Virlalinen lopputulos oli 7-4, mutta itse vähentäisin Ilvekseltä pari viimeistä maalia kokonaisuutta katsellessa.Lähdetään siitä, että yksi tehty maali kotijoukkueelle on tänään hyvässä vireessä olevaa Ilveksen alakertaa vastaan kiitettävä suoritus. Vastaavasti enintään kolme päästettyä maalia omiin vierailijoiden juonikasta hyökkäystä vastaan on kelvollinen tulos. Siispä 1-3 tilanteesta lähdetään liikkeelle, eli se sekä kaikki tätä paremmin tai huonommin on päivän suoritustasoa kuvaava lopputulos.
Ainakin itse toivon näin. Aivan turhakkeita molemmat. Leveyshankinnat ulkomailta, salli mun nauraa. Arvat eivät nytkään Laineella osuneet. Karlsson on enemmänkin hasardipakki kuin kova stay at home pakki. Simpson on aivan divarimies.Jokohan Karlssonille ja Simpsonille etsitään uutta seuraa.
Näinhän se voisi olla, mutta sitten heräsin. Voi olla aika hankala löytää verorajalla laadukasta pakkia KalPan nippuun, koska budjetti on käytetty näihin Simpsoneihin yms. ja rahaa ei ole. Mikä organisaatio ottaisi Simpsonin ja Karlssonin ristikseen. Vastaan itse, ei mikään seura ota.Eli olisiko järkevintä jos Karlsson ja Homer ulostetaan niin verorajalla hommataan yksi laatupakki ja nimenomaan koodinimellä Ryan Wilson ja hän syrjäyttäisi sitten Riekkisen joka on omasta mielestä ollut tällä kaudella kokoonpanon heikoin lenkki.