KalPa!
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Sieltä lähtee pukukopista kuitenkin nyt ensin mainitakseni mm Tommi Jokinen ja muutama muu pidemmän linjan Kalpalainen. Joukkue on aika nuori eli ei voi aliarvioida Kiiskisen arvoa jo kokemuksen perusteella. Pisteitäkin odotetaan tottakai enkä näe estettä sille etteikö niitä tulis. Ottaa huomioon nyt tuon tämän hetken joukkueen rakenteen kuitenkin. Kilpeläinen ja Kiiskinen on itelleni ison arvostuksen pelaajia ja toivon että myös nuoremmallekkin väelle. Käsittääkseni kapteenin on yleensä valinnut joukkue(?) ja Jokinen ei ollut pisteiden valossa ykkösvalinta vaan kyllä siihen on muut seikat painaneet. Kokemus, johtajuus ja omanlainen mentorointi kyky. Esimerkkinä Tapparasta Kuuselan loukkaannuttua hän puki puvun päälle ja seiso valmentajan vieressä pelaajien takana pleijareissa. Näitä ei voi kun arvostaa.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Vuosi 2010, menen ensimmäisiä kertoja hallille olen vielä ala-koulu ikäinen. Tiesin että Kiiskinen on loistava pelaaja mutta ensimmäistä kertaa kun tämän Niiralan Maltsevin näki livenä niin se oli rakkautta ensisilmäyksellä, poika oli silloin muita noin puolet pienempi, puolet kevyempi mutta silti repii, raastaa ja tekee kentällä kiekon kanssa todella hienoja ratkaisuja ja poistuu vaihtoon aina hymyhuulilla vaikka muutama kipeä blokki oli otettu.

Kyllä, näin eilen tämän saman pelaajan KalPa-Kärpät ottelun 2.erässä.
 

Veljkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, WPGJ, CBJ, Leijonat, #18, #44, #29
Taitaa Kisu olla ns. kevään miehiä. Parhaillaan kovissa paikoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös