Jukurit voittaa. Oisko 7-5, Kärppien maalit Juusola x 3, Hermonen, Korpimäki
lauantai klo 15.57 #7 751 R Reksa&Torkkeli Jäsen Suosikkijoukkue Los Wengeles - Holy Diver Jukurit voittaa. Oisko 7-5, Kärppien maalit Juusola x 3, Hermonen, Korpimäki
lauantai klo 16.51 #7 754 V Velkopopovicky Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka Laitoin 50e Jukureille eli Kärpät häviää jatkoilla. Sanotaan 2-1 ja
lauantai klo 16.55 #7 755 A AinaKärpät81 Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät Armoton nyhjäyspeli ja 2-3 voitto joko 60 min tai ja. jälkeen. Havu voi laulella: ”tää sirkus tarvii mua…”
Armoton nyhjäyspeli ja 2-3 voitto joko 60 min tai ja. jälkeen. Havu voi laulella: ”tää sirkus tarvii mua…”
lauantai klo 19.37 #7 756 A AinaKärpät81 Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät AinaKärpät81 kirjoitti: Armoton nyhjäyspeli ja 2-3 voitto joko 60 min tai ja. jälkeen. Havu voi laulella: ”tää sirkus tarvii mua…” Laajenna klikkaamalla Tämä taisi osua täysin oikeaan!
AinaKärpät81 kirjoitti: Armoton nyhjäyspeli ja 2-3 voitto joko 60 min tai ja. jälkeen. Havu voi laulella: ”tää sirkus tarvii mua…” Laajenna klikkaamalla Tämä taisi osua täysin oikeaan!