Treidispekulaatiot ja huhut 2024–2025

  • 172 383
  • 674

Obasan

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edmonton, tuo Pohjois-Amerikan Kajaani.

Ei tuossa sinällään ole mielestäni mitään väärää, että kovan luokan ammattilainen valitsee työpaikkansa. Välillä vaan tuntuu, että noille vaatimuksille ei ole pystytty seurojen puolelta lyömään kunnon hintalappuja. Välillä tuntuu tulevan omaan silmään aika isoja lappuja, mutta sitten niissä on vielä lisäksi nmc mukana. Luulisi noissa aivan pelaajan arvon ylärajoille menevissä lapuissa pystyvän jättämään sen nmc:n pois tai tinkimään hinnan/vuodet tolkulliselle tasolle. Toki jos seuralla on joku fiksaatio saada tietty kaveri hinnalla millä hyvänsä, niin samahan se on pelaajan pyytää arvonsa ylittäviä summia/vuosia ja vielä kaikilla herkuilla. Toisaalta taas luulisi sen näkyvän toiseen suuntaan, jos pelaaja haluaa nimenomaan tiettyyn seuraan tai tietylle alueelle. Taitaa kuitenkin 99% noista halvoista sopimuksista perustua siihen, että se halpa lappu on tehty juuri ennen lopullista läpimurtoa ja riittävän pitkänä.

Pelaajana en kummoista tinkimistä harrastaisi pelkästään seuran kilpailukyvyn takia. Kyllä harmittaisi jättää joku miljoona tai pari kaudessa pöydälle pelkästään siksi, että seuraavana päivänä seura hommaa jonkun 35v kaverin 6x6 sopimuksella nelosketjun ja katsomon väliin. Sen sijaan jotain voisin jättää pöydälle, että saisin olla juuri siellä missä itse haluaisin tai missä perhe viihtyy tms.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Friedman mainitsi kuulleensa Kevin Shattenkirkin todenneen että olisi kiva olla osa Edmontonin joukkuetta. Shattenkirk siis esimerkkinä pelaajista jotka eivät ole aiemmin halunneet mennä Edmontoniin, mutta nyt mieli on muuttunut.

“You know who I heard would potentially be interested in playing there? Kevin Shattenkirk. That’s an example of what we were talking about, how Edmonton is coming off the list of where people want to go. I’ve heard that Shattenkirk would love to be a part of that Oiler team, if there’s a spot for him.”
 
Suosikkijoukkue
FC Barcelona
Friedman mainitsi kuulleensa Kevin Shattenkirkin todenneen että olisi kiva olla osa Edmontonin joukkuetta. Shattenkirk siis esimerkkinä pelaajista jotka eivät ole aiemmin halunneet mennä Edmontoniin, mutta nyt mieli on muuttunut.

“You know who I heard would potentially be interested in playing there? Kevin Shattenkirk. That’s an example of what we were talking about, how Edmonton is coming off the list of where people want to go. I’ve heard that Shattenkirk would love to be a part of that Oiler team, if there’s a spot for him.”
35 pakki joka ei ole saanu sopimusta minnekään. Kai siinä tarttuu kaikkiin mahollisuuksiin, että voi vielä jatkaa uraa.

Porukalla alkanu muutenkin keulimaan Edmontonin kanssa. Viime kaudella sattu tähdet kohilleen ja tuo oli se mihin se riitti. Ei ole kyllä minun silmissä ensi kauden top8 joukkue.
 
Porukalla alkanu muutenkin keulimaan Edmontonin kanssa. Viime kaudella sattu tähdet kohilleen ja tuo oli se mihin se riitti. Ei ole kyllä minun silmissä ensi kauden top8 joukkue.

Vedonlyöntimarkkina pitää Oilersia ykkössuosikkina voittamaan kannun. Ei tietysti tarkoita, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Porukalla alkanu muutenkin keulimaan Edmontonin kanssa. Viime kaudella sattu tähdet kohilleen ja tuo oli se mihin se riitti. Ei ole kyllä minun silmissä ensi kauden top8 joukkue.
Noh, 2022 hävisivät konferenssifinaaleissa Coloradolle (sen kauden mestari), 2023 Vegasille kakkoskierrokselle (sen kauden mestari) ja nyt Floridalle finaaleissa (viime kauden mestari). Eli ei ihan paskasti ole aiemminkaan mennyt.
 
Suosikkijoukkue
FC Barcelona
Vedonlyöntimarkkina pitää Oilersia ykkössuosikkina voittamaan kannun. Ei tietysti tarkoita, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä.
Minun on vaikea nähhä Vegasia yhtä sekasin kahta kautta putkeen. Dallaski on taas vuoden kokeneempi ja minun mielestä parempi. Coloradosta on paha sanoa, jos sekoilu ei jatku, näen senkin olevan edmontonin yläpuolella. Edmontonin pakisto menee minusta sarjan huonointa neljännestä. Maalivahit täysiä arpoja. Ja sitten vielä McDavid ei ole viime vuosina kovin montaa peliä missannu, kyllä se jossaki vaiheessa loukkaantuu pitemmäksi aikaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ja sitten vielä McDavid ei ole viime vuosina kovin montaa peliä missannu, kyllä se jossaki vaiheessa loukkaantuu pitemmäksi aikaa.

Eikös tämä sama argumentti sovi aikaan moneen avainpelaajaan ympäri liigaa?

Kyllä minäkin Edmontonin ihan tuonne kärkikahinoihin nostaisin. Siitä samaa mieltä, että Dallas ehkä vielä piirun verran kovempi ehdokas, aika pitkälti paremman veskaritilanteen takia.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Toisaalta, jos Vancouver olisi voittanut sarjansa jatkoaikapelin, ei välttämättä puhuttaisi Edmontonista lainkaan.

Juurikin tämä. Yksi peli toisin niin olisi varsin erilainen näkemys joukkueen vahvuudesta. Ja entistä harvempi muistaa kuinka syvissä vesissä Edmonton ui vielä viime marraskuussa.

Itse kuvittelin, että nyt viimein Edmonton satsaa tuohon pakistoonsa, joka omaan silmään on luokattoman huono suhteessa hyökkäykseen. Mutta ei, mielestäni pakisto on jopa huonompi kuin viime kaudella - ja se on paljon sanottu. Edmonton satsasi lisää yksiulotteisiin maalintekijöihin, kuten Skinner ja Arvidsson. Ja samalla tuo hyökkäys on käytännössä McDavidia ja Draisaitlia lukuunottamatta yli 30 vuotias. No ehkä Podkolzin sieltä paikan ottaa ja on kolmas alle 30v. Parantaako siellä vielä Hyman, RNH, Kane, Perry, Henrique, Arvidsson, Skinner, Ryan, Janmark tai Brown? Itse väitän, että noista hyökkääjistä aika monella käyrä näyttää jo alaspäin eikä ole niitä hollowaytä tai mcleodia, joilla odottaa kehitystä. Tuosta huolimatta kyllä hyökkäys tuottaa maaleja riittävästi kärkiheppojen avulla. Mutta päästääkö puolustus (hyökkääjien avulla) sitten enemmän vai vähemmän maaleja?
 
Toisaalta, jos Vancouver olisi voittanut sarjansa jatkoaikapelin, ei välttämättä puhuttaisi Edmontonista lainkaan.

Marginaalit ovat pieniä. Hype suurta.

Niin tai jos Oilers olisi voittanut finaalisarjan seiskapelin, niin olisi nyt mestari.

Niinhän se aina menee, että matkalla mestaruuteen (tai no tässä Oilersin tapauksessa finaalin seiskapeliin) tulee niitä pienten marginaalien pelejä ja jopa kokonaisia ottelusarjoja. Voi olla, että putoamalla Vancouverille ei puhuttaisi nyt Edmontonista mestarisuosikkina. Voi olla toisinkin.

Ja siinä missä joku muistaa kuinka syvällä Edmonton oli viime syksynä kauden alussa, niin heti perään toinen toteaa, että valmentajanvaihdon jälkeen Oilers oli koko sarjan paras joukkue.

Itse näen Oilersin menestysmahdollisuudet ihan hyvinä. Ei välttämättä omissa papereissani ykkössuosikki mestariksi, mutta helposti top kympissä kuitenkin. Puolustusta pitää kauden aikana vahvistaa ja tämä on varmasti seurajohdolla ja uudella GM:llä Stan Bowmanilla tiedossa. Ja kesken kauden on helpompi saada sitten niitäkin, jotka eivät muuten kylmään Edmontoniin haluaisi tai suostuisi siirtymään.

edit: kaikilla joukkueilla se todennäköisyys mestaruuteen on häviävän pieni, mutta joku sen silti aina voittaa ja loput 31 häviävät.
 
Viimeksi muokattu:

tyoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lightning, Rangers, Vegas
Ja sitten vielä McDavid ei ole viime vuosina kovin montaa peliä missannu, kyllä se jossaki vaiheessa loukkaantuu pitemmäksi aikaa.

Tuo nyt on ihan turhaa spekulaatiota. Vaikka tuplapotissa olisi tullut kymmenen kertaa peräkkäin kruuna niin ei se sitä tarkoita, että klaava tulisi seuraavalla kerralla yhtään sen todennäköisemmin kuin kruunakaan.

Ehkä McDavid vetää Kesselin tyyliin pelejä putkeen, ehkä ei. Itseasiassa jos pelaaja ei ole missanut viime vuosina kovin montaa peliä niin itse löisin panokseni siihen suuntaan, että näin tapahtuu jatkossakin ainakin jos verrataan sellaiseen pelaajaan, joka missaa pelejä kausi toisensa jälkeen. Eli siinä mielessä sieltä saattaa tulla se kruuna vähän todennäköisemmin vielä jatkossakin...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Omissa papereissani lännen neljä suurta tulevalle kaudelle ovat Edmonton, Dallas, Vegas ja Colorado. Ainakin itselleni olisi jättiyllätys, jos tuosta neljästä ei tulisi lännen finalistia Stanley Cup -finaaleihin.

Edmontoniin uskon sen takia, että mun on mahdotonta nähdä McDavidin ja Draisaitlin vetävän uransa ilman cuppia. Jossain vaiheessa se tulee väkisinkin.

Marginaalit ovat toki todella pienet. Toisella kierroksella matka oli jo hyvin lähellä tyssätä sekä sitten finaaleissa sarja oli jo kolmen pelin jäljeen ohi, vaikka nyt seiskapeli nähtiinkin lopulta. 3-0 on vain liikaa kiivettäväksi, se todistettiin viime kaudella kotimaan sarjassa ja NHL:ssä.

Mutta joo, ei top-8 suosikki vai? En osta tuota väitettä ihan helposti.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Edmontoniin uskon sen takia, että mun on mahdotonta nähdä McDavidin ja Draisaitlin vetävän uransa ilman cuppia. Jossain vaiheessa se tulee väkisinkin.

Enpä tiedä. Stanley Cupin voittaminen on varmasti yksi vaikeimmista tehtävistä, mitä tulee eri joukkueurheilun ammattilaissarjoihin. Erittäin hyvät mahdollisuudet kuitenkin Edmontonilla on lunastaa nuo odotukset, mutta laadukkaita joukkueita löytyy useita muitakin. Kuten itsekin listasit, niin pelkästään läntisen puolelta neljä ja mikäli viime kauden merkit pitävät paikkansa, niin kyllähän tuohon voi vielä Vancouverin lisätä.

