Tulevaisuuden tekijät – Lukon juniorit kaudella 2024–2025

  • 35 391
  • 184

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hauskintahan tässä tekee sen, että Salosen yliopisto unelma jenkeissä meni siihen kaksi minuuttia kestäneeseen liigadepyyttiin.
Yliopistopelejä ei saa pelata, jos on pelannut miesten pelejä, niin se meni sitten siinä.
Onkohan nyt ihan näin?

 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hauskintahan tässä tekee sen, että Salosen yliopisto unelma jenkeissä meni siihen kaksi minuuttia kestäneeseen liigadepyyttiin.
Yliopistopelejä ei saa pelata, jos on pelannut miesten pelejä, niin se meni sitten siinä.
Asiasta sen enempää tietämättä, niin se unelma meni sitten kyllä jo marraskuussa 2023 kun Salonen oli luukkuvahtina ekan kerran. Tai siis mitä hän kuvitteli tapahtuvan, jos tuossa olisi Harvey tms loukkaantunut?
Tätä en siis poikkeuksellisesti laita Lämsän syyksi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä tuo NCAA kelpoisuus ei nykyään enää mene niin, että jos pukee ammattilaispeleihin, niin se on sitten siinä, vaan pitää olla ihan oikea ammattilais-sopimus ja saada oikeaa palkkaa. Joku ottelumäärä rajoitus edelleen on silti, korjatkaa joku jos ei ole näin.

Ja Salosella on sopimus Lukko Oy:n kanssa ainakin nyt, joten se ainakin saattaa olla este NCAA:n suhteen. En tiedä oliko sopimusta jo viime kaudella.
 

Osmonautti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Panthers
Muistaakseni olin kuulevinani noin, että luukkuvahtina saa olla, mutta jos pelaa niin se olis siinä, mutta saatan hyvinkin olla väärässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä tuo NCAA kelpoisuus ei nykyään enää mene niin, että jos pukee ammattilaispeleihin, niin se on sitten siinä, vaan pitää olla ihan oikea ammattilais-sopimus ja saada oikeaa palkkaa. Joku ottelumäärä rajoitus edelleen on silti, korjatkaa joku jos ei ole näin.

Ja Salosella on sopimus Lukko Oy:n kanssa ainakin nyt, joten se ainakin saattaa olla este NCAA:n suhteen. En tiedä oliko sopimusta jo viime kaudella.
Olen myös vahvasti tätä mieltä, että pitää olla ammattilaissopimus. Lukko Oy:n nimiin tehdään juniorisopimuksia ja nämä sopimukset ei ainakaan ole esteenä yliopistopolkuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistaakseni olin kuulevinani noin, että luukkuvahtina saa olla, mutta jos pelaa niin se olis siinä, mutta saatan hyvinkin olla väärässä.
Mun mielestä joku poikkeussääntö on olemassa siitä jos jonkun pelin, tai jossain pelissä pelaa. Nuo Salosen minuutithan Lämsä silloin naamioi Lebedeffin varusteiden korjaamisen piikkiin haastattelussa pelin jälkeen. Salonen on 10 peliin kahden edellisen kauden aikana pukenut. Joku raja noissakin kaiketi on, vaikka ei pelaisi sekuntiakaan.

Ammattilaissoppari on ainakin este, ellei jopa pelit Mestiksessä. Saattaa olla siis syy sillekin, ettei Salosta ole Mestikseenkään laitettu.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hauskintahan tässä tekee sen, että Salosen yliopisto unelma jenkeissä meni siihen kaksi minuuttia kestäneeseen liigadepyyttiin.
Yliopistopelejä ei saa pelata, jos on pelannut miesten pelejä, niin se meni sitten siinä.
Onko sulla jotain tietoa, että Salonen haluaisi yliopistoon? Tuskin kovin suuri unelma on ollut, kun on muutamia kertoja kokoonpanoon nimetty. Omituiselta yhtälöltä kuulostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös