Erittäinen todennäköinen skenaario. Samalla linjalla.KooKoo tuulettaa tänään Raksilassa voittoa lukemin 2-4. KooKoo karkaa Kärpiltä 0-3 johtoon kahden ylivoimaosuman turvin. Kärpät sisuuntuu viimeisen 30 minuutin aikana ja on lähellä tulla tasoihin viimeisessä erässä. Tehottomuus ylivoimalla on kuitenkin ylitsepääsemätön este ja lopulta KooKoo viimeistelee tyhjiin lukemat 2-4. Marko Anttila iskee mailansa kahtia tolppaan ja Late selittelee lehdistölle kuinka aina ei parempi joukkue voita. Oli tyytyväinen peli-ilmeeseen ja tänään ei vaan onnetar ollut puolella. Tuli pari tolppaa ja niin edelleen.
Mä olin kans menossa lyömään isosti KooKoolle. Oli kohde vaan poistunu veikkaukselta kun kokoonpanot ilmeisesti tullu. Saapa nähä millasen kertoimen arpoovat sieltä.Kookoo voittaa, vaikka 1-4. Pistin jo rahat Kookoon kahden maalin voitolle kertoimella 4.80.
Minulla ei oikein ole uskoa. Tänään 1-5 vieraille.
Tämä on jo aika lähellä, mutta maalit meni vähän väärille kohteille.Aurinko paistaa, ja lomat kutsuvat. Mikäs sen parempaa!
0-7. Antonen ja Liedes hatut mieheen. Viimeisen naulaa tyhjiin Koivisto.
Noh, kaikkea ei voi saada.Tämä on jo aika lähellä, mutta maalit meni vähän väärille kohteille.
Vielä yksi ja sitten otetaan maalivahti pois!Joukkueen näköinen päätös.
Ensimmäisessä erässä kaveri karkuun ja viimeiset kaksi erää pellaillaan kausi pakettiin.
1-7. Kukkonen ja Aaltonen hatut mieheen. Viimeisen tyhjiin naulaa Haataja. Kärppien ainokaisen iskee ilman maalivahtia Snopek.