Koripallon g.o.a.t. Michael Jordan voitti ensimmäisen mestaruutensa seitsemännellä kaudella. Tuon 1991 mestaruuden jälkeen niitä sitten ropisikin laariin huolella ja NBA toki eroaa NHL:stä siinä, että yksittäisen pelaajan merkitys pelin lopputulokseen on huomattavasti suurempi. McDavid aloittaa nyt järjestyksessään kymmenennen kautensa NHL:ssä ja toistaiseksi kannu on jäänyt yhdestä voitosta vajaaksi. Eli lähellä on oltu ja varmasti jatkossakin haastavat tosissaan, mutta helppoa se ei tule olemaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Itse kuvittelin, että nyt viimein Edmonton satsaa tuohon pakistoonsa, joka omaan silmään on luokattoman huono suhteessa hyökkäykseen. Mutta ei, mielestäni pakisto on jopa huonompi kuin viime kaudella - ja se on paljon sanottu. Edmonton satsasi lisää yksiulotteisiin maalintekijöihin, kuten Skinner ja Arvidsson. Ja samalla tuo hyökkäys on käytännössä McDavidia ja Draisaitlia lukuunottamatta yli 30 vuotias. No ehkä Podkolzin sieltä paikan ottaa ja on kolmas alle 30v. Parantaako siellä vielä Hyman, RNH, Kane, Perry, Henrique, Arvidsson, Skinner, Ryan, Janmark tai Brown? Itse väitän, että noista hyökkääjistä aika monella käyrä näyttää jo alaspäin eikä ole niitä hollowaytä tai mcleodia, joilla odottaa kehitystä. Tuosta huolimatta kyllä hyökkäys tuottaa maaleja riittävästi kärkiheppojen avulla. Mutta päästääkö puolustus (hyökkääjien avulla) sitten enemmän vai vähemmän maaleja?
Nyt päättyneenä kesänä on vähän tuotu nuoruutta treidien avulla, toki yllä mainitut Holloway ja Broberg myös menetettiin offer sheeteilla. Luulen että seurajohdossa on vähän havahduttu siihen, että joukkue on keski-iältään liigan vanhin. Ja kun prospect pool on niin surkea kuin mikä se Oilersilla on, niin on sitten muista seuroista tuotu sisään prospecteja joilla on mahdollisuus NHL-paikka ottaa (Matt Savoie, Vasili Podkolzin, Roby Järventie, James Stefan). Tätä tarvitaan jatkossakin kun tuo runko vanhenee. Ja tietysti varaamista täytyy parantaa paljon, se on ollut viime vuodet täysin luokatonta.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Kyllä se totta näköjään on, että useampi pelaaja suostuisi pelaamaan Oilersissa. Toki voi myös vaikuttaa se, ettei mikään joukkue tarjoa edes minimilappua.

Nyt vuorossa on Mark Giordano, joka nimeää Calgaryn, Toronton ja Edmontonin missä suostuisi pelaamaan. Voi toki olla, että 41-vuotias Giordano ei olisi kovinkaan suuri vahvistus mihinkään tiimiin. Calgary ilmeisesti ilmaisi kiinnostuksen tason varsin suoraan Gion agentille.


Toki McDavidin ei tarvitsisi näitä enää pelätä:







 
Suosikkijoukkue
FC Barcelona
Mutta joo, ei top-8 suosikki vai? En osta tuota väitettä ihan helposti.
Florida, Rangers, Carolina, Dallas ja Vegas on minusta se ykköskori ja Edmonton tulee seuraavassa Coloradon, Toronton, Tampan ja Devilsin kanssa. Mutta niinku mainitsin, niin se pakisto on huono, eikä maalivahtiosastokaan mikään varma ole, niin on tuon kakkoskorin pohjalla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Florida, Rangers, Carolina, Dallas ja Vegas on minusta se ykköskori ja Edmonton tulee seuraavassa Coloradon, Toronton, Tampan ja Devilsin kanssa. Mutta niinku mainitsin, niin se pakisto on huono, eikä maalivahtiosastokaan mikään varma ole, niin on tuon kakkoskorin pohjalla.

Ymmärrän toki sen, että ihmiset näkee joukkueita eri tavalla kuin itse näen. Mutta mitenkä ihmeessä Dallas tai vaikka Florida on ykköskorissa, jos Edmontonin pakisto tiputtaa ne kakkoskorin pohjalle? Molemmissa kun omasta mielestäni ihan yhtälailla toivomisen varaa pakiston syvyydessä kuin Edmontonillakin.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ymmärrän toki sen, että ihmiset näkee joukkueita eri tavalla kuin itse näen. Mutta mitenkä ihmeessä Dallas tai vaikka Florida on ykköskorissa, jos Edmontonin pakisto tiputtaa ne kakkoskorin pohjalle? Molemmissa kun omasta mielestäni ihan yhtälailla toivomisen varaa pakiston syvyydessä kuin Edmontonillakin.
Varmasti toivomisen varaa on niilläkin joukkueilla, mutta onhan esim Dallasin pakiston syvyys ihan toista luokkaa. Jos nyt nopean vertailun heittäisi niin;

