muaddib kirjoitti:
Tai sitten tästä. Laatikkoon paikkakunta ja maa.
http://wwwa.accuweather.com/index-world.asp?partner=accuweather&traveler=0
muaddib kirjoitti:
Tommy kirjoitti:Mikäli noihin on yhtään uskominen, voisi nyt viikonloppuna vaihdattaa renkaat.
Ja on se mukavaa kun on tuttuja rengasalalla töissä, lauantaiksi aika vaikka kalenteri ihan täynnä.
Jusu7 kirjoitti:Tai sitten tästä. Laatikkoon paikkakunta ja maa.
http://wwwa.accuweather.com/index-world.asp?partner=accuweather&traveler=0
Haapamies kirjoitti:Juu nyt on täälläkin nastat alla sen 15 minsaa se otti .....
mice kirjoitti:Pitäishän ne vaihtaa tässä kohtapuoliin. Tosin alunperin oli tarkoitus ostaa alkuperäisten 10 vuotta vanhojen talvirenkaiden tilalle uudet, mutta eipä sitä rahaa nyt semmoiseen liikene. Vanhat kiekot alle vaan, ja mietitään sitten keväällä ostetaanko uudet kesäkiekot 11 vuotta vanhojen alkuperäisten tilalle.
Ei ole auto ollut kuin puolitoistavuotta allekirjoittaneella, mutta eipä mittarissa tosiaan ole kuin 88 tkm.Haapamies kirjoitti:Sää et sittan paljon ajele (siis tule kilometrejä) kun noin kauan saat renkaat kestämään ?
Haapamies kirjoitti:Sää et sittan paljon ajele (siis tule kilometrejä) kun noin kauan saat renkaat kestämään ?
Alkaa olla vaarallista touhua. Vaihdoin viime syksynä sukulaiseni autoon tuon ikäiset talvikiekot ja niissä oli jo vaarallisen näköisiä halkeamia sivuilla. Kulutuspintaa oli vielä reippaasti, mutta enpä itse uskaltais sen ikäsillä renkailla ajaa. Kumi haurastuu ajan myötä huomattavasti.mice kirjoitti:Vanhat kiekot alle vaan, ja mietitään sitten keväällä ostetaanko uudet kesäkiekot 11 vuotta vanhojen alkuperäisten tilalle.
Tommy kirjoitti:Sanokaas muuten, millaista ainetta pitäs ostaa kesävanteille? Oon nähny pesussa kun muutamat viiksekkäät suihkuttavat jotain ainetta ennen pesua. Käyn illalla pesemässä renkaat ja huomenna varastoon.
scholl kirjoitti:Ei renkaat noin kauan kestä, vaikkei ajaisi yhtään. Se kumi muuttuu erilaiseksi, jolloin ei ole enää pitävä liikenteessä. Niissä renkaissahan on päiväyksetkin nykyaikoina.
Tommy kirjoitti:Sanokaas muuten, millaista ainetta pitäs ostaa kesävanteille? Oon nähny pesussa kun muutamat viiksekkäät suihkuttavat jotain ainetta ennen pesua. Käyn illalla pesemässä renkaat ja huomenna varastoon.