Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 304 479
  • 6 186

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
3-2ja.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
4-2. Ilves ei ole vakuuttanut minua ja Ässät on saanut koko viikon ladata tähän yhteen matsiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
.. Ässät on saanut koko viikon ladata tähän yhteen matsiin.

Sehän tässä vähän hirvittääkin, miten tuo lataus purkautuu. Mutta ennustin jo otteluketjussa tasaista ottelua joten laitetaan 2-2
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
4-1 Ässille, kaikesta huolimatta. Ei oo Ipa niin hyvä että voittaisi edes Ässät, varsinkin kun on pelannut jo pari tällä viikolla ja lähtee vielä hiukan takki auki. Veikkauksen kerroin Ässille on kyllä pelottavan hyvä. Kyllä mä arvioisin Ässien suoralle voitolle näistäkin lähtökohdista jotain 38-40%.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
4-1 Ässille, kaikesta huolimatta. Ei oo Ipa niin hyvä että voittaisi edes Ässät, varsinkin kun on pelannut jo pari tällä viikolla ja lähtee vielä hiukan takki auki. Veikkauksen kerroin Ässille on kyllä pelottavan hyvä. Kyllä mä arvioisin Ässien suoralle voitolle näistäkin lähtökohdista jotain 38-40%.
Pelaan harvoin Ässien pelejä, mutta otin Veikkaukselta 2,85 kiinni (nyt hilattu jo alas tuosta). Itse asiassa Unibet tarjosi vielä eilen illalla kerrointa 3,00, mutta halusin odottaa Veikkauksen kertoimia, josko olisi vielä parempaa tarjolla. No, ei ollut ja Unibet oli laskenut sillä välin 2,70:een. Kelpasi tuokin.
 

Elanko

Jäsen
4-1 Ässille, kaikesta huolimatta. Ei oo Ipa niin hyvä että voittaisi edes Ässät, varsinkin kun on pelannut jo pari tällä viikolla ja lähtee vielä hiukan takki auki. Veikkauksen kerroin Ässille on kyllä pelottavan hyvä. Kyllä mä arvioisin Ässien suoralle voitolle näistäkin lähtökohdista jotain 38-40%.
Luulis ettei ipalla ois syytä lähtee takki auki tällä hetkellä ketään vastaan. Tiukkaa peliä voi varmaan odottaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luulis ettei ipalla ois syytä lähtee takki auki tällä hetkellä ketään vastaan. Tiukkaa peliä voi varmaan odottaa.
No, mielestäni korkin 38-40 prosentin arvioima voiton todennäköisyys varsinaisella peliajalla indikoi nimenomaan tiukasta pelistä, eikä takki auki lähtemisestä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
No, mielestäni korkin 38-40 prosentin arvioima voiton todennäköisyys varsinaisella peliajalla indikoi nimenomaan tiukasta pelistä, eikä takki auki lähtemisestä.
Ja pelin tiukkuus johtuu siitä että Ipa lähtee takki sillai rintalastan alareunaan asti auki.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siitä Olinkin samaa mieltä, mutta kyseenalaistin vain tuon "lähtee vielä hieman takki auki".
Aah, sori. Itse luin nyt ihan päin helvettiä sun viestisi kiireessä. Luin, että tarkoitit korkin lähtevän takki auki :D Mutta joo, ei Ipalla periaatteessa olisi mitään varaa siihen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
KalPa-Ässät 2-3ja
Salminen, Heimosalmi & Barach
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Veikkaus antaa Ässille mukavan kertoimen 5.65 joten sanotaan, että Ässät vie tänään 1-3. Kärki, Vainio ja Lepaus maalintekijät
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös