0-3. Maalintekijöinä Junnila, Anttila ja Ronkainen.
Päivitän ennustetta tarvittaessa, kun kokoonpanot julkaistaan.
...Meinaatko, että jäämme kotiottelussa nollille? ;)
Minä povaan 5-2, Kukkonen osuu ylivoimalla. Muista maalintekijöistä ei kristallipallo vielä osaa kertoa.
Tätä olen tehnyt usein tämän kauden aikana. Veikkaisin, että nolla kertaa. Saatan olla väärässä.TPS:N 0-1 maalin jälkeen @Huml71 on Kärppänä paikalla kertomassa kuinka onneton joukkue meillä onkaan kasassa, ja tämän jälkeen Kärpät tekee 4 maalia putkeen. Kiitos Humli :D
Pelaakohan Karvinen illalla? Jos en ihan väärin muista, niin taisi tulla kymppitili täyteen edellisessä ottelussa. Karvisen poissaolo olisi tottakai ikävä asia tähän kärkipeliin.Tätä olen tehnyt usein tämän kauden aikana. Veikkaisin, että nolla kertaa. Saatan olla väärässä.
Kärpät voittaa 4-2. Maalintekijöinä Pirnes x2, Karvinen sekä Smyth.
En tiedä Karvisen tilanteesta, mutta klo 12 saadaan Veikkauksen sivuille kokoonpanot. Pyörälän pelaaminen lienee myös epävarmaa edelleen.Mutta eiköhän me saada maaleja silti tehtyä. 5-1. Maalintekijöinä Pyörälä, Koblizek, Lasu, Hakanpää ja Leskinen.
0-3. Maalintekijöinä Junnila, Anttila ja Ronkainen.
Päivitän ennustetta tarvittaessa, kun kokoonpanot julkaistaan.
Sen sijaan veikkaan, että päätykatsomossa kaivetaan räkää nenästä kun pelikello näyttää 2:14. Telia kuvaa tätä samaan aikaan kun Heshka ampuu maalin.
Ei saada. Rinkside-kaljanmyyntipisteen takia kapasiteetti putosi 6485 katsojaan. Ja hetki sitten Ticketmasterin sivuilla vierailleena, voin kertoa, että seisomapaikkoja löytyy fanikatsomosta sekä E-F -katsomosta. T: NäsäviisasJospa tänään saatas se 7000 katsojaa Raksilaan.