En hyväksy tällaisia puolittaisia veikkauksia. Kumpi vie jatkot?Veikataan 3-3.
Luulin, että tämä on tulosveto. No JYP vie sitten jatkoajalla ja hakee 2 pistettä pitkästä aikaa Kuopiosta.En hyväksy tällaisia puolittaisia veikkauksia. Kumpi vie jatkot?
Kehtaisin jopa sanoa, että se meni pieleen sillä hetkellä kun sen kirjoitit.Oma tulosveto meni persiilleen ajassa 11:44 hyvä niin.
Olin laittamassa 4-1 JYPille, mutta kun kokoonpanot näin niin taitaa olla 1-4 lähempänä.Vainio ja Allèn takaisin, J. Honka pois. Ja Ruusu maalissa... Mikä järki? No pelasihan hän hyvin marraskuussa Tampereella.
JYP-Ilves 3-2 (Nättinen, Vainio ja Kalapudas)
Joo valitettavasti... No ”ihmeitä” tapahtuu.Olin laittamassa 4-1 JYPille, mutta kun kokoonpanot näin niin taitaa olla 1-4 lähempänä.
Ruusu vai Hongan poissaolo? Kumpi kaataa veneen?Olin laittamassa 4-1 JYPille, mutta kun kokoonpanot näin niin taitaa olla 1-4 lähempänä.
Ei kumpikaan yksin, mutta yhteisvaikutus. Toivottavasti olen väärässä.Ruusu vai Hongan poissaolo? Kumpi kaataa veneen?
Eikö ole luottoa Ruusuun tänään?0-4 kaikki putket loppuu aikanaan :-) ja nyt vuorossa voittoputki
Ei luottoa JYPn joukkueeseen, Jos Ruusu voisi tehdä maaleja mutta kun ei voiEikö ole luottoa Ruusuun tänään?
Itse olen optimisti nyt. 5-3.Ei luottoa JYPn joukkueeseen, Jos Ruusu voisi tehdä maaleja mutta kun ei voi
Sitä en tiedä onko paska, mutta ei näyttävästi mahtunut pelaavan kokoonpanoon, mutta sinä varmaan osaat sanoa kenen paikalle Kalajanniska olisi kuulunut ja miksi kyseinen pelaaja sitten kuuluisi kokoonpanon ulkopuolelle.Onko Kalajanniska oikeasti Tirkkosen mielestä p*ska vai miksi ei ole tänäänkään kokoonpanossa? Kakkonen myös pois.
Pelicans-JYP 1-3 (Nättinen, Rooba ja Lintuniemi)