Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 173 379
  • 2 124

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Old Tom Sen verran nurisen, että veikkasin 3-3, eli varsinaisen peliajan tuloksen oikein. Kyllähän tuosta pisteitä ansaitsisi? :D
Joo voidaan viilata sääntöjä tältä osin. Ihan täysiä pisteitä en kuitenkaan antaisi, koska lopputulos ratkaisee. Oikein veikatusta tuloksesta varsinaisen peliajan jälkeen voisi antaa vaikka viisi pistettä. Tällä kierroksella löytyi kaksi oikeaa tulosta 3-3 varsinaisen peliajan jälkeen eli viisi pistettä saa @Suppa ja @John Lidgett.
Lisäsin pistetaulukkoon kyseiset pisteet.

Eli pistelasku seuraava:

10 pistettä täysin oikeasta tuloksesta
5 pistettä oikein veikatusta tasatuloksesta varsinaisen peliajan jälkeen
3 pistettä voittaja ja voittajan maalimäärä oikein
1 piste pelkästään voittaja veikattu oikein
 

Suppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
HIFK-KooKoo päättyi 3-4

Kierrokselta löytyi peräti viisi täysin oikeaa tulosta. sknul, KakeKanttila, yaremchuk, iluktov ja Lätkä-Lasse veikkasivat täysin oikein ja nappasivat kukin täydet kymmenen pistettä.

Ottelun voittajan ja voittajan maalimäärän veikkaisivat lisäksi oikein Old Tom, EagleEye, KooKoofani17, 0+1=1, Magnesia ja finnjewel ja kuittaavat kukin kolme pistettä.

Lisäksi voittajan veikkasivat oikein mustaoranssi, Incorrect, Jaded, MakkiNakkara, OstaMuranssi, Larry David, Kalapoika, haepis, asiantuntija#1, Tilastomies ja TuplaNolla ja saavat kukin yhden pisteen.

Tulosveikkaus (kierros 8.):

Old Tom 2-4
Suppa 3-3
Wanhis 3-2
EagleEye 2-4
mustaoranssi 2-5
Kouvolast 2-1
sknul 3-3 (3-4)
Incorrect 4-7
Jaded 2-6
Veikko Lemander 3-0
KakeKanttila 3-4
MakkiNakkara 3-6
Funky Duck 4-0
Fanatico 4-2
OstaMuranssi 1-3
KooKoofani17 1-4
teroz 9-2
0+1=1 2-4
Mehiläistarhuri 4-1
Larry David 3-5
Kalapoika 3-5
Rupture 2-1
Hummeri 2-2
yaremchuk 3-4
Magnesia 2-4
haepis 2-3 ja
iluktov 3-4 ja
Lätkä-Lasse 3-4
John Lidgett 3-3
Birger 4-3
asiantuntija#1 6-7
Tilastomies 3-5
TuplaNolla 1-6
finnjewel 2-4

Pistetilanne 8.kierroksen (HIFK-KooKoo) jälkeen:

@Old Tom 25p.
@yaremchuk 24p.
@Minor 21p.
@EagleEye 18p.
@Birger 16p.
@Tilastomies 16p.
@Kalapoika 16p.
@iluktov 16p.
@sknul 14p.
@Hummeri 13p.
@haepis 13p.
@Rupture 12p.
@Larry David 12p.
@Lätkä-Lasse 12p.
@John Lidgett 11p.
@0+1=1 11p.
@KakeKanttila 11p.
@Fanatico 10p.
@OstaMuranssi 7p.
@Funky Duck 6p.
@Incorrect 6p.
@Magnesia 6p.
@KooKoofani17 6p.
@Jaded 5p.
@MakkiNakkara 5p.
@teroz 4p.
@Suppa 4p.
@Kouvolast 4p.
@mustaoranssi 4p.
@Mehiläistarhuri 3p.
@Wanhis 3p.
@Veikko Lemander 3p.
@finnjewel 3p.
@TuplaNolla 2p.
@npc 1p.
@sknul 1p.
@KooKoofani17 1p.
@badgeri 1p.
@asiantuntija#1 1p.
Itse vedin Veikkauksen tulosvedon tapaan varsinaisen peliajan tulosta. Kylhän toi mun mielestä osui tuo 3-3, mutta ehkä se oli sitten väärin veikattu :D
Edit. Olin vähän hidas. Kiitos Old Tomille homman ylläpitämisestä! Mutta toki eihän tuo taktiikka näemmä kannata, vaikka tulosvedossa 3-4 olisi mennyt väärin ja 3-3 oikein
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse vedin Veikkauksen tulosvedon tapaan varsinaisen peliajan tulosta. Kylhän toi mun mielestä osui tuo 3-3, mutta ehkä se oli sitten väärin veikattu :D
No nämä nyt on minun ihan itse keksimät säännöt. Joku voi tehdä paremmat. Jos 3-3 tuloksesta saisi täydet pisteet, niin eikö voittolaukauskisan tuloksesta 3-4 sitten saisi mitään. En kyllä jaksaisi uudestaan alkaa laskemaan pisteitä. Voidaan toki muuttaa siten, että huomioidaan pelkästään oikea tulos varsinaisen peliajan jälkeen, niin helpolla pääsee pisteitä laskiessa. Yksi piste pelkästä oikeasta tuloksesta ja siinä kaikki.
 

Suppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No nämä nyt on minun ihan itse keksimät säännöt. Joku voi tehdä paremmat. Jos 3-3 tuloksesta saisi täydet pisteet, niin eikö voittolaukauskisan tuloksesta 3-4 sitten saisi mitään. En kyllä jaksaisi uudestaan alkaa laskemaan pisteitä. Voidaan toki muuttaa siten, että huomioidaan pelkästään oikea tulos varsinaisen peliajan jälkeen, niin helpolla pääsee pisteitä laskiessa. Yksi piste pelkästä oikeasta tuloksesta ja siinä kaikki.
Joo. Selkeämpi veikata jommankumman voittoa. Muinoin Vesitornin grillin Facebook-veikkauksissa oli vähän samaa epäselvyyttä.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
HPK - KooKoo 3-3 varsinaisen peliajan jälkeen ja jatkoajalla KooKoo vie 3-4. Ja näin 15 pistettä on varma! ;)
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Puolustus toimii hienosti ja jäähyjä ei varmasti tule yhtä paljon kuin eilen, 1-6 vierasvoitto
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
9-2 Korhonen hurrrrjana
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
HPK-KooKoo 1-5
 

OstaMuranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Colorado Avalanche
HPK-KooKoo 4 - 1, paluu maanpinnalle leijumasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös