Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 192 890
  • 2 888

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Talvisodan hengessä maukas 0-1 -vierasvoitto. Siellä kuulkaas Lahtiset, Kalaputaat ja Puistolat heittäytyy jokaisen laukauksen eteen.

Koskelat ainakin.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siikanen palaa kokoonpanoon.
Lisätään: myös Salmio (+ Malinen) palaa kokoonpanoon.

En ole tainnut vielä veikata JYPille tappiotulosta, enkä tule koskaan veikkaamaankaan. JYP vie tiukan väännön jälkeen 2-3. Hyökkääjä-Koskela tekee ekan maalinsa, muut kaksi Rooballe.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
8-3, Jukurit on pullistunut ylpeiksi ja ylimielisiksi hienosta Lukko voitosta ja nyt se kostautuu karusti.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama tulos kuin viimeksi viimeksi Jukureita vastaan: 3-0. Maalit tekee Rooba, Siikanen ja Turkulainen. Korjataan jos joku näistä ei ole kokoonpanossa.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, kauden päävastustaja on selvästi kotijoukkuetta paremmassa iskussa ja kolkuttelee jo po-viivaakin.
Kahdesti on onnistuttu nappaamaan pisteet, vaikka pelillisesti jäljessä hiihdeltiinkin. Tänään kuitenkin parempi voittaa,
lukemat joko 3-4 tai sitten repeää kunnolla.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tänään onpi mun syntymäpäivä ja siihen liittyen on todettava se ettei JYP ole hävinnyt yhtään peliä mun syntymäpäivänä siitä lähtien, kun oon JYPiä aktiivisesti seurannut (eli v. 2017 alusta). JYPin kokoonpano on lähes sama kuin Kärppiä vastaan ja ihan hyvä niin. Ruusu nollasi Jukurit viimeksi mutta tänään ei ihan siihen riitä.

JYP-Jukurit 4-2 (Honka, Turkulainen, Kalteva ja Kakkonen TM)
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
2-2, kautta mukaillen ekat 40min nukutaan ja viimeisen 5min aikana vasta herätään siihen et pitääskö peli voittaakin.

Rooba ja Turkulainen osuu.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tänään onpi mun syntymäpäivä ja siihen liittyen on todettava se ettei JYP ole hävinnyt yhtään peliä mun syntymäpäivänä siitä lähtien, kun oon JYPiä aktiivisesti seurannut (eli v. 2017 alusta).
Ei mulla muuta ;)
 

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Se olis Nordiksen valot tänään vuorossa, jos tuo peli jatkuu kehittyvällä linjalla voitosta tapellaan! Stadin tyypeille 0,1,2 ja Jypille 1,2,3
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
2-7
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jassoota... Edellisissä kohtaamissa on ollut Tuohimaa vs Vehviläinen mutta tänään on Halonen vs Ruusu eli täähän tarkoittanee voittoa JYPille. Peli on kyllä parantunut eli voihan se voitto oikeastikin tulla.

HIFK-JYP 2-3 (Turkulainen, Siikanen ja V. Koskela)
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
aika usein laitan 3-0 (0-3 vieraissa) - pakkohan sen on joskus osua, viimeksi oli jo lähellä. Maalit tekee Siikanen, Niku ja jompikumpi Koskela.
 

Hexa

Jäsen
Kaksi edellistä ottelua on ollut hyviä, mutta riittääkö se tänään, kun Lambert ja Helenius puuttuvat vielä kokoonpanosta. 4-3. Saa kuitenkin yllättää.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
2-3. HIFK:n maalintekovoimasta puuttuu 55% ja maalissa ei ole Tuohimuuri.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No niin... Hirveitä odotuksia ei ole illan pelistä mutta mutta, josko JYP yllättäisi.

JYP-Lukko 4-3 (Immonen, Kalapudas, Tuppurainen ja Kalteva)
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkauksen kerroin 1,45 vierasvoitolle lienee kohdillaan, mutta kotivoiton 5,90 on naurettavan pieni. Varmat rahat voi toki ottaa pois pitkävedossa. Tulosvetoon 1-7.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös