Ei kannata Karvisen hommata itselleen ulosajoa Finleyn takia. Eikä oikeastaan kenenkään muunkaan kärppäläisen. Se on Kärppien etu, jos Big-Joe on kentällä. Mitä enemmän, sitä parempi.Karviselle 3-0 tuomariäänin voitto Finleystä
Ei kannata Karvisen hommata itselleen ulosajoa Finleyn takia. Eikä oikeastaan kenenkään muunkaan kärppäläisen. Se on Kärppien etu, jos Big-Joe on kentällä. Mitä enemmän, sitä parempi.
Kauden aiemmat kohtaamiset on olleet melko runsasmaalisia, joten miksi tämä ei olisi? Sanotaan nyt 5-3 hurlumhei, Kärpät voiton vei. Maalintekijöinä Lasu, Karvinen, Heshka, Leskinen ja Ronkainen.
Veininkiä!0-3 ja 0-5 tulosvedoissa. Aivan sama ketkä tekee maaleja.
Joo vitun Veini kun ei näe Niemelän läpi ja hoida myös vähän alivoimanelikon hommia. Kenkää.Veininkiä!
Mitä tarkoitat? Ensimmäisessä maalissa Veinillä oli näköyhteys kiekkoon, lirahti kainalosta. Tähän maaliin kaatui herran tulosvedot, jotenka Veinikiä!Joo vitun Veini kun ei näe Niemelän läpi ja hoida myös vähän alivoimanelikon hommia. Kenkää.
Kyllä siinä mun mielestä Niemelä ja se IFK;n pelaaja siinä määrin härväsivät edessä että varmasti vaikutti. Noh, sanotaanko että sellainen klassinen "otettavissa oleva".Mitä tarkoitat? Ensimmäisessä maalissa Veinillä oli näköyhteys kiekkoon, lirahti kainalosta. Tähän maaliin kaatui herran tulosvedot, jotenka Veinikiä!
Ainakin Veini vedon lähdettyä liikkui siihen malliin, että pääsisi kiekon tielle. Noh, nää on näitä.Kyllä siinä mun mielestä Niemelä ja se IFK;n pelaaja siinä määrin härväsivät edessä että varmasti vaikutti. Noh, sanotaanko että sellainen klassinen "otettavissa oleva".
Venäläisen ruletin kolmikko ollut kyllä tänäänkin ytimessä. Nimittäin Mäkelä - Niemelä - Ronkainen.Mun mielestä Veini ei nähnyt laukausta missään vaiheessa. Niemelä pelasi tunnin keitetyn spaghetin jämäkkyydellä maskimiestä pois.
Onko Kärpät muuten tehnyt tämän uuden liigatulemisen aikana koskaan kymmentä maalia yhteen peliin? Kahdeksan ja yhdeksän maalin pelejä taitaa olla (kahdeksan ainakin varmuudella) mutta kymppi ei vissiin ole koskaan mennyt.10-0. Pitäähän se kymppi mennä joskus rikki :)