Kaani hei
Minä en ole vaatinut keneltäkään yhtään mitään, huutosakilta PYYSIN tukea joukkueelle ja ihmettelin vaikenemisen ajoitusta. Kirjoitelkaa te pojat keskenänne jatkossa ihan mitä haluatte, haukkukaa Pelicansia, sen valmennusta ja johtoa niin paljon kun sielu sietää - onhan se parempi kuin potkia avuttomia kadulla, on pojuilla tekemistä.
Olen pyrkinyt kirjoituksissani objektiivisuuteen. Kun isoimmalla osalla teistä pikkupojista ei ole mitään ymmärrystä talousasioista, jääkiekkoilun psyykkisen
puolen valmennuksesta,tai valmennuksesta yleensä, siitä onnenpotkusta mikä Lahden jääkiekkoa kohtasi Aravirran suostuessa tulemaan tänne, te vailla minkäänlaista asiantuntemusta neuvotte täällä, miten joukkuetta pitäisi valmentaa, ketä tänne pitäisi hankkia, jopa ehdotatte Aravirran eroa.
HUH HUH.
Koko Jatkoaika on pikkupoikien kiekkopalsta.
Erehdyin luulemaan, että täältä löytyisi hengenheimolaisia, joiden kanssa voisi
jutella otteluista, "pelata jälkipelejä", kun en baareissa käy. Tämän lyhyen
ajan, jonka olen täällä ollut, 80% kaikista kirjoituksista on perusteetonta haukkumista, arvostelua, kyseenalaistamista, vailla perspektiiviä, näkemystä
ja kokemusta jääkiekosta. Siksi teen sen, minkä älyllinen ihminen voi ainoastaan tehdä, poistan tilini täältä, ja totean kuten Komorovin Leo :
Goodbye, mikkihiiret, hankkikaa elämä. Älkääkä tulko sinne hallille, jos kerran niin surkeaa on! Jääkiekko on MIESTEN eikä tuollaisten ruikuttajien peli !! Pelleporukkaa muutamaa kunnon heeboa lukuunottamatta koko ryhmä Pelicansin ketjuissa - ja mukamas KANNATTAJIA !
Keskusteluun tarvitaan älyä ja syvyyttä. Sitä tällä palstalla ei ollut kuin parilla
henkilöllä. Ihan turha kuvitella, että olisin suuttunut, pikemminkin epäuskoisen huvittunut - onko jääkiekkoa seuraava porukka TODELLA näin matalaotsaista, vai kerääntyykö näille palstoille osa siitä pohjasakasta, joilla ei ole muuta elämää, jotka saavat nautintonsa haukkumalla kaiken, olemalla perusnegatiivinen kaikessa. Tältä palstalta ei kuulemma voi irtisanoutua, joten
hankkiudun ikuiseen kirjoituskieltoon. Vastedes juttelen jääkiekosta sellaisten ihmisten kanssa, jotka siitä ymmärtävät jotakin.
Kaani, säälin sinua. Kyllä se ohi menee, kun tulee vuosia lisää. Putkinäkö nimittäin.