Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 149 262
  • 1 844

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään vastassa Jukurit. Veikkaan tasaista vääntöä. Jukureilla ihan ok nippu nykyään. Kun katsoo heidän pelaajalistaa, niin veikkaan, että on jopa kalliinpi jengi kuin KooKoolla. Jukurit kuuden ottelun pisteputkessa ja kuntopuntarin kärjessä. KooKoo voittanut Jukurit yhdeksän kertaa peräkkäin ja siitä lähdetään, että voittoputki saa jatkoa. Kotivoitto 3-2.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään ei kyllä pärjätä huippuvalmentaja Olli Jokisen superpelikirjalle eikä liigan parhaimmille yksilöille: 1-5 ja mikkeliläiset luulevat taas hetken olevansa kuolemattomia.
 
Suosikkijoukkue
KK
Tää nyt on aika selkeä homma. KooKoo häviää. Oon ystävän luo menossa katsomaan peliä ja aina kun olen heille mennyt on KooKoo hävinnyt. No pääseepä saunomaan ystävien kanssa. On kyllä ollut uskomaton tuuri. Joka ikinen kerta ja niitä on aivan vitun suuri määrä useamman kauden aikana. Olen pahoillani. Tämän tappion otan omille harteilleni ja pelin jälkeen voi kaikki syyttää minua.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Salmisella röpöttää samallatavalla kuin aikoinaan KooKoossa pelatessa. Ja ketsuppipullo aukeaa. 6-2.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On hienoo tulla Kouvolaan ja KooKoota vastaan hommiin... 2-2 ja se hukkapätkä jatkoilla tekee keltaisille kusiaisille
 
K

Kiekkokatsoja

6-2.
Tuli mieleen, että sellainen tulosveto kisailu olisi mukava. Säännöt seuraavat:
-Jos tulosveto osuu oikein, niin pisteitä saa saman määrän, mitä veikkaus antaa tulosveto kertoimeksi.
-Jokainen laittaa itse tähän pisteensä, jos osuu + keräämänsä yhteispistemäärän. Näin ollen kenenkään ei tarvise olla pelin järjestelijä/pistelaskija.

Hieman myöhään mulla "sytytti", kun tuota kautta on pelattu jo reilu 1/3 osa.
Mutta olisiko mielenkiintoa kisaan, jos aloitettaisiin tästä päivästä alkaen? Ja mukaan voi tulla myöhemminkin. Senkun vaan ryhtyy laittamaan tulosveikkausta tähän osioon.
Mitäs sanotte?
Lisäys. Kai palstan säännöt joustaa tällaiseen??
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
6-2.
Tuli mieleen, että sellainen tulosveto kisailu olisi mukava. Säännöt seuraavat:
-Jos tulosveto osuu oikein, niin pisteitä saa saman määrän, mitä veikkaus antaa tulosveto kertoimeksi.
-Jokainen laittaa itse tähän pisteensä, jos osuu + keräämänsä yhteispistemäärän. Näin ollen kenenkään ei tarvise olla pelin järjestelijä/pistelaskija.

Hieman myöhään mulla "sytytti", kun tuota kautta on pelattu jo reilu 1/3 osa.
Mutta olisiko mielenkiintoa kisaan, jos aloitettaisiin tästä päivästä alkaen? Ja mukaan voi tulla myöhemminkin. Senkun vaan ryhtyy laittamaan tulosveikkausta tähän osioon.
Mitäs sanotte?
Lisäys. Kai palstan säännöt joustaa tällaiseen??
Itse haluaisin pysytellä omassa rekordissani, olen yhden tulosvedon tehnyt elämässäni ja oikeinhan se meni.

Lähdetään nyt kuitenkin kokeilemaan 5-1 tuloksella. Kerroin näyttäisi olevan 40.41.
 
K

Kiekkokatsoja

Itse haluaisin pysytellä omassa rekordissani, olen yhden tulosvedon tehnyt elämässäni ja oikeinhan se meni.

Lähdetään nyt kuitenkin kokeilemaan 5-1 tuloksella. Kerroin näyttäisi olevan 40.41.
Katsellaan nyt, josko innostusta löytyy, tähän esittämääni peliin. Taikka lisää pelaajia tulisi myöhemmin.
Riittäisi se, että laittaa tänne veikkaamansa tuloksen, ja ottelun jälkeen ilmoittaa toteutuneen kertoimen, jos tulos osuu.
@Everton oli aikanaan kova laittelemaan, ja ylläpitämään "veikkauksia" jatkoajassa. Heräisikö sulla jotain ideoita esittämääni? Tai vaatiiko tuollainen oman ketjusa? Toivottavasti ei.
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
Lauantaina kun veikkasin oikein niin jatketaan tänään samoilla linjoilla ja KooKoolle pisteet numeroin 1-2. Ja kärjessä pysytään (ainakin toistaiseksi)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös