Vaikka Panarin sen 70p tekisikin niin toteutuessaan McDavidin 50p 45 otteluun kyllä omissa silmissäni olisi kovempi temppu. Toinen on 24v ja pelaa seitsemättä kauttaan ammattilaisena kun toinen on 19v ja pelaa ensimmäistä kautta miesten kanssa ja vielä paha loukkaantuminenkin kesken kauden. Lisäksi vaikka Panarin ei ratsastaisikaan Kanen siivellä, niin Art ross-voittajan tutkaparilta 70pistettä ei ole mikään ylitsepääsemätön meriitti.En itse usko mitenkään McDavidin kisaavan enää Calderista. Mikäli Connor palaa kehiin heti All-star matsin jälkeen, ehtii hän pelata maksimissaan 45 ottelua ja sen ei pitäisi mitenkään riittää parhaan tulokkaan -pystiin vaikka heittäisi sen 50 pinnaa ja muutaman nätin jalkakynän... Panarin on pelaamassa sellaista yli 70 pinnan kautta ja tällä hetkellä vaikea nähdä kenenkään muun pokkaavan Calderia kauden päätteeksi.
Juuri kun eilen illalla pääsin kirjoittamasta yllä olevan lainauksen Max Domin kuivasta kaudesta ja etenkin lähes täysin hiipuneesta maalitehtailustaan, iski hän viime yönä kolme maalia Oilersin verkkoon eli Domille kauden osalta maalit nro. 11, 12 ja 13.Max Domilla tehot ovat viime aikojen kuivuneen pistetehtailunsa huomioonottaen yllättävänkin hyvät, eli 41 pelissä 10+18=28...
Nyt on maalien osalta jo 15 pelin mittainen kuiva kausi, tuolta ajalta kokonaissaldonsa on 0+5. Tuota ennen teki pari maalia yhteen peliin ja sitä ennen oli jo maaliton putki menossa, ja Domi on itse asiassa tehnyt viimeiseen 25 peliin vain nuo joulukuun alun kaksi osumaa Buffalon verkkoon.
Toki pelissään lienee muutakin jonka varmasti Arizonan pelejä seuraavat osaavat nostaa esiin, tämä nyt lähinnä siis tehopisteisiin keskittyen kun on kiinnittänyt huomiota että enää ei Max maaliverkkoja heiluttele.
Ei tartte jatkaa "kuin" nykyistä 1,26ppg-tahtia, ja kasaan löytyy 57 tehopistettä 45 otteluun. Aika käsittämätön kaveri kyseessä, ilo katsoa.Connor McDavidilla on loukkaantumisen jälkeen kuudessa ottelussa 12 tehopistettä koossa. Tuolla kaksi peliä per peli -tahdilla kun jatkaa kauden 26 viimeistä peliä saa McDavid lopulta kasaan yli 70 tehopistettä tuloskaudellaan. Eiköhän se riittäisi Calder Trophyyn, vaikka 37 peliä jäikin väliin.
Korjataan tuo ottelumäärä 35:ksi, mutta onhan tuo 0,82PPG, ihan jees tahti tulokaspakille. On myös tällä hetkellä menossa yli 50 pinnan kauteen, jolloin hänestä tulisi ainoa aktiivipelaaja nykyänärissä joka on tulokaskaudellaan pakin tontilla painanut 50+ pistettä. Tällä hetkellä tahti on siis 52 pisteen luokkaa, ja vieläpä +20 peliä muita vähemmän pelanneena.Shayne Gostisbehere jakaa nyt Flyers-tulokkaiden pisteputkiennätystä Mikael Renbergin kanssa 10 ottelulla. Lisäksi kyseessä on pisin pisteputki tulokaspuolustajalta NHL:ssä sitten kauden 1977-78 ja Barry Beckin. Väkisinkin Gostisbehere on nostettava viimeistään nyt tosissaan Calder-keskusteluun. Kauden tehot nyt 29 otteluun 9+20=29, +4.
Shayne Gostisbehere jakaa nyt Flyers-tulokkaiden pisteputkiennätystä Mikael Renbergin kanssa 10 ottelulla. Lisäksi kyseessä on pisin pisteputki tulokaspuolustajalta NHL:ssä sitten kauden 1977-78 ja Barry Beckin. Väkisinkin Gostisbehere on nostettava viimeistään nyt tosissaan Calder-keskusteluun. Kauden tehot nyt 29 otteluun 9+20=29, +4.
Korjataan tuo ottelumäärä 35:ksi, mutta onhan tuo 0,82PPG, ihan jees tahti tulokaspakille. On myös tällä hetkellä menossa yli 50 pinnan kauteen, jolloin hänestä tulisi ainoa aktiivipelaaja nykyänärissä joka on tulokaskaudellaan pakin tontilla painanut 50+ pistettä. Tällä hetkellä tahti on siis 52 pisteen luokkaa, ja vieläpä +20 peliä muita vähemmän pelanneena.
Ghost on pelannut jo 35 ottelua tällä kaudella, ei 29. Siitä huolimatta kova tahti kundilla.
E: Hidas.
Loppuhuomiona vielä, että on kyllä ollut paljon loistavia tulokkaita tällä kaudella !!
Mulla Panarin,Larkin ja Gostisbehere menee McDavidin ohi. Vaikka Connor tekis 100 pistettä mutta seura kyntää taas viimisillä sijoilla. Eli pointtina täytyyhän calderin auttaa joukkuetta myös tuloksen teossa.
Joo ei oo connorin vika että pelaa oilerssissa ja ollu loukkaantuneena.
Tämä näin minun silmillä.
Mulla Panarin,Larkin ja Gostisbehere menee McDavidin ohi. Vaikka Connor tekis 100 pistettä mutta seura kyntää taas viimisillä sijoilla. Eli pointtina täytyyhän calderin auttaa joukkuetta myös tuloksen teossa.
Joo ei oo connorin vika että pelaa oilerssissa ja ollu loukkaantuneena.
Tämä näin minun silmillä.
Eikös tällainen palkinto ollut jo olemassa? Taisi kantaa nimeä Hart trophy ellen ihan väärin muista. Ja nimenomaanhan McDavid auttaa joukkuetta tuloksen teossa, mutta hankala se on yksin koko joukkuetta kiskoa eteenpäin.
Varsinainen vitsiniekka. Kirjotat saman uudestaan eri muodossa. Tuloksen teolla tarkoitin joukkuuen pisteitä en pelaajan.
Hart jaetaan pelaajalle jonka katsotaan olevan arvokkain joukkueelleen. Muutenkin kuin pisteiden valossa. Toki sitähän McDavid on oilerssille
Eli Gostisbeheren voi myös unohtaa, sillä eihän Flyers ole pääsemässä edes pudotuspeleihin.Mulla Panarin,Larkin ja Gostisbehere menee McDavidin ohi. Vaikka Connor tekis 100 pistettä mutta seura kyntää taas viimisillä sijoilla. Eli pointtina täytyyhän calderin auttaa joukkuetta myös tuloksen teossa.
Minun mielestäni Calder pitää antaa nimenomaan parhaalle tulokkaalle eli pelaajalle, joka on tuloskautta pelaavista pelaajista paras!