Pakko kompata. Mitä tässä nyt on tämän ketjun juttuja tullut luettua, niin Gilliesistä eniten kiinnostuneita ovat nimenomaan olleet Jokereiden fanit. Sinänsä jopa vähän huvittavaa.80% ketjuun kirjoittaneista on Ilmalan poikia joita huolettaa Gilliesin HIFK:n rosteria heikentävä vaikutus.
Pakko kompata. Mitä tässä nyt on tämän ketjun juttuja tullut luettua, niin Gilliesistä eniten kiinnostuneita ovat nimenomaan olleet Jokereiden fanit. Sinänsä jopa vähän huvittavaa.
Tämä majurin 80% -heittohan on ihan täyttä paskaa (ei mitenkään yllättävää nimimerkin tyylin tuntien). Ja kärjistyksenäkin aivan hanurista mikä selviää nopealla silmäilyllä täältä: ketjuun kirjoittaneet nimimerkit.
En minä kyllä mitään hanuria muista. Eikä sen kommentin ollutkaan tarkoitus olla mikään tilastotieteellinen artikkeli, toisin kuin mitä teidän laatikolla viljellään. Perustui vain havaintoihin viimeisiltä parilta sivuilta joilla toteutuu tuo taannoin mainitsemani prosenttijakauma. Ja ennen kuin kaivat helmitaulun esille niin voin myöntää etten ole niitä laskenut. Onko ihon alla vielä tilaa minulle kun Gillies siellä jo on ja minä olen hiukan isompi?
En minä kyllä mitään hanuria muista. Eikä sen kommentin ollutkaan tarkoitus olla mikään tilastotieteellinen artikkeli, toisin kuin mitä teidän laatikolla viljellään. Perustui vain havaintoihin viimeisiltä parilta sivuilta joilla toteutuu tuo taannoin mainitsemani prosenttijakauma. Ja ennen kuin kaivat helmitaulun esille niin voin myöntää etten ole niitä laskenut. Onko ihon alla vielä tilaa minulle kun Gillies siellä jo on ja minä olen hiukan isompi?
Ainoastaan 200.000€:n sopparin Liiga-historian paskimmalle palaajalle tehnyt Nybari menee tuon edelle.
Viestien tasoon en ota kantaa, olisi kuitenkin suotavaa että toisen joukkueen palstalle voi kirjoittaa ilman, että tuomitaan trolliksi tai provoksi kunnes toisin todistetaan.
Tämä majurin 80% -heittohan on ihan täyttä paskaa (ei mitenkään yllättävää nimimerkin tyylin tuntien). Ja kärjistyksenäkin aivan hanurista mikä selviää nopealla silmäilyllä täältä: ketjuun kirjoittaneet nimimerkit.
Seuraa tilastoa:
Ennen tätä viestiä tähän ketjuun on kirjoitettu 1767 viestiä. Näistä jokerifanien kirjoittamia viestejä on 320, eli 18,1%. Tätä määrää nostaa huomattavasti Gillies-Ruutu-casen jälkeen käyty n. 10 sivua kattanut keskustelu.
Eilisen Gilliesin ulosajon jälkeen on kirjoitettu 98 viestiä, joista jokerifaneilta 18, eli 18,36%. Itse olen ennen tätä viestiä syyllistynyt tähän ketjuun kirjoittamiseen kolmesti. Kerään vuoheni ja poistun tiskaamaan.
Seuraa tilastoa:
- -
Eilisen Gilliesin ulosajon jälkeen on kirjoitettu 98 viestiä, joista jokerifaneilta 18, eli 18,36%.
Kun joukkoon lisätään vielä tamperelaiset, espoolaiset ja jyväskyläläiset, taitavat HIFK-kannattajat olla kohta vähemmistönä tässäkin ketjussa.
Sanoin jo aikoja sitten, että Gilliesin tehtävä on luoda maine sekopäänä (ei välttämättä vaadi tuolla luonteella kummoista esittämistä) ja tehdä sillä tavalla tilaa ja luoda rauhallinen ympäristö taitopelaajillemme tärkeissä peleissä a'la Halkidis.
