Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 300 228
  • 6 186

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä nyt joskus pitää peräkkäisinä päivinäkin tulla jotain aikaansaannosta.

4-1
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sydän sanoo Ässät, mutulla KooKoo on kyllä paha rasti. Hyvin valmennettu ja roolitettu nippu jonka takissa ei oo ylänappikaan auki Isomäen la-illassa.

2-3. Hämeenaho, Rohdin.

Laadukas matsi, Ässät ajaa maalin takamatkaa raivokkaasti kiinni, mutta rouva Fortuna ei jakele almuja tänään.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vapahtaja (vai oliko se vapauttaja?) ilmestyi aamulla wc pönttööni ja sain kokea ilmestyksen, jossa minulle kerrottiin Näätien saapuvan ylimielisinä Isomäkeen ja näin ollen Pata palaa kotivireeseensä ja onnistumalla ottelun alussa aikoistaan löylyttää Näätiä 5-2.
Viitala x3, Barach, Erholtz

Sitten heräsin ja tajusin, ettei Viitala ole vieläkään kokoonpanossa, jonka johdosta Rohdinit ja Graberit jatkavat paikkojen tuhlaamista, ylivoima on edelleen kuraa ja hävitään kuin akat 1-5.
Erholtz

Vituttaa jo valmiiksi
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
4-1, tänään porilaiset tilittää rahoja.

Appeli, Määttä, Rohdin 2x.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Miksi porukka laittaa muuten tasatuloksia veikkauksiin? Jääkiekko-ottelu ei, valitettavasti, voi päättyä tasan.

Tulosvedossakin haetaan varsinaisen peliajan tuloksia. Ja rankkareiden maalintekijöitä ei kuitenkaan lasketa mukaan kisassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
@Pukki mikä mahtaa olla tilanne 8/60 kohdalla?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tulosvedossakin haetaan varsinaisen peliajan tuloksia. Ja rankkareiden maalintekijöitä ei kuitenkaan lasketa mukaan kisassa.

Joojoo, mutta jos veikkaa 2-2 ja peli päättyy 3-2 ja. tai 2-3 ja., niin eikös tämä ole laiskaa veikkausta. Itse olen edelleen sitä mieltä, että pelin kuuluisi voida päättyä myös tasan.

---

Ässät - Kärpät 3-1
Turgeon, Barach & McCoshen

Illan JJ: 0+0 & 0 min.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät - Kärpät 4-3, vikalla minuutilla tehdään ratkaiseva loppuniitti.

Barach, Joensuu, Matinpalo, Järvinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös