Tuomas ja Juuso

• 3 898
  • 35

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Black Adder kirjoitti:
NRJ:n tyypeillä homma meni jossain "aitouden" rajoissa alkuun, mutta nyt sekin on mennyt "nauretaanpa paskimmillekin läpöille kuset housussa" -meiningiksi.

Hirveästi ei tule aamuisin radiota kuuneltua, mutta nrj:n varsinkin naispuolisten tekonaurut on kyllä jotain aivan kauheeta. Aikuisia ihmisiä ja kauheeta pissisnaurua jostain ihan mitättömästä. Tosi energinen aamutiimi,helvetti mitä paskaa ja rasittavaa. Jos jotain radiojuontajia jaksaa kuunella, niin Suomipopin. Iltapäivän Jaajoa ja Juha Vuorista on tullut kuuneltua enemmänkin. Mikään ei ole täydellistä, mutta sitä sietää, ei vaan härskien juttujen takia.

Mutta itse asiaan, niin Juuso ei ole kyllä mitenkään onnistuneesti korvannut Henkka Hyppöstä, joka oli varsin hyvä tyyppi. Juuso on enemmänkin tekohauska välillä ja ruma jätkä. Silti tätä ohjelmaa tulee katseltua säännöllisesti.

Ja mitä Hytöseen ja Stilleriin tulee, niin minusta ihan onnistunut parivaljakko. En tiedä mikä Joonaksessa on, mutta itse pidin hänen omasta ohjelmastaan JHS:stäkin paljon ja tiedän kuuluvani tässä tapauksessa vähemmistöön.

Jos vieraat on tylsiä ja tuppisuita, niin eihän tästä pisneksestä tuu mitää.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Grome kirjoitti:
Jos vieraat on tylsiä ja tuppisuita, niin eihän tästä pisneksestä tuu mitää.
Kaksi kommenttia tuohon:

1. Ammattitaitoinen juontaja (vaikka nyt sitten Conan) pystyy viemään haastattelun läpi säilyttäen katsojan mielenkiinnon, vaikka vieras ei säkenöisikään.

2. Ammattitaitoinen juontaja miettii hieman keitä kutsuu vieraakseen. Varsinkin Hytösen show:ssa minua otti päästä se että sinne piti kutsua joka perkeleen Miss Sorakuoppa -kisan perintöprinsessat vieraaksi. Joonas ei vain tajunnut että vaikka tytöt ovat nättejä, se ei tarkoita että he olisivat kovin mielenkiintoisia vieraita.

Ettei mene ihan OT:ksi niin kommentoidaan viestiketjun aiheena olevaa showta parilla lauseella. Kuten aiemmissa viesteissä on hyvin todettu, ohjelmalla on tällä hetkellä kaksi ihan OK kakkosjuontajaa. Ykkönen puuttuu. Itsekään en kuulunut Henkan faneihin, mutta hänellä oli riittävän jämäkkä ote pitää show hanskassa ja viedä sitä eteenpäin. Lisäksi Henkka oli suht ammattitaitoinen juontaja siinä merkityksessä, mitä olen ylempänä sivunnut kohdassa 1.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
morningstar kirjoitti:
Kaksi kommenttia tuohon:

Totta. Vaikka et nyt suoraan ja pelkästään vertaakaan kotimaista ulkomaalaiseen, niin täytyy muistaa ja sanoa, että jos Conania paljonkin katselee, niin kyllä joku JHS jää siinä pakosti varjoon, ellei jopa säälittäväksi. Joonas nyt ei todellakaan ole mikään ammattijuontaja ja jos oikein muistan, niin taitaa opiskella valtiotiedettä.

Tuohon "Jos vieraat on tylsiä ja tuppisuita, niin eihän tästä pisneksestä tuu mitää" täytyy lisätä se, että johonkin Joonaksen show:hun ei ole välttämättä hirveää jonoa ja hakua (poikkeustapauksia toki löytyy). Tiedä sitten miten Conanin puolella on, mutta jos sinne pääsee, niin vieras ottaa varmasti iloisemmin kutsun vastaan. Tästä päästään siihen, niin kuin mainitsit, että vieraat ovat välillä 'vääriä'.

Kyllä minä ainakin viihdyn niin Juuson ja Tuomaksen, kuin Joonaksen & Ruubeninkin seurassa, jos jostakin syystä en tv:n katselua fiksumpaa tekemistä itselleni keksi. Kumpikaan parivaljakko ei tietenkään tavoita HPR:n kultakauden tasoa, mutta sitä ei voitane vaatiakaan. Lisäksi molemmat ovat muutenkin liikkeellä hieman kevyemmällä ja humoristisemmalla otteella kuin mitä Rantalainen & Sarasvuo aikoinaan.

