Lupaat itse käydä heittämässä? Älä nyt sytytä kuitenkaan, kun palaa huonosti ja porukka joutuu palohälytyksen tullessa pakkaseen värjöttelemään.1-7
0-5 maalin jälkeen jäälle lentää palava Markkasen fanipaita.
Lupaat itse käydä heittämässä? Älä nyt sytytä kuitenkaan, kun palaa huonosti ja porukka joutuu palohälytyksen tullessa pakkaseen värjöttelemään.1-7
0-5 maalin jälkeen jäälle lentää palava Markkasen fanipaita.
En omista Markkasen pelipaitaa, niin joku muu toteuttaa tämän ennusteen.Lupaat itse käydä heittämässä? Älä nyt sytytä kuitenkaan, kun palaa huonosti ja porukka joutuu palohälytyksen tullessa pakkaseen värjöttelemään.
Mielestäni tämä ekan maalin merkitys tasaiseen otteluun on ihan myytti. Saattaa tulla jopa rumemmat lukemat kuin että annettais paremman tehdä se pari kolme maalia siihen alkuun ja antaa täten sen suurimman kiiman tyydyttyä. Lopussa voi yrittää tasoitusta kun kaveri ei enää ehdi reagoimaan.Ensimmäisen maalin merkitys on äärimmäisen iso. Jos SaiPa sen onnistuu tekemään peli voi pysyä tasaisena. Jos HIFK tekee ekan maalin niin numerot voi olla karmaisevat.
1-6
Tämä vanheni hyvin.Hetkelliset pilkahdukset ja toivonkipinät, jos niitä koskaan olikaan, ovat lopullisesti ohi ja on äärimmäistä itsepetosta olettaa muuta kuin SaiPan ottavan rumasti kuokkaan illasta toiseen. Eli 1-9.
Samaa mielessäin pyörittelin ennen ketjun avaamista. Kiviaho parantaa torjuntaprosenttiaan reippaasti edellisestä, muttei silti yli 80% vielä päästä. Längeistä neljä.5-0 Ilvekselle.