Itse luulen, että tänään paukkuu ja kunnolla. 5-4 teille jatkoilla, Lässi ratkoo.Pliis ei. Onhan meidän pakko saada joskus se kiekko maaliin asti... ollaan jo nyt varmasti viimeinen joukkue joka nostaa kädet ilmaan.
Itse luulen, että tänään paukkuu ja kunnolla. 5-4 teille jatkoilla, Lässi ratkoo.Pliis ei. Onhan meidän pakko saada joskus se kiekko maaliin asti... ollaan jo nyt varmasti viimeinen joukkue joka nostaa kädet ilmaan.
Onko tietoa onko Kärppäfaneja tulos halille miten reilusti?Itse luulen, että tänään paukkuu ja kunnolla. 5-4 teille jatkoilla, Lässi ratkoo.
Ei oo kyllä muuta, paitsi yksi tuolta meidän osiosta oli lähdössä. Oli tarkotus itellä tulla mutta aukataulullisista syistä jää nyt väliin.Onko tietoa onko Kärppäfaneja tulos halille miten reilusti?
Voisi kuvitella, että Etelä-Suomesta tulisi etä-Kärppiä ensimmäiseen vierasmatsiin, kun Lahti hyvin saavutettavissa.Onko tietoa onko Kärppäfaneja tulos halille miten reilusti?
Vaihdetaan maalintekijöitä: Puutio, Bares, Horky, Carlsson x25-2 (Puutio, Carlsson, Horky x3) Lasch 0+3, Jasse 0+1