Tulosveikkaus päivän ottelulle 2024–2025

• 112 318
  • 2 379

Tulosveikkaus vaihtoehtoja

• Äänestäjiä
    26
  • Poll closed .

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
3-3, Holmström

Kyllä, mutta noin muuten niin sekin vähän, noh, omituinen juttu tässä "tulosveikkaus-kilpailussa" on se että jos mä heitän että Sport voittaa, esim. 2-1. Sitten normi negapetterin veikkaus taas on Sportille turpaan, 3-9....ja oikea lopputulos on sitten 3-2 Sportille, tarkoittaa että negapetterille 1 pinna, koska Sportin maalimäärä oikein, vaikka veikkaus muuten ihan perseestä, oikea voittaja jne. Ehkä normi 1-X-2 pitäisi olla jotenkin mukana pistejärjestelmässä ens kaudella?

Noh, mulle käy kaikki "säännöt",ei siinä.

3-3 Wännström.

Voisiko ajatella tulevaisuuden kantilta, että tämä olisi avaus-/voittomaalin tekijä.
Eli avausmaalista 1p ja/tai voittomaalista 1p.
Jos kumpikin osuisi samalle pelaajalle, niin 2p.
Olisi kuitenkin jännitystä koko pelin ajan.

... hmmm. mitenkäs se voittomaali menee jatkoaika- / vl. kisassa.

Ehdotuksia!

Ensi kauden veikkausta ajatellen tuli mieleen tällainen viritelmä jo tässä vaiheessa:

Nebelwerferin ehdottama 1-x-2 olisi perusveikkaus josta osumalla saa 3 pistettä ja pelattaisiin tietysti varsinaista peliaikaa tässä. Itse veikkaukseen tarvitsisi laittaa tulosveikkaus ja sen perusteella määräytyy pelaamasi merkki. Sen rinnalla voisi säilyttää tulosveikkauksen nykyisellään, eli täysin oikeasta tuloksesta 3 pistettä ja piste toisen maalimäärästä jos vain se osuu. Tässä olisi jo saumat kuuteen pisteeseen.

Avausmaalintekijän veikkauksen pitäisin yhden "hevosen" veikkauksena sillä muutoksella, että siihen lisättäisiin voittomaali ja paras pistemies pisteet lisäksi. Eli jos veikkaamasi pelaaja tekee avausmaalin, voittomaalin ja olisi vielä Sportin pelin paras pistemies niin 3 pistettä. Tässä voinee spekuloida sillä, että pitäisikö tässä kohdassa ottaa huomioon myös jatkoaika ja rankut?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy