5 - 2
eilen klo 15.06 #8 052 A Arbelius Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät 5-1 Turunen Tardif Gardiner Hermonen Virta
eilen klo 15.06 #8 053 V Volframikarbidi Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät 4-1, viimenen tyhjiin (Clara)
eilen klo 15.10 #8 054 P Pedon kynnet Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Optimismi palannut tähän osioon ;). Hyvä. Itse veikkaan 5-1, joka tulee kauden tasaisimmalla 60 min pelillä.
Optimismi palannut tähän osioon ;). Hyvä. Itse veikkaan 5-1, joka tulee kauden tasaisimmalla 60 min pelillä.
eilen klo 15.14 #8 055 H Huml71 Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Tappioputki se vain jatkuu. 3-7 vieraille tänään.
eilen klo 15.15 #8 056 M Mandrake Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Bayern München Tänään kaivetaan tunnetta esiin, että saadaan se paska maistumaan suklaalta. 1-2 ja voitolla yöhön? Toivottavasti sinne pääsee myös häviöllä.
Tänään kaivetaan tunnetta esiin, että saadaan se paska maistumaan suklaalta. 1-2 ja voitolla yöhön? Toivottavasti sinne pääsee myös häviöllä.
eilen klo 15.20 #8 058 K Kiuru Jäsen Suosikkijoukkue Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897 6-2 kotivoitto
eilen klo 16.23 #8 061 K Koodari Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Tiukka taistelu tänään ja Jyp tiedostaa pelin luonteen myös. Luulen että siellä ei hirveästi tarvi joukkuetta sytytellä tähän iltaan ja Jypistä löytyy näyttöhaluja pistää kampoihin tämän kaiken hypetyksen jälkeen. 3-2 ja. Kärpille
Tiukka taistelu tänään ja Jyp tiedostaa pelin luonteen myös. Luulen että siellä ei hirveästi tarvi joukkuetta sytytellä tähän iltaan ja Jypistä löytyy näyttöhaluja pistää kampoihin tämän kaiken hypetyksen jälkeen. 3-2 ja. Kärpille
eilen klo 16.33 #8 062 N Nils Andersson Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät 4 - 1 Kovarchik, Rueschoff, Turunen, Björk.
eilen klo 16.37 #8 064 R Rekka Pinne Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Vancouver Canucks Pelikirja ei vieläkään päätä huimaa, mutta asenteella kairataan voitto. Kärpät-JYP 5-4
eilen klo 17.57 #8 066 S Speller Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät ja HIFK All in ensinnäkin kotivoitolle, koko 25 eken veikkaustili laitettu kotivoitolle. Ketusuppipullo poks ja muurit kiinni. 5-0
All in ensinnäkin kotivoitolle, koko 25 eken veikkaustili laitettu kotivoitolle. Ketusuppipullo poks ja muurit kiinni. 5-0
eilen klo 18.16 #8 067 S Sipe Lervo Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Haukiputaan Ahmat Tänään ei hävitä! 4-1. Nikupeteri, Tardif, Hermonen ja Gardiner tekee maalit.