Heiskanen = Bouchard
Lindell = Ekholm
Harley > Nurse
Dumba > Kulak
Lyabushkin > Stecher
Smith = Brown
Bichsel > Emberson
Capobianco > Carrick

TOP2-pakit aika samalla tasolla, mutta kyllähän Harley vie Nursea mennen tullen. Kuten myös tuo syvyysosasto varsinkin jos Bichsel tuolta nousee TOP6:een.

Florida onkin vaikeampi, kun siellä luotetaan siihen, että aikaiset varaukset Boqvist tai Björnfot saadaan kehittymään. Edmontonilla ei vaan ole tuollaisia, joilta odottaisi kehittymistä.
 
Suosikkijoukkue
FC Barcelona
Ymmärrän toki sen, että ihmiset näkee joukkueita eri tavalla kuin itse näen. Mutta mitenkä ihmeessä Dallas tai vaikka Florida on ykköskorissa, jos Edmontonin pakisto tiputtaa ne kakkoskorin pohjalle? Molemmissa kun omasta mielestäni ihan yhtälailla toivomisen varaa pakiston syvyydessä kuin Edmontonillakin.
Siis sinustako ihan oikeasti Edmontonin pakisto on samalla tasolla Floridan ja Dallasin kanssa?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Siis sinustako ihan oikeasti Edmontonin pakisto on samalla tasolla Floridan ja Dallasin kanssa?

Sillä tavalla samalla tasolla, että kaikkien joukkueiden puolustus on minusta siinä määrin kyseenalainen, että yhtäkään näistä ei voi minusta pelkästään sen takia pistää kokonaisuutena eri kategoriaan.

Onko ne täysin samalla tasolla keskenään? No ei varmasti ole. Mutta ei niissä kyllä loppupeleissä minun mielestäni liian isoja erojakaan ole. Jos jotain, niin itse saattaisin rankata Dallasin puolustuksen noista jopa heikoimmaksi, niin huumoritasolla niiden kesän "vahvistukset" olivat omaan makuun.

@Mr. Smith Omasta mielestäni Ekholm on jopa selkeästi parempi puolustaja kuin Lindell ja Dumba on ollut jo pari vuotta yksi koko sarjan heikoimpia puolustajia. Joku vääräleuka voisi jopa todeta, että Dallasin puolustus on heikompi pelkästään sen takia, että Dumba pyörii kokoonpanossa. En siis itse merkkaisi Dumbaa edes Kulakia paremmaksi pelaajaksi.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Omasta mielestäni Ekholm on jopa selkeästi parempi puolustaja kuin Lindell ja Dumba on ollut jo pari vuotta yksi koko sarjan heikoimpia puolustajia. Joku vääräleuka voisi jopa todeta, että Dallasin puolustus on heikompi pelkästään sen takia, että Dumba pyörii kokoonpanossa. En siis itse merkkaisi Dumbaa edes Kulakia paremmaksi pelaajaksi.
No jaa, ehkä Ekholm inasen on edellä vielä (4 vuotta vanhempi), mutta kyllä itse pidin Lindellin pelistä viime kaudella. Todella hyvä kahden suunnan pakki nykyisin. Mutta voin sen verran antaa periksi, että pieni etu Ekholmilla viime kauden otteilla. Tsekkasin JFreshin numerot ja aika samoissa taitaa olla:









Tuoreempaa en löytänyt Ekholmilta, joten mennään vuoden takaisella.

