Tulevia levyjulkaisuja

  • 56 900
  • 426
FourForty kirjoitti:
Olen ollut DM-fani jo päälle 10 vuotta, mutta erinäisistä syistä olen missannut aiemmat Suomen-vierailut.

Tekisi mieli lohduttaa, ettet ole paljon menettänyt, mutta se ei tässä tapauksessa ole mahdollista: molemmat ovat olleet todella timanttisia keikkoja. Uskaltaisinpa jopa väittää, että Areenan top-10-kamaa molemmat.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
FourForty kirjoitti:
Toivottavasti näin kävisi. Olen ollut DM-fani jo päälle 10 vuotta, mutta erinäisistä syistä olen missannut aiemmat Suomen-vierailut. Tällä kertaa täytyy kyllä hankkiutua paikan päälle, että ehtii nähdä yhden suurimmista suosikeista.
Näin käy. Elokuun viimeisenä päivänä julkistetaan keikkapäivä. Tod.näk. maaliskuussa 2006.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Mew - And The Glass Handed Kites 19.9.2005

Helsingissä poppoo nähdään 10. lokakuuta. Ajattelin mennä tsekkaamaan.

Joku fiksu voisi kertoa, koska The Cardigansin uutukainen löytyy kaupasta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Eläkeläisten uusi levy julkaistanee 24.8. eli ylihuomenna. Saapa nähdä pitääkö tuo epävirallinen tieto paikkaansa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
mendieta kirjoitti:
Joku fiksu voisi kertoa, koska The Cardigansin uutukainen löytyy kaupasta.
Super Extra Gravity julkaistaan 19.10.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
oukka kirjoitti:
Eläkeläisten uusi levy julkaistanee 24.8. eli ylihuomenna. Saapa nähdä pitääkö tuo epävirallinen tieto paikkaansa.

Liekkö kyseessä vanhoja kunnon covereita, vai jotain EVVK omia biisejä?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
V-man kirjoitti:
Liekkö kyseessä vanhoja kunnon covereita, vai jotain EVVK omia biisejä?

Minen tiiä, mutta epäilen että jälkimmäisistä on kyse.

Nekin edellisen levyn omatekoiset humpat kyllä aukeaa, vaan vaativat vähän enemmän kuuntelua ennenkuin uppoavat kajuuttaan yhtä hyvin kuin coverit. Eli edellisestä levystä en tykänny alkuun vähääkään mutta nykyään se jo menee.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
KINGSTON WALL – Live (14.9.)

Tätä on todellakin hurmoshengessä odotettu, 3 cd:n boksi, joka on ollut valmiina tietääkseni jo vuodesta 2003 tai jotain.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
26.10 julkaisee Deep Purple 18:sta studiolevynsä Rapture of the Deep. Edellinen levy meni kirkkaasti Suomen viralliselle listalle sijalle kuusi. Kyseessä yhtyeen kahdeksas levyttävä kokoonpano: Ian Gillan (v), Ian Paice (d), Steve Morse (g), Don Airey (k), Roger Glover (b).
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
16.11. tulee Judas Priestiltä live-dvd "Rising in the east". Koska uuden levyn matskua mukana, pitää hankkia.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HIMin uusi lätty Dark Light julkaistaan Suomessa ensi maanantaina (26.9.).
Biisilista:

Vampire Heart
Rip out the wings of a butterfly
Behind the crimson door
Killing loneliness
Dark light
Drunk on shadows
Under the rose
Play dead
Face of god
Night side of Eden

Ihan tarkoituksella olen jättänyt levyn ennakkokuuntelematta. Sinkku Rip out the wings of a butterfly on aika radioystävällistä tavaraa, mutta esimerkiksi liveversiona kuulemani Killing loneliness muistuttaa jo hieman enemmän sitä vanhempaa HIMiä. Odotan innolla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Uutta settiä/shittiä

Ja vähän kaikille suunnattu!

Huomenna (26.10.) ilmestyy Irinan ja Robbie Williamsin uudet levyt, ja Rammstein uusin kiekko "Rosenrot" näkee päivänvalonsa paria päivää myöhemmin.

Marraskuun toinen huutaa Pedot Kehässä. CMX:n "Pedot" ja Uniklubin (!) "Kehä". Kolme tanssipoljentoa on luvassa myös marraskuun aikana, kun Miika Kuisma (14.11.), Madonna (16.11.) ja Orkidea (16.11.) pistävät oman panoksensa biletykseen.

Kai jotain tämäkin kiinnostaa: Antti Tuisku "Minun jouluni", 16.11. Pelottaa jo kuulla Tuhkista hoilaamassa hoosiannaa..
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
http://www.youtube.com/watch?v=cEtj3P99s7A

Tuota nyt odotetaan aika innolla, edellinen platta sytytti ja tuo teaseri nostaa odotusarvot huippuunsa. Jos aiemmin rumpali oli bändin heikon lenkki niin tuon pätkän perusteella tilalle on vaihdettu aika pätevän kuuloinen kaveri. Varmasti munakasta meininkiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Konemusiikkia:
Pet Shop Boys: Fundamental (22.5)
Fatboy Slim: That Old Pair Of Jeans (14.6)

Heviä:
Stam1na: Uudet kymmenen käskyä (10.5.)
Korn: Live & Rare (10.5.)

Ja joitakin saattaa nämäkin kiinnostaa..
Sofia Zida: Disco Mamazida (10.05.)
Keane: Under The Iron Sea (14.06.)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arnold kirjoitti:
Konemusiikkia:
Pet Shop Boys: Fundamental (22.5)
Fatboy Slim: That Old Pair Of Jeans (14.6)
Infected Mushroom: Vicious Delicious (6.6.)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kyllähän se tuo RHCP:n uusi albumi Stadium Arcadium pitää mielenkiintoa yllä, kaikkeuden paras bändi kuitenkin kun on. Toukokuun 8. tietämäni mukaan. Tuplalevy ja kaikkee!! \0/
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
avatar kirjoitti:
Kyllähän se tuo RHCP:n uusi albumi Stadium Arcadium pitää mielenkiintoa yllä, kaikkeuden paras bändi kuitenkin kun on. Toukokuun 8. tietämäni mukaan. Tuplalevy ja kaikkee!! \0/

Itse luin Hesarin NYT-liitteestä, että RHCP:n uusi albumi Stadium Arcadium tulisi kauppoihin jo 5.5. Kyllähän tuo albumi on odotuksen arvoinen, lätyltä löytynee varmasti taas pari tulevaa legendabiisiä. Tuo sinkkulohkaisu Dani California on ihan hyvä alkupala..
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kesäkuussa tulee Ruoskan uusi levy kauppoihin. Ensimmäinen sinkku "Mies yli laidan" kuunneltavissa Ruoskan kotisivuilla.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Arnold kirjoitti:
Stam1na: Uudet kymmenen käskyä (10.5.)
Tätä kyllä odotetaan! Enää 6 päivää, "Edessäni" single on soinut viime päivinä kiitettävästi. Innostuinpa jopa tilaamaan Stam1nan paidan levyä odotellessa.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huomenna pe 5.5. Teräsbetonin uusi sinkku alkaa soida radio Cityssä ja kesäkuussa uutta levyä ulos.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ted Raikas kirjoitti:
Ei, jos ei pidä radiota auki, kuten minä.
Niinpä, joillain on mahdollisuus edes tuohon. Minä joudun pitämään töissä sitä vitun cityä tuutausareineen päällä, ja sen tietää että tuota paskaa sieltä sitten tulee seuraavat kuusi kuukautta putkeen kerran tunnissa. Cityn soittolista on tätä nykyä aivan järjettömän suppea ja itseään toistava, joskus siinäkin kanavassa oli edes jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös