banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jospa se puuttuva keskari olisi hän, jonka nimeä ei saa mainita. Jos näin on voidaan jo nyt ruveta sorvaamaan saunapuita.
Rattlehead kirjoitti:http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=54075&main=49
- Sopimuksia on kasassa 29
ku ylläri koska julkistettuja on vasta 28. Ellei sopimuksessa ole sitten joku oma junnu, Häsan toimittajalle ole käynyt vain kämmi tai sitten en itse huomannut jotain.
ParkTudor kirjoitti:Se on oma junnu. En kyllä ymmärrä, miksei hänen sopimustaan ole julkistettu missään.
Shelter kirjoitti:Eli kyseessä siis Sami Lähteenmäki. Oli ainakin Hämeen Sanomien pelaajalistassa silloin kun julkistettiin noi Tuomiset, Tikkaset ja kumppanit. Sopimus oli muistaakseni vuoteen 2010 asti.
Oh man, why don't you fuckin' stop it? Shit, this is too fuckin' big for you, you know that? What was Harri talking about, who is the man whose name one can not mention, fuck man! It's a mystery! It's a mystery wrapped in a riddle inside an enigma! Even the fuckin' player himself don't know! Don't you get it?!ptk kirjoitti:hän, jonka nimeä ei saa mainita
Tolppa kirjoitti:Kiinnostaisi kyllä kuulla, mitkä kuusi joukkuetta muka olisivat tuon spekulaation pohjalta Kerhon edellä sarjataulukossa. Kärpät ja Jokerit tietenkin, mutta entä ne neljä/kuusi muuta?
Niin. Mitä olen kuullut, olisi hän eräs latvialainen. Vaan mistäs minä mitään tiedän.tuuski kirjoitti:Oh man, why don't you fuckin' stop it? Shit, this is too fuckin' big for you, you know that? What was Harri talking about, who is the man whose name one can not mention, fuck man! It's a mystery! It's a mystery wrapped in a riddle inside an enigma! Even the fuckin' player himself don't know! Don't you get it?!
Kai tuota nimeä piilotellaan vielä 50 vuotta Lintumäen kuolemankin jälkeen.
En nyt jaksa alkaa vertaamaan muihin keskeneräisiin joukkueisiin, mutta kyllähän tässä nyt hyvällä tiellä ollaan. Jokereilla (ilman nhl-tyhjennystä) ja Kärpillä tulee olemaan kovempi rosteri, mutta nuo loput nyt ovat ihan vitsejä. Ilves, Blues, muahahah.Jussih kirjoitti:nämä hankinnat eivät mitenkään korvaa Leinoa, Lahtea, Mäkkäriä, Keikkaa, Schneideria, Jokelaa ja Hietasen Juusoa.
ptk kirjoitti:Niin. Mitä olen kuullut, olisi hän eräs latvialainen. Vaan mistäs minä mitään tiedän.
Jussih kirjoitti:Kerho on liigan suurin menettäjä ja tulleet eivät ole missään suhteessa lähteneisiin. Vaikka kuinka fanittaisi ja katselisi minkälaisten lasien läpi tahansa maailmaa ei voi olla huomaamatta, että nämä hankinnat eivät mitenkään korvaa Leinoa, Lahtea, Mäkkäriä, Keikkaa, Schneideria, Jokelaa ja Hietasen Juusoa.
tuuski kirjoitti:Leino <--> Se tuleva ykkössentteri
Lahti <--> Ei voi paikata yksi yhteen (Tuominen?)
Keikka <--> Pellinen, Loikaksen nousu ylempään kenttään jne(helposti, Keikka oli jo väsynyt)
Schneider, Hietanen <--> Seikola, Tikkanen
Jokela <--> Se tuleva pakki, tasoa Pettinen/Kudroc
edit2. Mäkkäri unohtui, mistäköhän johtui. No, korvaaja nousee joukosta R. Andersson/Salonen/Tuominen
Fakap kirjoitti:edit. Ei kiitos mitään Astaa. Nähty. Kumma kun Spenroos ei ole nähnyt.
Ilves?Jussih kirjoitti:Ilman Chiodoa ja Pihlströmiä Kerhoa paremmat rosterit löytyvät tällä hetkellä:
3. HIFK
4. Blues
5. Lukko
6. Ilves
Lisäyksenä tähän listaan, että todennäköisesti myös Tappara liittyy ryhmään kunhan sen joukkue on kunnolla koossa.
Yksi-yhteen korvaamista nyt ei kausien välissä kiekkojoukkueissa kausien välillä tapahdukaan. Täällä sitä on ehkä helpompi hahmottaa vain vaihtelemalla pelaajia kokoonpanoissa, mutta kyllä se joka kauden ryhmä on ihan oma kokonaisuutensa.Jussih kirjoitti:Vaikka kuinka fanittaisi ja katselisi minkälaisten lasien läpi tahansa maailmaa ei voi olla huomaamatta, että nämä hankinnat eivät mitenkään korvaa Leinoa, Lahtea, Mäkkäriä, Keikkaa, Schneideria, Jokelaa ja Hietasen Juusoa.
Oletetaan myös, että Alatalo korvaa Jalosen. Ehdotan heräämistä ja kahvin haistelua.
Jussih kirjoitti:En viitsi jatkaa pidempään, mutta toivoisin, että tosiälykkäiden "samaa pessimististä paskaa" -heittojen sijaan joku koittaisi vaikka kaivaa jonkun edes etäisesti järjellistä perustelua muistuttavan tukemaan sitä väitettä, että Kerho ei ole heikentynyt dramaattisesti. Minä en sellaista perustelua ole vielä täällä nähnyt.
Jussih kirjoitti:Turhaa tämä näyttää olevan, sen verran irti täällä muutamilla on jalat maan pinnalta. Siitä huolimatta:
1. Pleijareissa menestyminen edellyttää niihin pääsemistä. Kotietu ja mahdollisimman heikko avauskierroksen vastustaja auttavat kovasti. Tämä vaan niille tiedoksi, joiden mielestä on kummallista kiinnittää huomiota runkosarjaan.
2. Runkosarja-Lahden korvaa Roni Andersson. Toivottavasti korvaa, eihän Anderssonin (3+7) tarvitse kuin hiukan kohentaa panostaan korvatakseen Lahden (20+14).
3. Hankittava sentteri korvaa mennen tullen Leinon. Toivottavasti, kun emme tiedä ko. sentterin nimeä, on vaikea ennustaa korvaako.
4. Mäkkäriä ei tarvitse edes korvata. Ei tietenkään mieshän surfaili tehoilla 15+36, joten eihän siinä mitään aukkoa synny.
5. Loikas on "joka suhteessa" Keikkaa parempi. Niin, Loikaksen paras kausi SM-liigassa on toistaiseksi 5+6, Keikan "väsynyt" viime kausi 10+14. Toki Loikaksen tehot kasvavat peliajan myötä, mutta on hieman rohkeata olettaa, että on kaikissa suhteissa Keikkaa parempi. Olen toki mielelläni tässäkin väärässä.
En viitsi jatkaa pidempään, mutta toivoisin, että tosiälykkäiden "samaa pessimististä paskaa" -heittojen sijaan joku koittaisi vaikka kaivaa jonkun edes etäisesti järjellistä perustelua muistuttavan tukemaan sitä väitettä, että Kerho ei ole heikentynyt dramaattisesti. Minä en sellaista perustelua ole vielä täällä nähnyt.
Fakap kirjoitti:Ei kukaan tosissaan voi noin päin vittua lukea ja lainata.
Jussih kirjoitti:2. Runkosarja-Lahden korvaa Roni Andersson. Toivottavasti korvaa, eihän Anderssonin (3+7) tarvitse kuin hiukan kohentaa panostaan korvatakseen Lahden (20+14).
Jussih kirjoitti:3. Hankittava sentteri korvaa mennen tullen Leinon. Toivottavasti, kun emme tiedä ko. sentterin nimeä, on vaikea ennustaa korvaako.
Jussih kirjoitti:4. Mäkkäriä ei tarvitse edes korvata. Ei tietenkään mieshän surfaili tehoilla 15+36, joten eihän siinä mitään aukkoa synny.
Jussih kirjoitti:5. Loikas on "joka suhteessa" Keikkaa parempi. Niin, Loikaksen paras kausi SM-liigassa on toistaiseksi 5+6, Keikan "väsynyt" viime kausi 10+14. Toki Loikaksen tehot kasvavat peliajan myötä, mutta on hieman rohkeata olettaa, että on kaikissa suhteissa Keikkaa parempi. Olen toki mielelläni tässäkin väärässä.