Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 506 074
  • 6 325
4-1. Sport aloittaa maalinteon. Tämän jälkeen Pulju tekee kaksi ja loput Pyörälä & Heshka

Tänään tehdään myös kauden eka YV-byyri. NOT.
En usko että Kärpät pääsee ylivoimaa pelaamaan ollenkaan. Silti nihkeä 2-1 voitto..jatkoajalla jossa Kukkonen ratkaisee lonkkalämärillä sekuntia ennen summeria.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei sinällään tulosveto, mutta laitoin pitkävetoon merkiksi ristin. Tosin siinä oli Sportilla 4 maalia etumatkaa, Mutta jos sitten se tulos pitää laittaa, niin olkoon 5-1.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
7-3. Tänään on Puljun hattutempun vuoro ja Pappaketju herää vihdoin tähän kauteen.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
6-1 tänään Kärpille. Maalit Heshka, Lammikko, Koblizek, Puljujärvi x 2 ja Kukkonen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pappaketju herää vihdoin tähän kauteen.
Niinjoo. Eihän nuo pappaketjun pelaajat olekaan olleet kuin joko syöttämässä tai itse viimeistelemässä molempien liigapelien ratkaisuosumia. Tai no, Pesosen 3-1 maali ei toki ollut voittomaali, mutta kyllä se tietyllä tavalla Sportille näytti ns. kaapin paikan.

Toki eihän se peli silmää koko aika hivele, mutta hyvin nuo vanhat herrat astuu esiin kun tilanne sitä vaatii. Varsinkin se HPK:ta vastaan tehty 3-2 voittomaali oli silkkaa taidetta.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Niinjoo. Eihän nuo pappaketjun pelaajat olekaan olleet kuin joko syöttämässä tai itse viimeistelemässä molempien liigapelien ratkaisuosumia. Tai no, Pesosen 3-1 maali ei toki ollut voittomaali, mutta kyllä se tietyllä tavalla Sportille näytti ns. kaapin paikan.

Toki eihän se peli silmää koko aika hivele, mutta hyvin nuo vanhat herrat astuu esiin kun tilanne sitä vaatii. Varsinkin se HPK:ta vastaan tehty 3-2 voittomaali oli silkkaa taidetta.
Bondiiii, tää oli ennen lauantain peliä kirjoittettu veikkaus :)
 

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Varovaisesti veikataan 5-0. Puljujärvi, Kristof, Jokinen, Krejcik sekä Kukkonen syntymäpäivänsä kunniaksi täräyttää maalin. Jukureiden ainokaisen tekee Roine, mutta maali hylätään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Bondiiii, tää oli ennen lauantain peliä kirjoittettu veikkaus :)
EI SAATANA!

Mä en tajua miten luon tuon noin silmät ristissä :D Olin ihan varma että katsoin tuon viestin tulleen tyyliin "42 minuuttia sitten" mutta ei näköjään. Tai sitten jatkoajan softa trollaa mua.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lassen synttärit. Kärpät voittaa 8-1 kapteenin syntymävuoden numeroita mukaillen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös