------------------------------------------------------------------------
Summaselle toimitsijakielto
On ihan selvää tällaisissa tapauksissa, että myös valmentajan täytyy otttaa vastuu miestensä tekemisistä. Minä en ymmärrä, että tuollainen valmentaja otetaan maajoukkueen peräsimeen. Olen täysin samaa mieltä Alpo Suhosen kanssa, jääkiekko muuttuu aivan liian törkeäksi peliksi ja olisi tehtävä todella jotain muuta markkinoinnin eteen kuin nämä kentällä tapahtuvat törkeät virheet. Käsirysy on paljon vaarattomampi kuin nämä todella törkeät taklaukset. Molemmat poikani lopettavat jääkiekon tällä päivänmäärällä. En halua maksaa siitä, että he joutuvat tuollaisten hullujen Sihvosten ja Summasten takia Sairaalaan.
-------------------------------------------------------------------------
Ok, siis todella valitettava tapaus. Olen sen verran kova jätkä, että uskallan tässä paljastaa, että pyysin tuolta "ylhäältä" eilen ennen nukkumaan menoa Tuomolle "apuja". You know! Zemppiä Tuomo, sm-liiga tarvitsee valopilkkuja!
Mutta vielä tohon yllä olevaan lainaukseen. Niin, eihän tästä ole montaa vuotta kuin Raato oli HIFK:n penkin takana ja playoffeissa TPS:aa vastaan tapahtui yhtä sun toista. Nyt pitäis miettiä asiaa myös siltä kantilta... oliko toi hmm... niin.... Ruudun omia temppusia vai tuliko käsky penkin takaa. Muutenkaan ei kyllä mene tuo Summaseen kohdistuva krittiikki oikein jakeluun.
Kuvitellaanpa tilanne, että Nokian johtoryhmästä vaikka talousjohtaja syyllistyy rahan siirtelemiseen omille tileilleen. (Heh, Sonera olisi kyllä ollut parempi esimerkki). Onko syy tästä sitten Jorman, jolle vaaditaan mediassa "toimitsijakieltoa"? Eiköhän kiekkojoukkueessakin ole mukana täysi-ikäisiä ihmisiä, jotka vastaavat omista tekosistaan viime kädessä siviilioikeudessa? Ennenkuin tuollaisia syytöksiä lauotaan julkisuudessa, niihin pitäisi löytää jotain faktaa.
No, sorry vaan, tää nyt ei taida olla oikea threadi tuoda omia mielipiteitään esiin, mutta en löytänyt parempaakaan. ZEMPPIÄ TUOMO! YOU´LL BE BACK SOON!