Mainos

Tulevaisuuden parhaat hyökkäävät puolustajat NHL:ssä

• 11 220
  • 31

Hendricks

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Drew

Itse lähtisin Drew Doughtya veikkaamaan lähitulevaisuuden parhaaksi puollustajaksi. Kaverin liike on niin laittoman hyvä että pelkästään sillä voi saada suuria tekoja aikaan. Pelillisten lahjojen lisäksi sopivan v-mäinen kaveri, varmaankin ärsyttävä vastustaja.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Itse lähtisin Drew Doughtya veikkaamaan lähitulevaisuuden parhaaksi puollustajaksi. Kaverin liike on niin laittoman hyvä että pelkästään sillä voi saada suuria tekoja aikaan. Pelillisten lahjojen lisäksi sopivan v-mäinen kaveri, varmaankin ärsyttävä vastustaja.

Mun mielestä Doughty on jo nyt maailman paras puolustaja. Ja ikää on vasta reilut 20.

nixon74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Broad Street Bullies, Nuotit
Mun mielestä Doughty on jo nyt maailman paras puolustaja. Ja ikää on vasta reilut 20.

No ei Doughtysta kyllä tekemälläkään saa vielä maailman parasta puolustajaa. Playoffien näytöillä mies on selkeästi yksi parhaista, mutta oikeasti koko maailman parhaasta puolustajasta voidaan puhua kun tekeminen on samannäköistä koko runkosarjan ja vuodesta toiseen. Yksillä pleijarinäytöillä ei tuota titteliä vielä ansaita. Doughtylla on kuitenkin nykypuolustajista ehkä suurin potentiaali.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Drew Doughty, Kristopher Letang, Erik Karlsson ja Keith Yandle. Ehkä joskus sitten myös herrat Adam Larsson, Michael Del Zotto ja Sami Vatanen? Rangersin Ryan McDonagh voi myös kehittyä minne asti tahansa, huippumies jo nyt! Nyky pakeilla on ongelmana epätasaisuus, esim. Mike Green joka hakkasi pari kautta putkeen yli 70 pojoo ja sitten on ollut 2 kautta ihan paska, loukkaantumiset on tietysti sotkeneet. Doughty on päässyt parhaillaan vasta 16+43=59.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Drew Doughty, Kristopher Letang, Erik Karlsson ja Keith Yandle. Ehkä joskus sitten myös herrat Adam Larsson, Michael Del Zotto ja Sami Vatanen? Rangersin Ryan McDonagh voi myös kehittyä minne asti tahansa, huippumies jo nyt! Nyky pakeilla on ongelmana epätasaisuus, esim. Mike Green joka hakkasi pari kautta putkeen yli 70 pojoo ja sitten on ollut 2 kautta ihan paska, loukkaantumiset on tietysti sotkeneet. Doughty on päässyt parhaillaan vasta 16+43=59.

Ja tämän vuoden runkosarja meni häneltä täysin pöpelikköön. Vain 36 tehopistettä 77 ottelussa. Viime kaudellakin jäi kauas tuosta 59 pisteestä.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy