Turpaan tulee siis rumasti, vieraspeli kun on... :)Päätössummerin soidessa tulostaululla numeraalit 6-2.
Totta tosiaan, koko ilta peruttu & höpinää tötterössä.Turpaan tulee siis rumasti, vieraspeli kun on... :)
Olen oraakkeli.Jatkoille mennään 2-2.
Lukemat pielessä mutta tarina aikalailla veikattu oikein. Kriisipalaverista ei tietoa vielä, syytä ainakin ois.Kärpät aloittaa epätyypillisen hyvin tänään ja ottaa 0-2 johdon avauserässä. Sen jälkeen pelin ote menetetään ja lopulta taululla on lukemat 5-4. Kriisipalaveria pukkaa.
Veikkaappa oraakkeli lauantaiksi sitten vaikka voittoa, kiitos.Olen oraakkeli.
Siihen malliin tuntui itelläkin verisuonet napsahtelevan päästä tuota ottelun loppua seuratessa, että ihmettelen, miten olen vielä elävien kirjoissa kirjoittamassa tätä viestiä. No kai sitä on vaan niin karaistunut viime vuosien aikana kun näitä vitutuksen aiheita on Kärppiin liittyen piisannut.Vituttaa varmaan vielä kuolinvuoteella tuo lopun perseily tuomareiden ja Kärppien osalta.
KooKoo ei ole ärsytetty, toisin kuin Kärpät. Hyvin ärsytetty. Tänään ei tule kahdeksatta perättäistä lauantai-tappiota.KooKoolla on itseluottamus kunnossa eilisen Vaasan vierailun jälkeen.
Loppulukemat tänään 1-5 vierasjoukkueelle.
Onko niitä jo seitsemän? Huhhuh.KooKoo ei ole ärsytetty, toisin kuin Kärpät. Hyvin ärsytetty. Tänään ei tule kahdeksatta perättäistä lauantai-tappiota.
Yleensä se Kärppien ärsytys on näkynyt sellaisena että pyllistetään vielä enemmän ja otetaan vielä rajummin kakkoseen.KooKoo ei ole ärsytetty, toisin kuin Kärpät. Hyvin ärsytetty. Tänään ei tule kahdeksatta perättäistä lauantai-tappiota.
5-1 kotijoukkueelle.
Aina on myös mahdollisuus yllättää.Yleensä se Kärppien ärsytys on näkynyt sellaisena että pyllistetään vielä enemmän ja otetaan vielä rajummin kakkoseen.