Trevor Gillies, HIFK

  • 788 253
  • 2 155

Fat Jesus

Jäsen
Näittekö te vitun puusilmät sen keihästämisen hidastuksena? Kohtalaisen köykäinen 5+20.
Se nyt on se ja sama minkätasoinen tuo teko on kun sen kohdalla säännöt ovat yksiselitteiset.
Teko ei kovin vakava ollut mutta muuta vaihtoehtoa ei ole kuin ulos. Ja se kyllä kertoo tuon apinan pelisilmästä (mistä?) aika paljon. Omalle porukalle YV tulossa niin vajakki tekee tommosta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihan turhaan meuhkaat siinä. Keihästämisessä ei kauheasti ole katsos vaihtoehtoja. Selvä lyönti lavan päällä munille, ainoa vaihtoehto oli tuo rangaistus.

Tikin ehdotus 2+10 oli ihan hiukee. Sääntökirjasta ei siihen löydy edes mahdolisuutta :D
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähänkin kaveriin tuhlattu raha olisi voitu hyödyntää vaikka kaatamalla kotimatseissa yleisölle ilmaiseksi kaljaa miehen palkan arvosta.

Ehkä tulevaisuudessa olisi järkevämpi hankkia vain ja ainoastaan pelaajia, jotka osaavat pelata peliä nimeltä jääkiekko.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisi nyt tulla suomalaisillekin selväksi se, millainen luuseri tämä "kova mutta rehti" kanukki todellisuudessa on.

Ei sinänsä pitäisi tarttua, kun viesti ihan asiaakin sisältää, mutta kun tämä teksti tuleekin ilmalasta. Vähän sama, kuin toinen pelle arvostelisi toista pelleä.
 
Näittekö te vitun puusilmät sen keihästämisen hidastuksena? Kohtalaisen köykäinen 5+20.

Aivan. Gillies on näissä muutamassa ottelussa tehnyt täysin selväksi olevansa väärinymmärretty kaukaloiden gentleman. Ei ollut lainkaan väärin ronkkia toista mailan kärjellä munille, vaan suurin syypää tässä on liiga, tuomarit ja mahdollisesti Pöysti. Ja naurettava hyökkäys Ruutuun maalin edustalla oli täysin Ruudun, liigan ja tuomareiden syytä. Herrasmiesmäinen isku kaiken kaikkiaan, kuten ennenmuinoin, pieni läpsäisy rukkasella poskelle kunnon kaksintaistelun haastamisen vuoksi. Jääkiekon suurlähettiläs, todellinen herrasmies kaukalossa ja todella tyylikäs pelaaja muutenkin.

Ja tällä leimaat meikäläisen kukkahattutädiksi. Ja se on paskapuhetta, en kautta linjan pidä tyhmistä ihmisistä ja vaikka kaukalon ulkopuolella Gillies on todella mukava ja fiksu kundi, pelikamat päällä edustaa juuri sitä ihmisryhmää, jota inhoan, idiootteja. Mulle on aivan sama, onko tyhmä pelaaja taitopelaaja vai pugilisti, en vain osaa arvostaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tikin ehdotus 2+10 oli ihan hiukee. Sääntökirjasta ei siihen löydy edes mahdolisuutta :D
Luulisi, että moninkertainen Stanley Cup-voittaja tuntee säännöt (Tikkasen ollessa kyseessä en olisi tosin varma mistään), mutta varmaan olisi antanut sen 2+10 huitomisesta, eikä niinkään keihästämisestä. Eikä se varmaan kaukana totuudesta olisi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Luulisi, että moninkertainen Stanley Cup-voittaja tuntee säännöt (Tikkasen ollessa kyseessä en olisi tosin varma mistään), mutta varmaan olisi antanut sen 2+10 huitomisesta, eikä niinkään keihästämisestä. Eikä se varmaan kaukana totuudesta olisi.

Huitomisesta ei voi antaa 2+10
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Huitomisesta ei voi antaa 2+10
No sitten se oli munanpäähän kohdistunut taklaus mailalla.
Ja naurettava hyökkäys Ruutuun maalin edustalla oli täysin Ruudun, liigan ja tuomareiden syytä. Herrasmiesmäinen isku kaiken kaikkiaan, kuten ennenmuinoin, pieni läpsäisy rukkasella poskelle kunnon kaksintaistelun haastamisen vuoksi.
Tuo hyökkäys oli takuulla tilattu, ei nyt tarvitse varmaan olla mikään meedio tajutakseen sen. Moukari tekee, mitä käsketään. Niinhän se menee.

Nuo muut asiat viestissäsi ovat sen verran lässynlässyn-paskaa, että en jaksa edes alkaa asiaa enempää setvimään, vituttaa jo sen verran valmiiksi. Illan matsissa Gilliesin ensimmäinen jäähy oli täysin tyhjästä nyhjäisty, huitominen oli huitominen ja itse en tuota munille lääpäisyä hidastukset katsottuani pitänyt minään. Pieni osuma ja Pöden filmi päälle.
 
Viimeksi muokattu:

Animal

Jäsen
Ihan turhaan meuhkaat siinä. Keihästämisessä ei kauheasti ole katsos vaihtoehtoja. Selvä lyönti lavan päällä munille, ainoa vaihtoehto oli tuo rangaistus.

Totta puhut, riippumatta siitä oliko Gilliesin teko tahallinen vai tahaton:
"Keihästäminen, myös yrittäminen tarkoittaa sitä, että vastustajaa lyödään mailan lappeen kärjellä. (yritys 2+2+10 min, muuten 5+20 min, jos rikottu pelaaja loukkaantuu, OR)"
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Tää Gilliesin apina on HIFK;n surkean tilan ilmentymä! Hävettää että tällaisia paskakasoja edes otetaan petopaitaan. Painu Rami vittuun mun HIFK;sta, ota Nybbe ja tää aivoton puukäsi mukanasi!
 
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä äijästä tulee kieltämättä mieleen eräs vanha tapaus, kun Kuhmon Kiva päätti ostaa amerikkalaisen. Eli Kukissa (huom kirj. asu) pelasi aikoinaa yhden pelin Kivan ensimmäinen ja viimeinen scouttaama amerikan ihmie. Olisko ollu kakkosdivaria.

Ensimmäistä peliä tuli lumupyrystä lukuunottamatta ulkojäille katsomaan sadoittain ihmisiä. No tämä kanadan ihme hiffattiin nopeasti huijariksi. Tyyppi ei osannut luistella edes takaperin. Pari vaihtoa sai kompuroida Kukissa ja sen jälkeen lentolippu kouraa. Teki vielä lähtiessään kilikalikeikaan Kuhmon paikalliselle grillille.

Sorry Trevor Gillies
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tää Gilliesin apina on HIFK;n surkean tilan ilmentymä! Hävettää että tällaisia paskakasoja edes otetaan petopaitaan. Painu Rami vittuun mun HIFK;sta, ota Nybbe ja tää aivoton puukäsi mukanasi!
Onneksi se ei ole sun IFK. Jos sä puolestasi päätät painua vittuun, niin jäähän sulle Klubi ja Ässät.
Oliko muutama perjantai-kalja alla rohkaisemassa?
Oletko sä juonut pari Perry Lightia vai onko IFK mennyt sun ihon alle, kun käyt laukomassa noita leuattomuuksia täällä vailla sen kummempaa sisältöä?
Tätä selitystä on saanut kyseisen herran kohdalla kuulla joka tuutista siitä asti kun mies meille roudattiin. Mun on henkilökohtaisesti hyvin vaikea uskoa, että henkilö jolla pimenee toistuvasti kaukalossa näin helposti, ei voi mitenkään olla täysin tasapainoinen yksilö jään ulkopuolellakaan. Veikkaisin, että yllättävän pienellä provoamisella saisi oman nenän kipeäksi J.Ruudun tyyliin.
Sähän voisit käydä kokeilemassa ja raportoida miten kävi.
 

tuffgong

Jäsen
Gillies on Liigan toiseksi säälittävin hahmo.

Ainoastaan 200.000€:n sopparin Liiga-historian paskimmalle palaajalle tehnyt Nybari menee tuon edelle.

Kyllä mä laittaisin näiden molempien edelle ne ihmiset jotka päättivät Reimon palkkaamisesta. Ja kyllä Reimokin mun päässä menee Gilliesin ja Nybarin edelle....
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Siis Gilleshän pelasi ihan ok pelin (hyviä taklauksia) kunnes otti sen ensimmäisen jäähyn jota ei oikein osannut käsitellä ja sitten homma meni persiilleen...
Pää ei ole kunnossa niin ei tule urasta mitään...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
En täysin ymmärrä kaikkia valituksia. Gillies pelasi tänään loistavasti roolissaan ja osallistui myös hyökkäyspeliin. Jäähyistä voi olla montaa mieltä, mutta ainakin ensimmäinen oli viatonta kovuuden näyttämistä ja ulosajokin tuli loppujen lopuksi aika helposta. Gillies oli tänäänkin syy miksi valitsin kyseisen matsin Pelicansin pelin sijasta.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä puolustan näitä Gilliesin kaltaisia jätkiä, mutta tuossa tempussa ei ollut puolusteltavaa. Täysin typerä temppu.

Sama. Tämän enempää ei tämän vitutuksen keskellä viitsi Gilliesistä avautua, sillä hän ei todellakaan ole se syy miksi HIFK ei ole tehnyt maalia yli 120 minuuttiin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kolme matsia, 0+0 ja 54 jäähyminuuttia. Tällasen saldon sain omassa päässäni ynnättyä Trevorin saldoksi tähänastiselta liigauralta. Pitääköhän mun laskut kutinsa? Mites plusmiinukset? Niistä ei mulla ole mitään hajua.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Kolme matsia, 0+0 ja 54 jäähyminuuttia. Tällasen saldon sain omassa päässäni ynnättyä Trevorin saldoksi tähänastiselta liigauralta. Pitääköhän mun laskut kutinsa? Mites plusmiinukset? Niistä ei mulla ole mitään hajua.

+/- on käsittääkseni -1? Mitenköhän sitten tuo peliaika Trevorilla? 5:00min?
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näittekö te vitun puusilmät sen keihästämisen hidastuksena? Kohtalaisen köykäinen 5+20.

Joo, joo. Kuten Ruutukin HIFK-Jokerit -pelissä, niin Pöysti filmasi raskaasti ja juoksi kulkuset edellä Gilliesin mailan lapaan. :o)
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Saa kyllä olla melko vääristynyt maailmankuva niillä, jotka tätä jannua puolustaa. Kovuus ois ok, nyrkkihipatkin toisinaan, mutta mailalla munille on hävettävää touhua.

Lentolippu kouraan, laivalippua ei uskalla antaa vaikka paremmin sopisi tälle sällille.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolme matsia, 0+0 ja 54 jäähyminuuttia. Tällasen saldon sain omassa päässäni ynnättyä Trevorin saldoksi tähänastiselta liigauralta. Pitääköhän mun laskut kutinsa? Mites plusmiinukset? Niistä ei mulla ole mitään hajua.

Meitä vastaan mies ehti olla jäällä n. 8 sekuntia ennen kuin kiekko oli IFK byyrissä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
+/- on käsittääkseni -1? Mitenköhän sitten tuo peliaika Trevorilla? 5:00min?

Eiköhän sepeliaika aika lähellä tota 5.minuutin rajapyykkiä kokonaisuudessan liene.

Pelkästään Gilliesin kaltaisen tilastoihmeen takia olisi äärimmäisen tarpeellista saada liigaan toimiva tilastointi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös