Saako paljon parjattu posi-jengi kirjotella tännekkään enää? Siis kuten minä?
Näkyvän myynti, täys-osuma! Nää omat on vaan niin paljon parempia kiekolla, jalalla ja YV:ssä jo nyt!
Olen pettynyt viimekauden suorittamiseen. Kuka ei olisi? Valmentajaa erottamassa en ole ollut, koska näin ettei se peli vaan toimi niiiiin hitailla (Näk ja miss) pakeilla muutenkaan. Siis kauden aikanahan se peli oli aivan hirveätä kuraa ja vissii jonkun mielestä TJ kusi vielä päällekkin ulostuloissaan.
Ymmärrän mentaliteettia että syyllistetään Kari Tyni kaikesta media-hallinnasta ja haukutaan Marko Virtanen tälläkin kaudella. Vaikka/kun he onnistuisikin, se oli pelaajien peli ja Captain-Eki hoiti... Osa vinkuu urheilillisuutta ja osa vinkuu taloutta. Olen jo vanha höperö muistiltani vissii, mutta muistaakseni K. Tyni on lausunut nämä sanat julkisesti TJ-hommissa ollessaan: "JYP joutuu ottamaan joka vuosi riskejä pärjätäkseen Suomen huipulla."
Kuka haluu olla 1.4l TSI ja ehkä selviytyä Sääleihin vs. 5.7l V8 joka on aina välierissä? Kuka nyt haluu luistaa ja ketä penkiltä? 2,5 miljoonaa euroa pelaajabudjettiin (5. koko Liigassa) tällä kaudella pitäisi kyllä riittää. Ja kyllä minä ainakin olen tyytyväinen kahteen viiseiseen peliin. Pari voittoo ja maaliero 8-1!
Tää jatkoajan lukeminen on ollu jo vuoden aika raskasta. Viime kausi meni vihkoon monelta osalta, onneksi nyt on joukkueessa tekemisen ja taistelun mieliala. Viimekaudella mikään ei toimu ja...no se oli sillon. Nyt uusi taistelu päälle, joukkueellakin on! Nyt on oikeasti ollu JYPillä jo pari peliä putkeen sellanen hyvä ja raikas taisteluilme: rennosti mut tosissaan!
En puolustele mitää puolenmillin miinuksia yritykselle, mut kun tase on kunnossa ni riskillä rajaan vaan. Tase on kunnossa.