Tulosveikkaus 2024–2025

• 57 565
  • 1 363

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK - KEspoo 4-2

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
5-2

Edit. Meikäläinen näköjään tippunut pois koko pistelistalta :D

Pahoittelut, ei tarkoituksellista. Tuntuikin, että tapahtui joku hallitsematon hutipainallus ja välitallennus, kun viimeistä päivitystä tein. Oiskohan siinä lähtenyt teikäläinen bittiavaruuteen.

Tulokset tarkistettu osaltasi ja palautettu tulostaululle

SanteS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Boston Bruins
Pahoittelut, ei tarkoituksellista. Tuntuikin, että tapahtui joku hallitsematon hutipainallus ja välitallennus, kun viimeistä päivitystä tein. Oiskohan siinä lähtenyt teikäläinen bittiavaruuteen.

Tulokset tarkistettu osaltasi ja palautettu tulostaululle
Eipä mitään. Vaikka kyseessä leikkimielinen kilpailu niin vielä joutuu vähän korjaamaan… tai ainakin mun mielestä kuuluisi olla 4 pistettä 3 pisteen sijasta?

Mun veikkaukset ja suluissa oikea tulos.
Jukurit-HPK 2-4 (7-3) = 0
HPK-Sport 4-2 (2-2) = 1
HIFK-HPK 5-2 (6-2) = 2
HPK-Ilves 3-3 (0-4) = 0
TPS-HPK 3-3 (5-5) = 1

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Eipä mitään. Vaikka kyseessä leikkimielinen kilpailu niin vielä joutuu vähän korjaamaan… tai ainakin mun mielestä kuuluisi olla 4 pistettä 3 pisteen sijasta?

Mun veikkaukset ja suluissa oikea tulos.
Jukurit-HPK 2-4 (7-3) = 0
HPK-Sport 4-2 (2-2) = 1
HIFK-HPK 5-2 (6-2) = 2
HPK-Ilves 3-3 (0-4) = 0
TPS-HPK 3-3 (5-5) = 1

Korjattu. Aloin eilen virittelemään tähän laskentaan excel-taulukkoa, niin teen kohta tarkistuslaskennan muutenkin ja pysyy jatkossa paremmin hallinnassa. :)

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Ekaa kertaa tällä kaudella paikan päällä! Toivottavasti moni muukin on läsnä kattomassa pitkästä aikaa KEspoota ja kuluttamassa nautinoaineita aina popparista jaloviinaan ja irtokarkeista Sandelsiin!

Lopputulos: 4-0.
Yleisömäärä: 3405.
Tilinauha: -108,70e.
Fiilis Pohjantähdellä: Priceless.

Saavun hallille odottavaisin mielin ja poistun... Äimänkäkenä!

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pistetilanne tarkistettu nyt kokonaisuudessaan ensimmäisen kuuden pelin osalta ja päivitetty avausviestiin.

Tein samalla alla olevan sääntöpäivityksen ja korjasin takautuvasti muutaman veikkauksen mukaan pistelaskuun, jotka olin aiemmin jättänyt huomioimatta, koska samaan peliin oli annettu kaksi eri veikkausta. Tulkitsen tällaiset jatkossa seuraavasti.

Sääntötarkennus: Päivitä veikkauksesi mieluiten alkuperäiseen viestiin, mutta jos sinulla on samaan peliin kaksi eri veikkausta kahdessa eri viestissä, niin vain viimeisin veikkauksesi huomioidaan

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy