Kaupungin valotauluilla pyörii Kiiskisen kuva, nimi sekä numero ja yläpuolella teksti "tervetuloa kottiin!". Eli tämä on siis sillä selvä.
Pics or didnt happen
Kaupungin valotauluilla pyörii Kiiskisen kuva, nimi sekä numero ja yläpuolella teksti "tervetuloa kottiin!". Eli tämä on siis sillä selvä.
Jännä markkinointitapa valittu, vahvistetaan Kiiskisen paluu ennen varsinaista julkaisuhetkeä. Onkohan luvassa jotain muutakin kuin 1-2v pelaajasopimus.
Toma Miettinen.Tervetuloa kotiin. Alkaa olla venäläisketju koossa kun Toivalan Datsjuk - Jännevirran Malkin - Niiralan Maltsev panee ratiritiralla..
Vähän toivoin useemman vuoden pahvia, mutta kai tääkin riittää. Riittää että nään LEGENDAARISEN KisKissin KalPa nutussa. Oon niin junnu...
Vanhoista virheistä on opittu.
Ei pitäs oppia jos minä en oo ollu oppilaana... Kiiskinen ei oo mikaan Voutilainen vaan arvonsa tietävä ammattilainen.
Olen itse samaa mieltä. Kisu on ensi kaudella pistepörssin top 10 hyökkääjä. Veikkaisin että tekee ns. "Kontiolat", jos vaan ehjänä pysyy.Ymmärrän puheet "erinomaisesta" yksivuotisesta sopparista, seuran taloudellinen näkökulma huomioiden. Mutta olen melko varma, että kahden Ruotsin mestaruuden Kisu on ensi kaudella joukkueen tärkeimpiä yksilöitä – esimerkki niin kentällä kuin sen ulkopuolella. Joukkuepelaaja viimeisen päälle. Takuuvarma yli 35 pisteen mies. Sopimusta jatketaan vielä ja koko Jatkoajan KalPa-osasto juhlii!
Eikös tuo 11o 7p aika lähelle sitä tahtia ole.Edellinen SaiPa visiitti ei tue väitettä että yli 40p menisi
Ei Kiiskisen tarvitse tehdä järjettömiä määriä pisteitä. Kokemus on tärkein asia. SaiPan peli näytti Kiiskisen aikana erittäin hyvältä ja Kisun lähdettyä pelin taso tippui huomattavasti. Ja Kuopiolle tämä sopimus on myös erittäin iso asia. Hienoa KalPa!Edellinen SaiPa visiitti ei tue väitettä että yli 40p menisi. Varmasti vahvistus. Kaikki mahdollista toki.