Täytyy sanoa että olipa lyhyt pelikielto! Ramzi Abid sai 8, ja Karalahti taklauksesta (josta ei tullut jäähyä) 4 ottelua!
Nyrkinisku varoittamatta ei voi olla millään tavalla "pelitilanne"! Riski on se että tästä vain seuraa uusia ikäviä näytöksiä saman teeman ympärillä! Eiköhän tämäntyyppisten episodien lopettaminen kuitenkin nyt olisi tärkeää, joukkueet eivät sitä keskenään ilmeisesti pysty ja halua lopettamaan!
Pakko huudella täältä Lukko-leiristä. Siis, jos tuossa ei joku tajunnut, että mitä tuleman pitää, kun menee Gilliesin eteen vihellyksen jälkeen, niin ei kyllä tajua mistään mitään. Sitten kun Rudin ura on loppunut, niin voinee avata asiaa, että "joo, kyllä mä hain sen ärsyttämällä pois"
Toihan haisee kilometrin päähän, että mitä Rudi tossa hakee. Se, että tuli nyrkkiä hiukan vauhdikkaammin oli vaan bonusta :)
Ja itsehän olen siis Ruutufani juuri tämän tempausten takia ja lisäksi seurannut kaikki miehen edesottamukset nhl:ssä :) Lisäksi olen Gillies-tyyppisten vanhanliitonpelaajien fani.
Ja miksi tämmöinen pitäisi lopettaa, kun ei kerta mistään muusta kirjoitella? Jos media pistää asian taustalle, eikä kiinnostu, niin eipä sitä kohta kukaan enää muista.
Ihminen on eläin, leipää ja sirkushuveja. Loppu on vaan jeesustelua, vähän niin kuin tämä väsynyt rikosilmoitus. Ihan oikeasti! Itse ajattelin, että toi vitsi olisi jo aikansa elänyt ....
Summa summarum. Kolmessa pelissä yks liikaa, mutta kai se on sitä HIFK-lisää ;)