Tulisiko dosentti Bäckman liittää osaksi Venäjää?

  • 5 696
  • 42

Tulisiko dosentti Bäckman liittää osaksi Venäjää?

  • Kyllä

    Ääniä: 55 37,7%
  • Ehdottomasti

    Ääniä: 92 63,0%
  • Vahva kyllä

    Ääniä: 79 54,1%
  • Arvon vaihtoehdon kolmesta edellisen välillä

    Ääniä: 46 31,5%

  • Äänestäjiä
    146

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tiputan vaalilipukkeeni tähän läpinäkyvään vaaliuurnaan. Vastaukseni on, että Bäckman tulisi EHDOTTOMASTI liittää osaksi Venäjää, liitostapaan voitaisiin ottaa esimerkkiä vaikkapa tämän nuoren miehen isänmaanrakkaudesta.

Linkki vie Iltapulun sivuille.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Minusta pitäisi kysyä: "Tulisiko Suomi liitttää osaksi Venäjää"? Tuossa olisi enemän syvyyttä kuin yksittäisen mitättömyyden liittämistä Venäjään.

Mutta vastaus kysymykseen: "Aivan sama".

We have a turd in the punchbowl. I repeat, we have a turd in the punchbowl.

Kääpiön äänestyskiertuebussi voinee varmasti käydä Turun suunnalla varmistamassa, että onko Vanha Len nyt aivan varma äänestysvaihtoehdostaan?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Koko Bäckmanin tilanne on saanut aivan naurettavat mittasuhteet. Ongelma olisi nimittäin äärimmäisen helppo ratkaista.

Uutisoidaan kaikissa medioissa Bäckmanin olevan homo ja homma on sillä selvä.

Heh, tämä olisi kyllä aika loistava veto. Jostain mediaan ilmestyy Johanin kanssa villejä lemmentöitä pitkin öitä tehnyt ukrainalainen tataari-Sergei ja katsellaan sitten miten Vladimir-setä äänitorveensa suhtautuu.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä on niin tärkeä äänestys, että olen päättänyt kyörätä äänestyspaikalle bussilasteittain äänestäjiä pudottamaan äänensä virtuaaliseen uurnaan. Äänestyspaikalla ei tarvita käyttäjätunnusta osoitukseksi Jatkoaika-kansalaisuudesta. Eikä haittaa, jos salasana on päässyt unohtumaan. Rajantakaisen moderaatio-osaston kanssa on sovittu, että lainanickin saa äänestystä varten käyttöön pikatoimituksella.

Käy kysäisemässä asiaa Vaasan Sportin osiosta, sieltä SPORTTIKOTKA kertoo pikapuoliin montako bussilastillista porukkaa on saatu tällä kertaa liikkeelle.

Äänestin vaihtoehdoista vain yhtä eli "ehdottomasti". Ehdottomasti eli vailla ehtoja, tällöin minkäänlaista epäselvyyttä ei voi jäädä eikä "jos"-sanaa voida käyttää missään tilanteessa. Muutkin vaihtoehdot olisin voinut rastittaa jos olisin huomannut, mutta ehdoton vaihtoehto kattanee nekin.

Tosin todennäköisesti desantti Bäckman perustaisi uuden Terijoen hallituksen jos hän päätyisi osaksi Venäjää.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Huh! Huomasin tämän vaalin vasta tänään. Onneksi en myöhästynyt. Suoritin kansalaisvelvollisuuteni pukeutuneena tilaisuuden edellyttämällä tavalla mustaan paitaan ja siniseen solmioon.
 
Huh! Huomasin tämän vaalin vasta tänään. Onneksi en myöhästynyt. Suoritin kansalaisvelvollisuuteni pukeutuneena tilaisuuden edellyttämällä tavalla mustaan paitaan ja siniseen solmioon.

Ei tässä ole aikarajaa, äänet lasketaan silloin kun tulokset ovat itseäni miellyttäviä. Niinhän Suomessa on perinteisesti tapana tehdä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tuli mieleen, että Suomi tarvitsisi ehdottomasti uuden puolueen, jonka kovimman ytimen perustaisivat Johan Bäckman, Seppo Lehto, Atlas Saarikoski, Abdullah Tammi, Juha Molari, Rauni-Leena Luukanen-Kilde ja Olavi Mäenpää.

Siksi alikersantti Bäckmania tarvitaan Suomessa ja isänmaallinen mies kun on, niin tiedotusaliupseerille varmasti olisi käyttöä puolueen tiedottajana tai puoluesihteerinä. Toki lähdetään siitä, että Julle olisi ylivertainen vaihtoehto puheenjohtajaksi.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Äänestin onnistuneesti ja kissakin antaa äänensä kaikille vaihtoehdoille. Minä äänestin kaikkia neljää kohtaa, kissan yhdeksän henkeä, jokainen äänestää neljää kohtaa... täältä siis paljon ääniä liittämisen puolesta. Nyt sen aseen voi suunnata pois niskakuopastani.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siksi alikersantti Bäckmania tarvitaan Suomessa ja isänmaallinen mies kun on, niin tiedotusaliupseerille varmasti olisi käyttöä puolueen tiedottajana tai puoluesihteerinä. Toki lähdetään siitä, että Julle olisi ylivertainen vaihtoehto puheenjohtajaksi.

Bäckmanille voisi olla käyttöä jonkun muunkin puolueen tiedotusupseerina, blogikirjoittelustaan päätellen:

"Suomen on nopeasti irtisanouduttava kaikesta EU-roskasta ja vapautettava Suomi EU:sta kokonaan. Eihän kukaan normaali suomalainen voi enää olla EU:ssa. EU on vain saastaa, joka häiritsee meidän normaalien suomalaisten normaalia elämää. Olemme saaneet EU:sta tarpeeksemme. Antakaa suomalaistenkin itse päättää omista asioistaan, kuten krimiläiset päättivät omistaan!"
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koko Bäckmanin tilanne on saanut aivan naurettavat mittasuhteet. Ongelma olisi nimittäin äärimmäisen helppo ratkaista.

Uutisoidaan kaikissa medioissa Bäckmanin olevan homo ja homma on sillä selvä.

”Bäckman oli ensi kertaa julkisuudessa fagotinsoittajana.”
Johan Bäckman – Wikipedia
Lainaus on suoraan toisesta kappaleesta.

Minähän aavistin tämän jo heti!

Taitaisi loppua Putinin Palazzo di Pazzon keittiön takaovelta ojennetut ilmaiset kaurapuuroannokset.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Bäckmanille voisi olla käyttöä jonkun muunkin puolueen tiedotusupseerina, blogikirjoittelustaan päätellen:

"Suomen on nopeasti irtisanouduttava kaikesta EU-roskasta ja vapautettava Suomi EU:sta kokonaan. Eihän kukaan normaali suomalainen voi enää olla EU:ssa. EU on vain saastaa, joka häiritsee meidän normaalien suomalaisten normaalia elämää. Olemme saaneet EU:sta tarpeeksemme. Antakaa suomalaistenkin itse päättää omista asioistaan, kuten krimiläiset päättivät omistaan!"

Niin, Kansan Uutisethan linjasi tässä taannoin kaiken eurokriittisyyden äärioikeistolaisten fasistien puuhasteluksi ja kyllä kokkelitkin tykkää Aatu-korttia heilutella, jos joku erehtyy esim. liittovaltiokehitystä arvostelemaan.

Onhan se mielenkiintoista, että SKP:läinen Bäckmankin on natsi, jos sitä kysytään vasemmistoaviisi Kansan Uutisilta. Tämä keharitason natsisyyttely milloin mistäkin ja milloin mihinkin suuntaan on kyllä 70 vuotta II maailmansodan päättymisen jälkeen, oikea virstanpylväs nykymaailman koohotukselle.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Bäckmanille voisi olla käyttöä jonkun muunkin puolueen tiedotusupseerina, blogikirjoittelustaan päätellen:

"Suomen on nopeasti irtisanouduttava kaikesta EU-roskasta ja vapautettava Suomi EU:sta kokonaan. Eihän kukaan normaali suomalainen voi enää olla EU:ssa. EU on vain saastaa, joka häiritsee meidän normaalien suomalaisten normaalia elämää. Olemme saaneet EU:sta tarpeeksemme. Antakaa suomalaistenkin itse päättää omista asioistaan, kuten krimiläiset päättivät omistaan!"

Kenties Bäckman suunnittelee oman puolueen perustamista, Peruslännenvalheitavastustavatsuomalaiset.
 
Onkohan herra Bäckman koskaan kommentoinut häpeällistä Porkkalan vuokra-alueen palautusta suomelle, tehtiinkö siinä sama virhe kuin Krimin kanssa?
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Onkohan herra Bäckman koskaan kommentoinut häpeällistä Porkkalan vuokra-alueen palautusta suomelle, tehtiinkö siinä sama virhe kuin Krimin kanssa?
Sinällään sama mitä Bäckman olisi tähän edes kommentoinut, mielipiteet tuntuu vaihtuvan sen mukaan millä jalalla on noustu sängyssä ja minkäväriset kalsarit on jalassa. Lukaisin tuota dosentin blogia ja sieltä löytyy roppakaupalla omituisia mielenmuutoksia:

Tammikuu 2013: 'Olen itse puhunut jo jonkin aikaa siitä, että oikeusministeriön pitäisi pikaisesti lakkauttaa fasistinen perussuomalaiset-järjestö Pariisin rauhansopimuksen vastaisena. Vielä tänään näin persujen ikävä kyllä istuvan ahtaissa penkeissään eduskunnassa.'

Maaliskuussa 2013 tilanne onkin sitten jo täysin toisinpäin: 'Suomalaisista puolueista venäläiset luottavat varmasti eniten perussuomalaisiin, koska vain perussuomalaisten Nato-kielteisyys ja EU-vastaisuus on luotettavaa'

Suomen itsenäisyydestä, 3/2013:
'Stalin kävi Suomessa marraskuussa 1917 tukemassa Suomen itsenäisyyttä. Suomi saa olla kiitollinen itsenäisyydestään Stalinille. Ehdotankin kiitospäivän viettoa marraskuun viimeisenä torstaina Stalinin kunniaksi. '

Ja sitten vuotta myöhemmin 3/2014:
'Suomihan tosiasiassa sai itsenäisyyden ilman mitään oikeutusta Leniniltä ja Stalinilta ja muulta bolshevikkikoplalta, joka oli kaapannut vallan laittomasti. Heillä ei ollut mitään oikeutta myöntää Suomelle mitään.'
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Väsäisiköhän Jussi tästä ketjusta tutkintapyynnön poliisille? Eikös hällä tämmöinen mukava tapa ole ollut, että suunnilleen jokainen poikkipuolinen sana häntä vastaan on tutkintapyynnön paikka. Huikea veijari omalla tavallaan tämä (nahka)fagotisti Bäckman.
 
Väsäisiköhän Jussi tästä ketjusta tutkintapyynnön poliisille? Eikös hällä tämmöinen mukava tapa ole ollut, että suunnilleen jokainen poikkipuolinen sana häntä vastaan on tutkintapyynnön paikka. Huikea veijari omalla tavallaan tämä (nahka)fagotisti Bäckman.

Yllättäen, pohdin tätäkin aspektia ketjua avatessani. Päädyin kuitenkin avaamaan tämän, koska jos moisia toimia lähdetään toteuttamaan, niin tajusin, että kantani on: Antaa tulla vaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minulla ei ole tietääkseni äänioikeutta tässä äänestyksessä, mutta minun annettiin äänestää, koska satuin osumaan paikalle. Minua ei haittaisi, vaikka desantti Bäckman asetettaisiin kiinteäksi osaksi Venäjän maaperää.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Minulla ei ole tietääkseni äänioikeutta tässä äänestyksessä, mutta minun annettiin äänestää, koska satuin osumaan paikalle. Minua ei haittaisi, vaikka desantti Bäckman asetettaisiin kiinteäksi osaksi Venäjän maaperää.

Olisiko sijoituspaikaksi Kremlin muuri mitään, vieläpä elävänä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös