Lopulta vain turpiinlyönti.Turpiinlyöntikilpailu ja riemukas voitto 4-3.
Lopulta vain turpiinlyönti.Turpiinlyöntikilpailu ja riemukas voitto 4-3.
Salonen nelosketjun sentterinä tänään. Mistä tämä kertoo?
Niinhän se tietysti. Aika vähiin on käyneet sitten.Eiköhän se kerro vain siitä, että terveitä hyökkääjiä ei ole tarpeeksi jalkeilla.
Niin, sen näkee vasta illalla onko nelonen oikeasti tuossa muodossa, vaiko vain paperilla.Pelaisikohan JYP tänään peräti neljällä pakkiparilla ja Salmio olisi ns ylimääräinen hyökkääjä ja kiertäisi ketjusta toiseen.
Paperille ei tuota neljää pakkiparia saa, joten näinhän se on.Niin, sen näkee vasta illalla onko nelonen oikeasti tuossa muodossa, vaiko vain paperilla.
Syytä toki kysyä onko mitään järkevää syytä odottaa jotain positiivista?Just olin tulossa kirjoittelemaan, että odotellaan, mitä sneikki ennustelee. Siellä on aina niin yltiöpositiiviset odotukset. :D
Ja mitään pahaahan ketään vastaan/kohtaan ei viestini hyökkää. Lähinnä läpällä ja perjantainiloksi vain. Ps. odotan mm. itse positiivisia asioita elämässäni aina.Syytä toki kysyä onko mitään järkevää syytä odottaa jotain positiivista?
Niin minäkin, sillä elämä on näin helpompaa. JYPin otteet ei vain hirveän paljoa jos ollenkaan positiivista värettä tuo.Ja mitään pahaahan ketään vastaan/kohtaan ei viestini hyökkää. Lähinnä läpällä ja perjantainiloksi vain. Ps. odotan mm. itse positiivisia asioita elämässäni aina.
Pelaisikohan JYP tänään peräti neljällä pakkiparilla ja Salmio olisi ns ylimääräinen hyökkääjä ja kiertäisi ketjusta toiseen.
JYPin ilmoituksen mukaan tänään ainakin on 4-pakkiparia, eikai heitä kannata penkilläkään istuttaa. Lähes kaikkihan tässä on jo kokeiltu, joten miksi ei JukkaJalosmaisesti sitten 4-pakkiparin systeemiäkin.Ei edes väliaikaiset valmentajat peluuta 4-pakkiparia. Rytmi menee ihan sekaisin. Tai sitä ei saa ollenkaan.
JYPin ilmoituksen mukaan tänään ainakin on 4-pakkiparia, eikai heitä kannata penkilläkään istuttaa. Lähes kaikkihan tässä on jo kokeiltu, joten miksi ei JukkaJalosmaisesti sitten 4-pakkiparin systeemiäkin.