Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tänään palattu taas perustasolle.
Multaa tulille!
Multaa tulille!
Nostetaan välillä tätä KANNUSTUSKETJUA ylemmäs. Erittäin mielenkiintoinen kokoonpano on Kärpillä tänään. Miettikää: seuralegendat jo pelatessaan Aaltonen, Jokinen ja Pyörälä, suurlupaukset Aatu Räty ja Topi Niemelä, sirkustirehtööri Sulak ja Liigan paras puolustaja sekä herrasmies Byström. Tänään taistellaan. Tulta munille!
Olet kyllä huono kannustaja. Kannustukseen kuuluu kannustus, ei dissaaminen. Se on pelipäivä. Byström on paras ja Sulak osaa pelata. Tulta munille!Korkki kiinni nyt siellä. Byström on hyvä puolustaja, mutta ei lähellekään liigan paras. Sirkustirehtööri kuvaa kyllä Sulakia varsin hyvin, siinä olet oikeassa. Vielä kuin kiekkoa osaisi pelata.
Nostetaan kannustusketjua ylöspäin, jos jotakuta kannattajaa himottaisi vaikka kannustaa Oulun Kärppiä näin kauden alkaessa.
Kiitos!Ihailtava yritys.
Pistä mulle tulemaan lauantaiksi kausikorttisi. Kyllä sille käyttöä on. Otan kaverin mukaan. Tulta munille!Itse olen yhtä unessa kuin Urheilukatu.
Tähän voisi lisätä vielä sen, että valitettavasti puolustuksessa on vain nämä kaksi herraa ulkopuolelta. Puolustuksessa unohdettu se, että välttämättä se kotipaikka ei tee pelimiestä. Toivottavasti puolustukseen tulee pikapuolin yksi tai mielummin kaksi "ulkopuolista" pelaajaa.Puolustuksessa ulkopuolelta tulleita pelaajia ovat Byström ja Teppo. Ykkösmaalivahti Galimov ei myöskään luonnollisesti ole oma poika. Viisi vakiopelaajaa on siis ulkopuolelta hankittuja ja heistä neljä on ulkomaalaisia. Aikamoinen saldo. Näin valtakunnan parhaan juniorituotannon omaavan seuran tulee toimiakin