Juuri näin. Havun aikakausi on ollut kasvutarina step by step. Joukkue joukkueelta näytettiin, että pystytään voittamaan kenet tahansa.Hienoja kasvun paikkoja tämä sarja tuo. Se täytyy muistaa edelleen, että todennäköisyydet on Kärppien puolella. Kärpät kyllä luo aivan riittävästi laadukkaita maalipaikkoja. Jos jatkavat samaan malliin niin kyllä se homma rupeaa kääntymään.
Ei muuta ku lisää kaasua ja kiekkoja reppuun!
Tänään minulla on iso ja tärkeä perhejuhla. Niin hurjalta kuin se kuulostaakin jopa McTorsolle perhe on suurempi kuin Kärpät. Peli jää siis näkemättä. Tiedän, etten malta olla vilkuilematta tilanneseurantaa pitkin iltaa. Turha koettaa siis jälkilähetyksenä katsoa. Tunteella ja tunteessa olen mukana ja routasydän hakkaa yliteholla koko illan. Tulta munille!Tänään voitto ja sarja poikki! Minne ihmiset menee nykyään katsomaan matseja vai onko kaikki kotona ruudun ääressä?
Parin tunnin sisään pitää kääntää auton nokka kohti Mikkeliä :-)Tänään voitto ja sarja poikki! Minne ihmiset menee nykyään katsomaan matseja vai onko kaikki kotona ruudun ääressä?
Tähän liittyen käytän tilaisuuden hyväksi ja nostan vähän omaa häntääni, oon nimittäin ajanu tämän kauden aikana ihan pikkasen vajaa 2500 kilometriä edestakaisin kotipeleihin. :DValtavan iso arvostus palstaveljille, jotka ajaa Mikkeliin asti peliä katsomaan. Ite en jaksa ajaa 850km pelin takia vaan laiskasti seurailen taas kotisohvalta käsin. Tulta munille!
Urheiluravintola Kenttä (RIP) oli aikoinaan sellainen paikka, jonne tuli usein kokoonnuttua vieraspelejä katsomaan. Nykyään sitä on sen verran mukavoitunut, että otteluita tulee etupäässä katseltua joko paikan päällä hallilla tai sitten kotisohvalta käsin. Ehkä tuopponen (tai pari) tulee nautittua St. Michaelissa ennen hallilla katsottavaa kotipeliä, mikäli aikaa on.Tänään voitto ja sarja poikki! Minne ihmiset menee nykyään katsomaan matseja vai onko kaikki kotona ruudun ääressä?