No en miä ainakaan ole koskaan kuullut, että pelaaja haluaa sopimuksen purkua, jos kaikki on mallillaan..Sama vastaus sinullekkin. Miksi pelaaja itse nostaisi asian pöydälle ja valehtelisi siitä?
No en miä ainakaan ole koskaan kuullut, että pelaaja haluaa sopimuksen purkua, jos kaikki on mallillaan..Sama vastaus sinullekkin. Miksi pelaaja itse nostaisi asian pöydälle ja valehtelisi siitä?
Juuri niin, vastaan edelleen pelaajan vika. Jos muilla pelaajilla on treeneissä, peleissä, kopissa kivaa niin ne tykkää myös pelisysteemistä.Enhän mä sanonu että kivaa kentällä ja kopissa ei ollut vaan että pelilliset asiat. Pelisysteemi.
Minäkään en ole koskaan kuullu pelaajan purkavan sopimuksensa henkilökohtaisista syistä ja palanneen välittömästi kotiseudulleen sen jälkeen.No en miä ainakaan ole koskaan kuullut, että pelaaja haluaa sopimuksen purkua, jos kaikki on mallillaan..
Kulttuurieroja...Trevorille ei koskaan auennut mitä 'hopi hopi' tarkoittikaan.
Kaikkihan sen näki, että ei siellä silloin kyllä kenelläkään hauskaa ollut. En sano, että tilanne ei olisi nyt muuttunut, mutta ei pelaajakaan voi haastattelussa sanoa "vittu ihan paskaa ja kaikki vain hiljaa mököttää omalla paikallaan".
Muistaakseni Kemppainen sanoi viimekaudella jonkun pelin jälkee Kalevan haastattelussa, "että tällä hetkellä ei ole kivaa. Pelataan ok, mutta puristetaan liikaa. Yritetään löytää syitä siihen että miksi ei saada ulos sitä potentiaalia, ja ku sitä ei ole löytynyt ni rupee näkyy arjessa."jotain tuon suuntaista.Niin..pelaajathan aina kertoo rehellisesti mediassa, jos kopissa joku viiraa. "Muuten iha jees pelata tässä joukkueessa, mut kopissa on aina niin paska fiilis.." Kuullu koskaan missään?
Onko tästä siis jotain faktaa että siellä kaikkia vituttaa ja kellään ei ole kivaa? Björkqvist kertonut että kopissa on tällä hetkellä hyvä meininki ja saman olen kuullut siviilissä muutamalta Kärppien pelaajalta. Samalla tavalla kun viime kaudella kuulin ettei asiat olleet mitenkään mahtavasti.Eli kyllä sielläkin ollaan toisinaan rehellisiä.
Nyt en ihan ymmärtänyt. Puhuin viime kaudesta ja että ei ollut välillä kivaa Kalevan radiohaastattelun mukaan. Eli samaa mitä sinä sanot viime kaudella kuulleesi.Onko tästä siis jotain faktaa että siellä kaikkia vituttaa ja kellään ei ole kivaa? Björkqvist kertonut että kopissa on tällä hetkellä hyvä meininki ja saman olen kuullut siviilissä muutamalta Kärppien pelaajalta. Samalla tavalla kun viime kaudella kuulin ettei asiat olleet mitenkään mahtavasti.
Luin viestin uudestaan ajatuksen kanssa ja kävi ilmi että se olin minä joka ei ymmärtänyt. Pahoittelut ja eteenpäin.Nyt en ihan ymmärtänyt. Puhuin viime kaudesta ja että ei ollut välillä kivaa Kalevan radiohaastattelun mukaan. Eli samaa mitä sinä sanot viime kaudella kuulleesi.
Saatan välillä kirjoittaa hyvin sekavasti, mielestäni selkeän asian. Törmään siihen usein, omia tekstejä jälkeenpäin uudestaan tutkittuani.Luin viestin uudestaan ajatuksen kanssa ja kävi ilmi että se olin minä joka ei ymmärtänyt. Pahoittelut ja eteenpäin.
Ihan selkeää tuo oli, missasin vain ne lainaukset mihin tartuit.Saatan välillä kirjoittaa hyvin sekavasti, mielestäni selkeän asian. Törmään siihen usein, omia tekstejä jälkeenpäin uudestaan tutkittuani.
Ajan mittaan voi muuttua tuo kenen aloitteesta sopimuksen purku on tehty. Pekka Virta sanoi vuosi sitten että hän oli aloitteellinen sopimuksen purussa SaiPan kanssa ja viime viikolla Timo Tersa sanoi että Pekan potkut tulivat kalliiksiRohkea veto Mingoialta. Sopimuksenpurut pelaajan aloitteesta ovat aika harvinaisia. Mutta hänellä oli toisaalta kuitenkin Liigasta jo kokemusta miten hommat esimerkiksi Kouvolassa hoitui ja miltä pelaaminen siellä tuntui. Varmasti tunsi ansaitsevansa enemmän kuin penkin päässä istumista. Marjamäki on valmentaja, joka tuomareiden, matkustamisen, pelikalenterin ja muiden selitysten jälkeen alkaa syyttämään ja viltittämään pelaajia.
Tuo "Jännityksellä odotan, mitä seuraavaksi tapahtuu" käytännössä tarkoittaa, että hän innoissaan jo odottaa uutta pestiään, muttei voinut sitä vielä kertoa.
Niinpä. Harri Ahokin päätti itse irtisanoutua. Voi olla, että Kärppien tiedottamisessa pitää oppia kääntämään kaikki asiat juuri päinvastoin saadakseen totuuden selville.Ajan mittaan voi muuttua tuo kenen aloitteesta sopimuksen purku on tehty. Pekka Virta sanoi vuosi sitten että hän oli aloitteellinen sopimuksen purussa SaiPan kanssa ja viime viikolla Timo Tersa sanoi että Pekan potkut tulivat kalliiksi
Vedetään mutkat suoriksi ja todetaan isoin kirjaimin, että viime kaudesta alkanut pitkä koronan sairastaminen on varmasti vaikuttanut yleistekemiseen. Ja en puhu pelkästään jääkiekkoilullisista asioista, vaan Mingoian kohdalla jopa siitä arjesta selviytymisestä.
Onko täällä kukaan sairastanut pitkittynyttä koronaa? Voipi tulla aukaisemaan vähän tilanneita.
Pyydän anteeksi, mikäli loukkasin jotakuta.Mielestäni vähintäänkin kyseenalaista ruveta terveydentilalla spekuloimaan, kun mitään varsinaista faktatietoa tästä ei ole.
Suosittelen katsomaan Mingoian suoriutumista seuraavassa joukkueessa ja ruveta sitten esim. oikomaan mutkia.
Pystyt parempaan.
Pyydän anteeksi, mikäli loukkasin jotakuta.
Trevori itse on tullut ulos tästä sairastamisesta Kalevan haastiksessa. Niihin kuultuihin faktoihin vedoten uskallan sanoa, että vaikutus on vähättelemättä iso.
Eihän tälläisistä taudeista oikein tiedä, mihin lopulta kehittyvät. Onhan siellä testituloksissa varmasti mustaa valkoisella ja totuus on jossakin välimaastossa pelillisten ongelmien ja viihtyvyyden kanssa. Jaksan myös peräänkuuluttaa perheen merkitystä tämmöisissä sopimuksen purkutilanteissa.Kyllä, mainitsi sairastamastaan koronasta. Vaikea kuvitella, että tuon hintaluokan miestä Ouluun hankittaisiin, mikäli terveydentila on heikko.
Eihän tämä ole mahdollista ole Oulussa (Lappeenrannassa kyllä) ?
Enkä ihmettele yhtään. Kärpät - SaiPa pelin katsoneena eli valtavalla otannalla, alkoi Marjamäen jatkuva huutaminen ja korttelikiekkomainen ohjeistaminen ärsyttämään. Eihän ne pelaajat saa tehdä siellä kentällä mitään itse, kun Marjamäki on huutamassa joka tilanteeseen omia ohjeitaan. Ei riitä yhden käden sormet, jos pitäisi muistella monta kertaa teki mieli huutaa turpa kiinni, anna niiden pelata välillä.Eikä ole ainut pelaaja jolla pata täysin jumissa Marjamäen mikro/makrovalmentamista.
Plus se, että yksikin paska kausi syö pahasti tulevaisuuden palkkoja. Nää on palkkasotureita, eivät halua vetää mitään 5+12 kautta vaan isossa roolissa isoilla tehoilla. Ymmärrän täysin, koska Kärpissä ei tätä ollut saatavilla.Jotain tuollaista hyvinkin luultavasti. Eikä varmasti Mignola ole itsekään tyytyväinen tehoihin - jos niitä sokeasti tuijottaa. Toki muutaman pelin jälkeen ei kannata sokeasti pisteitä katsoa vaan miten peli on kulkenut on tietysti paljon tärkeämpi juttu parin pelin osalta (+ mikä on ollut fiilis pelata Marjamäen muuttunutta, nopeampaa ja hyökkäysorientoitunutta kiekkoa).