Hyvä peliesitys joukkueelta. En tiedä miten HIFK/TPS-voimasuhteet keskenään menee, mutta TPS-peleissä olikin jo pitkälti ilmoitettu U18-kokoonpano mukana. Poissa vielä, oletettavasti kärkipelaajiin lukeutuva, Inkinen.Lukon U18 joukkue pelasi perjantaina harjoitusottelun TPS:ää vastaan ja otti 3-1 voiton. Voitto oli ensimmäinen harjoituskaudella, alla oli kaksi tappiota HIFK:lle.
1-0 Jere Torkki (Miko Vatjus, Jarel Tukiainen)
2-0 Tukiainen (Tim-Kristian Lukkarinen)
2-1 Olli Wahlroos (Peetu Orelma)
3-1 Atte Joki TM (Viljami Vuorinen)
Maalissa Joa Sammalniemi 6 + 7 + 8 = 21
Ensi viikolla joukkue pelaa perjantaina Turussa uudestaan TPS:ää vastaan ja lauantaina pelataan kotona Ässiä vastaan. Ässät peli Notra Globenissa klo 12.00.
Tämä vaatii hieman päivitystä aiemmin kirjoitettuun:Tässä tämän hetken U16 joukkue: Rauman Lukko ry - Lukko U16 SM
Uusina pelaajina tulleet:
Puolustaja: Elmeri Vuori (HaKi).
Seuraa heitä osastoa: Oliver Valavuo, Liinus Näyrä (s. 09)
Hyökkääjät: Arttu Kiljunen (PyPo), Miko Tuura (HaKi), Hugo Yli-Antola (UJK s. 09).
Seuraa heitä: Alvar Julkunen, Kaapo Tarmo, Veeti Vaaranen, Frans Wartiainen
Pitäis. Mutta vastoin Lukon tapoja, niin ei nelosketjussa pienellä peliajalla vaan rohkeasti vaikka Westerholmien viereen.Pitäsköhän tuolle Trakhtille antaa mahdollisuus näyttää taitojaan edustuksen riveissä? Näyttää meinaan pojalla kulkevan ihan kohtalaisesti.
Miksi ihmeessä?Pitäis. Mutta vastoin Lukon tapoja, niin ei nelosketjussa pienellä peliajalla vaan rohkeasti vaikka Westerholmien viereen.
Nyman pelasi hyvin myös nelosketjussa.Miksi ihmeessä?
Nyman pelannut siinä hyvin.
Oletko nähnyt Trakhtia tositoimissa?
Itse en.
Eipä nuo hänen tehonsa nyt mitkään supertehot tuohon sarjaan ole ja on kuitenkin 20v.
Esim Tepsin -06 syntynyt Hemming painanut kuuteen peliin 13 paunaa.
Ja kuuluisa Jeremi Tammelakin 10 peliin 13 pinnaa.
Mä näkisin ehkä paikan kolmosessa hänelle. Tiekosola kun ei ole vakuuttanut siinä ollenkaan.Pitäis. Mutta vastoin Lukon tapoja, niin ei nelosketjussa pienellä peliajalla vaan rohkeasti vaikka Westerholmien viereen.
Tieksola Westerholmien kanssa, niin ei Tieksola saa kiekkoa ollenkaan. Otteiden perusteella se ei olisi välttämättä lainkaan huonompi asia.Mä näkisin ehkä paikan kolmosessa hänelle. Tiekosola kun ei ole vakuuttanut siinä ollenkaan.
Tieksolaa on viime peleissä käytetty onnistuneesti ainakin yhdessä hommassa, nimittäin siinä, että ylivoimalla omista nouseva pakki pudottaa kiekon omalle alueelle Tuukalle, joka kelaa kovalla vauhdilla vastustajan päätyyn. Tuossa kohtaa onkin sitten tärkeää että syöttö lähtee about välittömästi, koska jos Tieksola pysyy itse kiekossa, niin erittäin usein vastustaja lyö sen kohta pitkänä pois.Tieksola Westerholmien kanssa, niin ei Tieksola saa kiekkoa ollenkaan. Otteiden perusteella se ei olisi välttämättä lainkaan huonompi asia.
Tarkoitin sillä, että Lukossa on tapana nostaa junnuja edustukseen ja sitten peluuttaa niitä jossain nelosketjussa tai 13. hyökkääjänä sen 3-5 minuuttia ja lähettää takaisin junnuihin. Tuo on mun mielestä väärä tapa.Miksi ihmeessä?
Nyman pelannut siinä hyvin.
Oletko nähnyt Trakhtia tositoimissa?
Itse en.
Eipä nuo hänen tehonsa nyt mitkään supertehot tuohon sarjaan ole ja on kuitenkin 20v.
Esim Tepsin -06 syntynyt Hemming painanut kuuteen peliin 13 paunaa.
Ja kuuluisa Jeremi Tammelakin 10 peliin 13 pinnaa.
Tieksola pelaa muuten Westerholmien ylivoimassa Taren ja Nymanin kanssa. Sekin on outoa, että Tieksola pääsee ylivoimalla usein hyvin laukausu mestoille siihen kaarelle ja lähemmäskin, mutta jättää aina kokeilematta. Ei nyt nähdyllä tavalla Tieksola kyllä tulosta saa aikaan. Ne kaksi kertaa kun tällä kaudella kun on pelannut tilanteen suoraviivaisesti, on tilanne päätynyt maaliin.Tieksolaa on viime peleissä käytetty onnistuneesti ainakin yhdessä hommassa, nimittäin siinä, että ylivoimalla omista nouseva pakki pudottaa kiekon omalle alueelle Tuukalle, joka kelaa kovalla vauhdilla vastustajan päätyyn. Tuossa kohtaa onkin sitten tärkeää että syöttö lähtee about välittömästi, koska jos Tieksola pysyy itse kiekossa, niin erittäin usein vastustaja lyö sen kohta pitkänä pois.