Lajista kun en mitään ymmärrä, niin vaikea ottaa kantaa luoko tuollaiset keihästämiset ja mailalla huitomiset "rauhallisen ympäristön taitopelaajillemme." Ville Peltonenhan on aina puhunut vastustajan kunnioittamisen jne. puolesta, joten omistuista, että hän sallii moisen käytöksen joukkueessaan.
typeriä ratkaisuja aivan väärällä hetkellä. Poikittaista hyökkäyspäässä josta jäähy. Keihästäminen, kun vastustaja on saamassa jäähyn. Ei noin joukkuetta auteta voittoon. Haista vittu Trevor!
Jatkossa Gillies jäälle vain silloin, kun pitää pudottaa joku häirikkö, ei yhtään ylimääräistä vaihtoa sille enää.
Ei taida jatkoaika olla kauhean tuttu paikka sinulle, jos tämä oikeasti on yllätys. Ihan sama tapahtuu joka kerta, jos tunteita herättävä pelaaja sikailee. Samaa voi käydä lukemassa esim. jostain noista Jarkko Ruutu-ketjuista aina niiden pelien jälkeen, kun jotain erikoista on tapahtunut.
Sinänsä tämä ei toki ole yllättävää, kun muistetaan HIFK:n olevan Liigan kiinnostavin seura ja Gilliesin puolestaan Liigan kiinnostavimpia pelaajia.
Syystä, että nykyisen kokoonpanosäännön aikakautena (ei 13. hyökkääjää) vie kokoonpanoon merkittynä jonkun toisen pelaajan paikan. Kaikkein ikävintä on se, jos kerran edes junnuista ei löydy häntä laadukkaampaa kaveria.
Junnujenkaan paikka ei ole neloskentässä. Pitäisi olla sellainen ketju, mikä meillä ennen oli ja mikä Bluesilla nyt on eli energinen varjostusketju, joka pimentää vastustajan tähtipelaajien illan ottamalla tilan ja ajan pois.
Vain Raimo voi kirjoittaa näin. Terve Rami
Oletko muuten ollut Ifk:n kopissa. Olin siellä viimeeksi pari viikkoa sitten.
Juuri näin. Mestaruuksia voitetaan nelosketjuilla, siitähän vouhkataan joka paikassa vähän väliä. Ja ostan ajatuksen ainakin HIFK:n osalta, edellisen mestaruuden takuumiehinä olivat 2/3 Bluesin tämän hetkisistä nelosketjun pelaajista ja meillä samassa roolissa. Ennen pärjäsi kolmella ketjulla ja junnuilla & pelottelulla. Kiekon tempo on kuitenkin noussut vuosi vuodelta ja nykyään parhaiten pärjää, jos on neljä pelaamaan pystyvää ketjua. Eikä niin, että jokaisessa ketjussa on joku, jonka pelillinen anti joukkueelle on miinustasoa. Gillies ei sovi liigaan, jossa ei ole 13. hyökkääjiä.
Käsittämättömän typeriä jäähyjä otsikon "pelimieheltä". En jumalauta pysty käsittämään miten hyökkäyspään poikkarista saatu kakkonen ja Pöystin kiveksen keihästäminen (kun vastustajalle on jo tulossa jäähy) auttavat omaa joukkuetta voittamaan? Kyllä on Simoa ikävä - kovaa kun voi pelata miehekäästikin.
Onko sinulla terveyskenkä jokin vamma vai kirjoitatko humalassa, kun käyt täällä ihmisille julkisesti haistattelemassa? Yrität antaa jotenkin herraskaista kuvaa itsestäsi Jatkoajassa, vaikka käyttäydyt kuin joku kolmannen maailman jalkapallohuligaani. Eli moukkamaisesti. Taidat todellisuudessa olla joku vitun nolo otaniemen dipl. insinööri, niillä on tunnetusti helvetin suuret luulot itsestään ja sosiaalisista kyvyistään, vaikka työnkuva on oikeasti jonkun saatanan mutterin suunnitteleminen ja herraskaisuus jää pelkkään vitun noloon öykkäröintiin. Onko näin?Haista vittu Trevor!