Mainos

Tulosveikkaus päivän ottelulle

• 180 908
  • 2 407

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
1-5. Vali ei SaiPaa pysäytä.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kaikki putket katkeavat joskus, että pääsee taas uutta rakentamaan.

Joten pisteet jäävät Aurajoen rantamaisemiin maalein 3-1, viimeinen maali tyhjiin.

Suosikkijoukkue
Liigan Häpeäpilkku
Kymppi täynnä = maha täynnä. No ei varmasti. Mutta nihkeän kiekkoillan jälkeen pisteet jäävät harmittavasti Turkuun.

Daikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1-3 SaiPalle

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Huomenna on sellainen päivä että pitää olla 120 lasissa, jos meinataan homma klaarata.. Jos HPK pelaa samalla intensiteetillä, mitä tänään Kalpaa vastaan, niin ei ole helppo peli.
Veikkaan et turpaan tulee 2-4
Toivottavasti olen väärässä..

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomenna on sellainen päivä että pitää olla 120 lasissa, jos meinataan homma klaarata.. Jos HPK pelaa samalla intensiteetillä, mitä tänään Kalpaa vastaan, niin ei ole helppo peli.
Veikkaan et turpaan tulee 2-4
Toivottavasti olen väärässä..
Positiivisesti meininki on ollut että mitä paremmin vastustaja pelaa, sitä paremmin myös joukkue itse. Ja takaiskumaalin tullessa tekeminen nousee. Voittavan joukkueen merkkejä siis. Kyllä se tappiokin joskus tulee ja syksyn mestareita on nähty historiassa monta mutta en pelkää. Helppoa ei ole ja mitä vain voi toki tapahtua.

Alkais jo!

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
28.11 SaiPa-HPK
HPK tulee hyvällä jalalla mutta me ei olla rotsi auki+pieni lepoetu kääntää homman meille tänään. 4-1. Pisteet Kisapuistoon.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Riittää kun tekee yhden maalin enemmän kuin vastustaja, ja mieluiten varsinaisella peliajalla. Tämä on toiminut viime aikoina niin hyvin, että ei ole syytä muuttaa systeemiä. Tänään siis 2-1.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Peli kuosissa, pitkä voittoputki ja itseluottamus tapissa, kunnon lepoetu ja onhan SaiPan materiaalikin kovempi. Tänään nähdään ylikävely.

0-6

Veleho

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei katkea tänään, putki menee poikki vasta KooKoota vastaan. Kakkosylivoima yllättää kaikki tekemällä kaksi maalia.

4-1

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tänään hurjastellaan: 8-1

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
3-2, eli nihkeä peli ja tarvittava tehdään. Lisäksi olen tyytyväinen, jos jääpusseilla selvitään kun tämä HPK:n Kukkonen tulee ajelemaan kaikkea mikä liikkuu.

Linkki maikkarin videoon eilisestä taklauksesta, jossa pikkuinen KalPalainen loukkaantui.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy