Mainos

Tulosveikkaus päivän ottelulle

• 194 258
  • 2 428

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Raipe sanoi lehdistötilaisuudessa kärppäpelin jälkee että asenne ei riittäny. Luulen että välipäivinä on luisteltu ja etitty sitä asennetta.

5-2 tänää
Pistetäänkö tuopista veto kumpi osuu lähemmäs? Minä sanon vaikka 6-1. Eli jos SaiPa tekee 5 maalia tai vähemmän saat pisteen ja jos Ässät tekee 2 maalia tai enemmän niin saat myös (ja toisin päin). Enemmän pisteitä saanut voittaa. Tasatilanteessa voidaan tarjota toisillemme.

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
3-2 ja/vl
Ässät menee 0-2 johtoon eilisellä energialla ja paremmilla pompuilla. Kolmannessa erässä porilaisten bensa loppuu, mutta SaiPa ei saa tehtyä kuin 2. Kivenmäki ratkaisee joko jatkoajalla tai voittolaukauksilla.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tänään on "pakko" saada maalintekotehokkuus taas normaalille alkukauden tasolle, jos näin käy, ja SaiPa ei tee pelistä itse itselleen muutenkaan (liian) vaikeaa, niin Ässillä ei liene mahdollisuuksia.

SaiPa vie 5-3.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Pistetäänkö tuopista veto kumpi osuu lähemmäs? Minä sanon vaikka 6-1. Eli jos SaiPa tekee 5 maalia tai vähemmän saat pisteen ja jos Ässät tekee 2 maalia tai enemmän niin saat myös (ja toisin päin). Enemmän pisteitä saanut voittaa. Tasatilanteessa voidaan tarjota toisillemme.
On se perkele, olut tarjottu. Muuta en sano ku hattua nostan.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Pelicans yrittää ryhtiliikettä. Tulevat todella kovaa alkuun. Jos Petmaneilla kestää hermo, me viedään peli. YVn pitää toimia. Ennakkoin että tulee paikkoja.
2-4.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
1-5

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Puheet on puhuttu ja on tekojen aika. Tennislukemilla haetaan pisteet 1-6.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Perusrealistina (ei siis pessimistinä, Toim huom!), kokoonpanon poissaolot huomioiden, veikkaan, että ei tule mitään riemumarssia tämän illan pelistä. Lahden peleistä kun on onnistuttu usein tekemään hyvin vaikeita, vaikka Pelicans sukeltelisi kuinka syvissä vesissä tahansa.

Veikataan 2-3, tulos voi vaatia myös jatkoaikaa/voittolaukauksia.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Perusrealistina (ei siis pessimistinä, Toim huom!), kokoonpanon poissaolot huomioiden, veikkaan, että ei tule mitään riemumarssia tämän illan pelistä. Lahden peleistä kun on onnistuttu usein tekemään hyvin vaikeita, vaikka Pelicans sukeltelisi kuinka syvissä vesissä tahansa.

Veikataan 2-3, tulos voi vaatia myös jatkoaikaa/voittolaukauksia.

SaiPa ei ole poissaoloista paljoa tällä kaudella hätkähtänyt. 1-3 SaiPalle.

Daikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1-3

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy