Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 489 355
  • 6 130
H

Hidas_ja_kankea

Veikkauksen mukaan Ilves voittaa 58%. Niin kai sitten.

Tässä tilanteessa luulisi olevan suurempi, jos ei mitään isompia poissaoloja ole.

Ilves - Kärpät 3-1. Tuomarit ratkaisee tänään. Kaukokari kaksi maalia ja Mikkola huutaa kuin sikaa pistettäis.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
3-1
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on helppo. 5-1 Ilvekselle. Kannata ees pelata tätä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät voittaa 4-1, mikä on sananmukaisesti valtaisa pettymys ottelua selostavalle Mertarannalle. Mikkolakin ehättää tällä kertaa lehdistötilaisuuteen.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään lienee kauden antikliimaksi pelillisesti. Kaiken kruunaa joutuminen jatkoille, jossa arvotaan 4-3 kotivoitto. Kukaan ei ole tyytyväinen tulokseen.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
1 - 4 eikä vastustajan tartte pelata edes tosissaan.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jumalauta, jos Kärpät ei voita tätä peliä!

Kärpille 3-2, maalareina Lese Leskinen, Manu ja Bourke.

Tähän väliin Pelsua vastaan olisi kyllä paikallaan kauden paras ja voittoisa kotipeli.
 
H

Hidas_ja_kankea

Joukkueet ovat myös ottelun jälkeen sijoilla 8 ja 9 ppg-taulukossa. Pelsut ainoastaan suoralla voitolla edellä.

Kärpät - Pelicans 4 - 2
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Jahas, kaksi kriisijoukkuetta vastakkain. Veikkaan, että Niemelän Tommin kompetenssi kääntää vinossa oleva paatti on paljon kovempi kuin Mikkolan. Siksi Pelicans. Sanotaan 1-3.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Normaalisti katsoisin kokoonpanot ensin, mutta olen budjetoinut tästä Kärpille yhden pisteen, joten:

2-3 JA./RL
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Kärpille makoisa voitto tämän päivän matsista. 3-2. Kärpiltä maalit tekee Emma, nuorempi Niemelä ja Mäenalanen.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Taas pikku tauon jälkeen aivot alkavat olemaan ylioptimistiset, ja Kärppälauma lyö pelikaanit tänään jään rakoon lukemin 6-0. Leskinen tekee kauden ensimmäisen hattunsa ja Blomma torjuu nollat.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Vaikka tämä peli voitettaisiinkin, se ei olisi "makoisa" voitto. Pakkovoitto, minimisuoritus.

"Makoisa" olisi voitto Tapparasta tai jostakin muusta mestarisuosikista.

On se vaikeaksi mennyt Kärppien kannatus kun voitoistakaan ei saa iloita - jos ne ovat "pakkovoittoja".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On se vaikeaksi mennyt Kärppien kannatus kun voitoistakaan ei saa iloita - jos ne ovat "pakkovoittoja".
Koska jokainen voitto pitkittää tätä kärsimysnäytelmää. Se on myös välittämisen merkki kun toivoo sitä nopeaa niskalaukausta ja aloitusta puhtaalta pöydältä.

Jos minulla olisi lemmikki niin en minä haluaisi että se joutuu kärsimään vaan olisin valmis viemään sen lopetettavaksi mikäli se olisi kaikinpuolin järkevin ratkaisu.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Koska jokainen voitto pitkittää tätä kärsimysnäytelmää. Se on myös välittämisen merkki kun toivoo sitä nopeaa niskalaukausta ja aloitusta puhtaalta pöydältä.

Jos minulla olisi lemmikki niin en minä haluaisi että se joutuu kärsimään vaan olisin valmis viemään sen lopetettavaksi mikäli se olisi kaikinpuolin järkevin ratkaisu.

Tällä kaudella kun ei varmaan saada uutta koutsia penkin taakse, niin sama se on. Täysillä kannatusta vaan, ja toivotaan että Mikkolan tilalle tulee ennen ensi kautta uusi koutsi ainakin parin kauden sopparilla.

Mikkola on näyttönsä nyt antanut, eikä tällä kaudella ole kuin voitettavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös