Don't be a chicken again! :(Pahoin pelkään, että tänäänkin tulee tappio.
Ei toki! Eiku hetkinen…Onkohan sellaista hetkeä @jypinfani n Jatkoaika-historiassa, että luottoa JYPiin olisi löytynyt? No, ei sitä kaikilta tarvitse löytyä.
En tiedä ikääsi tai milloin JYP-tiesi alkoi, mutta mites niillä kausilla kun JYP voitti mestaruudet?Ei toki! Eiku hetkinen…
2017 tammikuussa se alkoi. 2018, 6-7 JE pelin jälkeen meni luotto.En tiedä ikääsi tai milloin JYP-tiesi alkoi, mutta mites niillä kausilla kun JYP voitti mestaruudet?
Ok, no mulla meni luotto JyP HT:iin ja aloin syvästi vihata Teemu Selännettä vuonna 1992, mutta tuo luotto palautuili sittemmin. Eli ehkäpä sinullakin on toivoa, sitten joskus vuonna 2048.2017 tammikuussa se alkoi. 2018, 6-7 JE pelin jälkeen meni luotto.
Helppo.4-2 Antti Virtasen kunniaksi. Lahtinen tänään 0+3.
Puoliksi meni oikein. Maaleja tuli kaksi kertaa enemmän ja JYPin peli oli kaksi kertaa tahmeampaa ja hitaampaa kuin mitä odotin.Peli on edelleen tahmeaa ja koko ajan ollaan perässä, mutta silti jotenkin kairataan 2-1.
Itse vihaan edelleen, kun muistelen kevättä -92 ja rakastan Leo Gudasta.Ok, no mulla meni luotto JyP HT:iin ja aloin syvästi vihata Teemu Selännettä vuonna 1992, mutta tuo luotto palautuili sittemmin. Eli ehkäpä sinullakin on toivoa, sitten joskus vuonna 2048.
Hahaha! Kuin meikäläisen kynästä!Itse vihaan edelleen, kun muistelen kevättä -92 ja rakastan Leo Gudasta.