Juuso ei ehkä habitukseltaan ole mikään synnynnäinen tv-naama, mutta nokkela kaveri ja taitava sanankäyttäjä hän on, vaikka kauppiksen miehiä onkin. Enbuske puolestaan - niinkuin täällä jo on monesta suusta todettukin - olisi parhaimmillaan jonkun karismaattisen ykkösen sidekickinä. Mutta menetteleehän tuo näinkin, mikäli paikalle on saatu kiinnostavia vieraita.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Eilisen shöyn pelasti se, että Petra oli mukana koko lähetyksen ajan. Niinpä psyykkasin itseltäni korvat lukitusasentoon aina kun jompikumpi "juontajista" sanoi jotakin ja keskityin koko tarmollani möllöttämään Petraa edestä/sivuilta/takaa.

Ja minkä takia se Juuso huitoo koko ajan kuin paskahalvauksen saanut räppääjä? Ei näytä luontevalta tuollainen.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen usein harmitellut itsekseni suomaaisten talk-show ohjelmien kehnoa tasoa (tarkoitan nyt näitä kevyempiä versioita, en mitään Mirja Pyykköjä). Ei voi olla totta että Joonas Hytönen on parasta mitä tästä maasta löytyy. Kenet/ketä sinä haluaisit nähdä talk-shown juontajana? Tarkoitan siis jotain uusia kotimaisia yrittäjiä.

Omat ehdokkaani:

1. Joku tunnettu näyttelijä komiikan alalta. Joko joku vanhoista legendoista (Vierikko, Loiri, Heiskanen jne.) tai sitten joku nuorempi kaveri (esim. Tommi Korpela tai Edelmann).

2. Riku Rantala (Madventures). Mielestäni paras ehdokas.

Mikähän siinä muuten on, että tunnetut näyttelijät eivät paljoa juontohommia tee (Edelmann, Veijonen, Petelius jne.)? Onko liksat huonoja vai eikö taiteellinen kunnianhimo täyty?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
V-man kirjoitti:
Kenet/ketä sinä haluaisit nähdä talk-shown juontajana?

Haluaisin nähdä siellä itseni - vaan en pysty menemään kun olen niin kaino. Mutta jos kännissä saisi juontaa, niin sitten lähtisin.

No jos minä en kelpaa, niin sitten kehiin takaisin res.luutnanttimajuri Timo T.A. Mikkonen... tai Hannu Taanila. Syntyis ainakin keskustelua - tosin voipi olla että monesta huushollista lentäisi telkkari ikkunasta kadulle, mutta hei, elämä on.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paitselo kirjoitti:
Eilisen shöyn pelasti se, että Petra oli mukana koko lähetyksen ajan.

Petra oli myös Hytösen ja Rubenin ohjelmassa ja täytyy sanoa, että siitä on tullut aika hot. TikTak kuulostaa vaan niin lapselliselta, että sille pitäisi tehrrä jotain.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Grome kirjoitti:
Petra oli myös Hytösen ja Rubenin ohjelmassa ja täytyy sanoa, että siitä on tullut aika hot. TikTak kuulostaa vaan niin lapselliselta, että sille pitäisi tehrrä jotain.

Pitäiskö olla rohkee ja perustaa tuonne Kierrätyskeskukseen A.M.T.T.F.L. elikäs Aikuisten Miesten Tik-Tak Fani Lupi? Minä hieman ounastelen, vaikka en tänä vuonna ole Ounastunturilla käynytkään, notta se voisi olla hyvä paineidenpoistoventtiili eräälle kypsälle urostyypille. Varsikin kun Gimmelin tyttöjä ei enää ole maisemissa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Grome kirjoitti:
Petra oli myös Hytösen ja Rubenin ohjelmassa ja täytyy sanoa, että siitä on tullut aika hot.
Kyllä.

Hyvää musiikkia ovat tehneet jo kauan, mutta nyt heitä kelpaa myös katsella. Ei ehkä kaikkia, mutta ainakin tätä laulajaa on kiva tiirailla.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Minulle ei ole oikein auennut tämän ohjelman tarkoitus. Siis onko ohjelman tarkoitus olla hauska vai asiallinen? Kysymysten perusteella yrittävät olla molempia ja epäonnistuvat melkolailla täydellisesti. Uskomattoman kuivaa läppää heittävät. Onneksi se Krisse Salminen on poistunut ohjelmasta, samoiten se Jyväskylän äijä, kuka olikaan.

Ruben ja Joonas on mieletöntä viihdettä tähän kärsimysnäytelmään verrattuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy