Ei tartte, ei tää niin vakavaa ole. ;-)Pitääkö tämän takia olla koko ajan väijyssä?
Päivänkakkara.Pihalta löytyi juuri kukkaan puhjennut monelle tuttu kukkanen.
Kyllä se onPäivänkakkara.
Kun nyt vedetään sukupuoliroolien oletukset esiin niin ei kai ole ihme jos naisoletettu hakkaa miesoletetut kukkien tunnistuksessa. Ihan varmasti on naisia jotka ei tunnista yhtään kukkaa ja miehiä jotka tunnistaa hitosteen kukkia. Silti oletus on että naiset ovat kiinnostuneita kukista, miehet ei. ;-)@Patarouva vetää kovalla prosentilla näitä kukkia oikein. Meikäläinen pyrkii lähinnä säilyttään kakkospaikkani.
En kiellä, ettei olisi merkitystä, mutta olen aina tykännyt biologiasta. Kaikki kasvit on mielenkiintoisia ja kukat vain merkittävä osa asiaa.Kun nyt vedetään sukupuoliroolien oletukset esiin niin ei kai ole ihme jos naisoletettu hakkaa miesoletetut kukkien tunnistuksessa. Ihan varmasti on naisia jotka ei tunnista yhtään kukkaa ja miehiä jotka tunnistaa hitosteen kukkia. Silti oletus on että naiset ovat kiinnostuneita kukista, miehet ei. ;-)
@heketsu88 onnittelut sinulle selkeästä kakkospaikasta!
Aivan oikein. Hyvin haettu.Pukinparta
Oisko kelvannut Teemu tei El Pugi vastaukseksi?Aivan oikein. Hyvin haettu.
Ei olisi. Olen tosi tiukka täti. Enkä osaa lukea rivien välistä tai ymmärrä sanaleikkejä... ;-)Oisko kelvannut Teemu tei El Pugi vastaukseksi?
Myskimalva.Käydään välillä puutarhan puolella...
Voi varvas sentään... Vastaus hyväksytään.Myskimalva.
Oikea vastaus on löytynytHarakankello
Valkoapila.Seuraava luonnonkukkanen luonnonkukkien päivän kunniaksi.
Sepä se...Valkoapila.
Niittyleinikki, Ranunculus acer ????Vielä luonnonkukkien päivän kolmas kukka...
Oikein meni...Niittyleinikki
Haaaaa... mä tiesin, mä tiesin...Oikein meni...