Eikös se ollut toisinpäin eli 2-2 on ollut, mutta ei 1-1.Meillä on ollu 3-3, 0-0 1-1.
Joten 2-2
Pessimisti ei pety.1-5, tänään romahdetaan.
Eikös se ollut toisinpäin eli 2-2 on ollut, mutta ei 1-1.
Mä olen Jatkoajan KalPa-osion epävirallinen faktan tarkastaja.Älä tule pilaamaan mun juttuja tylsillä faktoilla :C
Ei kaukana, mutta tarpeeksi lähellä!Sellainen kutina että tänään ei jatkoille mennä.
3-2, Ilves tekee viimeisillä minuuteilla kavennuksen ja kauhea taistelu lopussa. Maalit tekee Korhonen, Räsänen ja Westerlund.
Ja myös tässä sarjassa KalPa voitti kaksi ensimmäistä peliä jatkoerässä sekä hävisi kolmannen ottelun.Luotetaan siihen, että historia toistaa tänään itseään. Tällä päivämäärällä 2017 vuonna kaatui Pelicans 6-0 Kuopiossa ja KalPa eteni 4-1 voitoin välieriin. Veikkaukseni on siis tyylipuhdas 0-6 vierasvoitto! Salmela 2+1.
Meni muuten oikein, mutta Salamela tekee hattutempun.Luotetaan siihen, että historia toistaa tänään itseään. Tällä päivämäärällä 2017 vuonna kaatui Pelicans 6-0 Kuopiossa ja KalPa eteni 4-1 voitoin välieriin. Veikkaukseni on siis tyylipuhdas 0-6 vierasvoitto! Salmela 2+1.