Ei Dumba omastakaan mielestä enää huippu ole, mutta jotain hänessä nähtiin niin Tampassa viime keväänä, kuin Dallasissa nyt kesällä. Dumba ja Kulak ovat samaa ikäluokkaa, joten siinä mielessä ihan hyvä vertailu tulossa. Kulak mielestäni selvä bottom pair pakki, mutta Dumba ainakin ennen pystyi pelaamaan myös TOP4-minuutteja. Kulak pelasi Edmontonin pakistossa selvästi vähiten (15 min), jopa Desharnais ja Stecher pelasivat enemmän per peli. Dumba kellotti vielä päälle 20 minuuttia. En tiedä nousisiko Dumban taso jos minuutit vähän vähenisivät.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Enpä tiedä. Stanley Cupin voittaminen on varmasti yksi vaikeimmista tehtävistä, mitä tulee eri joukkueurheilun ammattilaissarjoihin.
Tartun tähän yleisellä tasolla, eli ei niinkään vastauksena viestiisi.

Tuota toistetaan paljon eri yhteyksissä että miten vaikeaa cupin voittaminen on. Pitäähän se paikkansa, mutta toisaalta siitä on keinotekoisesti tehty vaikeaa: 32 joukkuetta palkkakattoineen, varaussysteemeineen ja muine tasapäistävine rakenteineen.

Sen takia tilanne on eri kuin vaikka jalkapallon Valioliigassa, jossa parhaat pelaajat kasautuvat paljolti parhaisiin joukkueisiin, joilla on parhaat mahdollisuudet voittaa. Toisaalta taas NHL:ssä huonommalla pelaajalla on paljon paremmat mahdollisuudet voittaa cup kuin jalkapallossa huonomman pelaajan mahdollisuudet voittaa Valioliiga.

NHL:ssä liigan minimipalkkainen tusinapelaaja voi voittaa cupin kun vain sattuu olla oikeassa joukkueessa oikeaan aikaan.

Tämän takia Stanley Cupin voittaminen ei saavutuksena kerro pelaajasta juuri muuta kuin että tämä on NHL-tasoa. Toista on, jos voitat jalkapallossa mestareiden liigan siten, että olet aloituskokoonpanon pelaajana. Jalkapallossa on huomattava saavutus jo että pääset oikeasti pelaamaan joukkueessa, joka realistisesti voisi voittaa mestareiden liigan.

Siinä mielessä cup-voitto kertoo jääkiekossa pelaajasta vähemmän kuin mitä usein yritetään hehkuttaa.

Ymmärrän sinänsä se, että pelaajat eivät sopimuksissaan anna paljoa alennusta, mutta palkkakattomaailmassa se entisestään vaikeuttaa voittamista. Lähtökohtaisesti kuitenkin paremmat pelaajat antavat paremman mahdollisuuden voittaa.
 

Largo

Jäsen
Sillä tavalla samalla tasolla, että kaikkien joukkueiden puolustus on minusta siinä määrin kyseenalainen, että yhtäkään näistä ei voi minusta pelkästään sen takia pistää kokonaisuutena eri kategoriaan.

Onko ne täysin samalla tasolla keskenään? No ei varmasti ole. Mutta ei niissä kyllä loppupeleissä minun mielestäni liian isoja erojakaan ole. Jos jotain, niin itse saattaisin rankata Dallasin puolustuksen noista jopa heikoimmaksi, niin huumoritasolla niiden kesän "vahvistukset" olivat omaan makuun.

@Mr. Smith Omasta mielestäni Ekholm on jopa selkeästi parempi puolustaja kuin Lindell ja Dumba on ollut jo pari vuotta yksi koko sarjan heikoimpia puolustajia. Joku vääräleuka voisi jopa todeta, että Dallasin puolustus on heikompi pelkästään sen takia, että Dumba pyörii kokoonpanossa. En siis itse merkkaisi Dumbaa edes Kulakia paremmaksi pelaajaksi.
Ei kai edes Floridan puolustusta pidetty minään mestarijoukkueen kantapäänä.

Ekblad on ylipalkattu hidas paskakasa.

Forsling on waivereista poimittu jämä.

Montour virhealtis, mutta parhaimmillaan tehokas YV-pakki.

Ekman-Larsson ulosostettu puolustaja.

Mikkola kolmosparin puolustaja.

Kulikov hädin tuskin pelaavaan kuusikkoon mahtuva puolustaja.

Taisi riittää että Forslingin taso nousi muutaman pykälän ja siinä olikin sitten mestarijoukkueen pakisto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös