Muuten voittomaali (3 pistettä) on tärkeämpi kuin avausmaali ja perrään makiat :)4-4, Nieminen
Vähän myöhäistä lähteä venyttämään sääntöjä tässä vaiheessa vaikka toki noin onkin :).Muuten voittomaali (3 pistettä) on tärkeämpi kuin avausmaali ja perrään makiat :)
Kyllä, mutta noin muuten niin sekin vähän, noh, omituinen juttu tässä "tulosveikkaus-kilpailussa" on se että jos mä heitän että Sport voittaa, esim. 2-1. Sitten normi negapetterin veikkaus taas on Sportille turpaan, 3-9....ja oikea lopputulos on sitten 3-2 Sportille, tarkoittaa että negapetterille 1 pinna, koska Sportin maalimäärä oikein, vaikka veikkaus muuten ihan perseestä, oikea voittaja jne. Ehkä normi 1-X-2 pitäisi olla jotenkin mukana pistejärjestelmässä ens kaudella?Vähän myöhäistä lähteä venyttämään sääntöjä tässä vaiheessa vaikka toki noin onkin :).
3-3, Holmström
Voihan tuota jo spekuloida sillä että 1-X-2 olisi se perusveikkaus, mistä osumasta vaikkapa 3 pistettä, maalimäärät 1 piste eli kaksi pistettä siitä max, avaus tai voittomaalintekijäveikkaus noiden päälle 1 piste. Jotain tuollaista tuli äkkiä mieleen vaikka jollain voi olla vielä parempia ajatuksia.Kyllä, mutta noin muuten niin sekin vähän, noh, omituinen juttu tässä "tulosveikkaus-kilpailussa" on se että jos mä heitän että Sport voittaa, esim. 2-1. Sitten normi negapetterin veikkaus taas on Sportille turpaan, 3-9....ja oikea lopputulos on sitten 3-2 Sportille, tarkoittaa että negapetterille 1 pinna, koska Sportin maalimäärä oikein, vaikka veikkaus muuten ihan perseestä, oikea voittaja jne. Ehkä normi 1-X-2 pitäisi olla jotenkin mukana pistejärjestelmässä ens kaudella?
Noh, mulle käy kaikki "säännöt",ei siinä.