0-3Seivi pitää nollan
Ei saa olla negapetteri. Itse lähden kirkkain silmin luottamaan siihen, että vieraspäädyn hooveri imee, joten hommat kotiin 5-1 voitolla.HIFK vie ensimmäisen ottelun lukemin 2-3.
Fakta lienee kuitenkin se, että varsinkin kaksi ensin mainittua pelasivat alle tasonsa edellisessä sarjassa. En muista lukeneeni sinultakaan kehuja kyseisten pelaajien suorituksista.Negapetteri haukkuu otteluseurannassa Kuparin, Heponiemen ja Ronkaisen, eihän sitä mitenkään voi
arvailla että saataisiin kotivoitto. Uskon kuitenkin että Kärpät vie, 4-1. Toivottavasti joku em. tekisi maalin tai kax.
HöpöHöpö, kyllä se on sanotaan vaikka 1-6 tänään Kärpille.Loppunumerot tänään 3-4. Faktaa, katsoin kristallipallosta.
Oisko se tänään 6-1? Hä?
Viimekeväisessä sarjassa edeltävän pelin lopussa Nordiksella kunnolla sisuuntunut Kärpät kaatoi HIFK:n ottelusarjan kolmannessa kohtaamisessa lopulta juurikin lukemin 3-0. Lieköhän historia toistaa itseään. Itse veikkailen Kärppien pelaavan tänään pudotuspelikeväänsä tähänastisen parhaan ottelun ja loppulukemien olevan 4-1. Runsasmaalisempikin kohtaaminen kelpaa, joskin Kärppien voitto se on se pääasia.Ite veikkaan vaatimattomasti 3-0.
Vitut se mitään solmussa ole. Porukka välillä kuvittelee että tää on jotain ydinfysiikkaa. Ei ole. Riittää että Kärppien pelaajat saa oikea tunnetilan esille, niin täällä alkaa porukka kirjoittelemaan "kylläpä tänään käännettiin hyvin peliä" ja "pirun hyvin lähdettiin omista, kyllä Manner on keittänyt hyvät keitot". Ihmisiä nuo pelaajatkin on ja tunnetilan pitää olla tapissa että voitetaan noin laadukas vastustaja kuin HIFK, jota vastaan ei juurikaan materiaalietua edes saada. Tunteesta se Kärpillä on ollut kiinni ja minä uskon (ja toivon), että eilinen peli loppukirin, lopun nahinoiden ja tappion myötä sisuunnuttaa tuon porukan.Viiden viimeisen pelin perusteella HIFK on parempi 1-3.
Ei hokkuspokkuskonsteja ole jos homma on ihan solmussa...