Shakermaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Sanokaa mitä sanotte, mutta minä olen ollut havaitsevinani edellisen pelin ja tämän pelin alussa pirteää jalkaa Vauhkoselta. Olisiko vetreytymässä kuntoon?
Juu. Kyllä vuoden 2023 loppuun. 30.12 olis näillä näkymin Viimeinen peli Jokerit- FPS.Alkaa parantaa peliään kun sopimus loppuu. Eikös Olavin soppari ole tämän vuoden voimassa, jonka jälkeen sorvaillaan mahdollisesti uutta lappua.
Eilisen pelissä oli mies paikallaan ja maali oli kuin kirsikka kakun päällä.Miestä on vaikea siirtää kun parkkeeraa vastustajan maalin eteen.Juu. Kyllä vuoden 2023 loppuun. 30.12 olis näillä näkymin Viimeinen peli Jokerit- FPS.
Toivottavasti soppari jatkuisi vuoden vaihteen yli.
Tämähän nyt on pelkkä palstatotuus. Jokerit näin ei missään virallisesti kertonut. Mutta yhtäkaikki enemmän pitää saada myös Vauhkoselta kuin nyt on nähty.Sopparinhan kerrottiin olevan melkoisen hintava.
Eri mieltä tästä. Hiki valuu kyllä, mutta en tiedä onko enemmän tuskanhiki. Vauhkonen oli ainakin KiVaa vastaan aika totaalisen pihalla ja osa Jokereiden pelillisesti heikointa ketjua. Yhden KiVan maalin voi ottaa aika 100% Vauhkonen omaan piikkiinsä juuri hitautensa ja kömpelyytensä takia. Kokemusta tuo varmasti, mutta ihan puhdas pelillinen anti on melko vaatimaton toistaiseksi. Henritius vetää Vauhkosta perässään tällä hetkellä. Ehkä eniten tässä huolettaa se, että Vauhkonen ei ole mitenkään erityistä uhkaa edes esittänyt hyökkäyspäässä, saati ollut ylivoimalla mitenkään dominoiva maalin edessä. Jos Vauhkonen on kallis niin miettisin jatkoa kahteen kertaan. Tai vaihtoehtoisesti sopimuksen halpuuttamista.Vähän jo hiki valuu ohimoilla, että minkä tyyppistä uutista jatkon osalta on tulossa. Sataprosenttisesti itse jatkon kannalla. Tullut otteista sellainen fiilis, että se on enää pienestä kiinni kun homma loksahtaa kohilleen ja Olavi tuntuu säteilevän rauhoittavia viboja joukkuekavereille pelkällä olemuksellaan.
Mulle kävisi Vauhkosen jatkot ja Karviselle heipat, vaikka ei tuo tuhma-Olavi nyt nimensä veroisesti ole vielä esiintynyt, mutta tämäniltaisen kaltaisia on tapana nähdä pleijareissa.Aivan näkymätön. Maali tuli kun sai ruhonsa maalin eteen. Joo, en kyllä tiedä mitä tämän kanssa pitäisi tehdä. Välillä piristyy ja sitten taas katoaa.